Mooi man! Gaat vast goed klinken!
Die van mij komt ook een SC op, binnenkort maar eens bestellen..
Haha ja bedankt kan niet wachten. Moet het daarna nog wel op de dynobank gooien. Of een ECU flash of power commander sinds ik van een slip on naar een 3-1 Ga, en ook nog een vol systeem.
Maar eens informeren deze week.
Mooie fiets hoor!
Die SC van de 765 is erg vet. Zeker de linkpijp
Mijn favoriet van wat ze hebben.
Thanks. Precies wat Royalclub zegt, lekker een custom map laten maken op de dyno, geeft altijd de beste resultaten! Ik heb goede ervaringen met Ruud Fredriks.
Die SC is erg mooi maar die wordt het niet, daar komt zo'n bak lawaai uit dat het vragen is om problemen! Ik wil meer buitenland gaan rijden dus daarom is die S1 geen optie.. Helaas!
Dit wordt hem voor mij:
Bekijk bijlage 1371504
Heb de Scorpion RP1gp ook overwogen maar deze vind ik qua looks nog ff stukje mooier!
Mijn Street is verkocht
Is ook een mooi ding. Die koper gaat er veel plezier aan beleven! En je zij "mappen op het originele spul" neem aan dat je dus een flash bedoelde? Waar heb je het toen laten doen als ik vragen mag?
Zoek zelf nog naar de originele triumph engine case covers voor mijn 2009 Street die jij had. Maar kan ze nergens meer vinden... R&G heeft ze ook maar zijn niet zo mooi als de originele.
En die stormgrip kan ik ook nergens meer vinden.
Iemand hier nog tips of links daarvoor?
als je street van voor 2013 is lekker zonder Powercommander werken hoor. Mappen op het originele spul is het beste.
Crossblokrevisie heeft de mijne toen gedaan, ging van 111 naar 115pk
Toen ik de Laser einddemper op mijn Street uit 2013 liet plaatsen is er niets aangepast. Hij staat gewoon op de originele mapping (dus niet de Arrow) en ik heb ook geen powercommander.
Nu heb ik er verder geen verstand van, maar kan dit geen kwaad op de lange termijn?
Dat weet je pas zeker als je m dus op een dyno laat controleren.
Crossblokrevisie. Die kerel kan alles.
Case covers had ik bij world of triumph vandaan, uit engeland.
Stompgrip had ik toen op MF gekocht dacht ik. Beetje googlen.
Nee, niet genoeg om het jou goed te kunnen uitleggen. Dat weten de mensen die zon motor afstellen. Vaak maakt het wel verschil hoe nauwkeurig de meting is afhankelijk van of het zon gratis dyno dag is of iemand die er gewoon een uur mee gaat testen en doen.
Bedankt voor de tip Hinzu, ik kan dus beter de Arrow slip on map op mijn Street gebruiken dan de standaard mapping?
niet zoveel, kwartiertje werk voor de leek.