VTR Jeroen
Street Triple RS, Rx, VFR400R en MT5-je
- 12 mrt 2002
- 5.833
- 2.322
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar is die weer!
Bekijk bijlage 1811415
Nummer 6 in ongeveer 14.000km, ik denk dat ik toch maar eens een andere band ga proberen.
De Street past prima op een circuit als Assen, en de meeste andere circuits ook al zijn er uitzonderingen.
Moet dan ook met een dubbel gevoel vertellen dat mijn Striple verkocht is.
De zoektocht naar iets nieuws begint weer.
Aangezien ik nog tig 180 banden heb liggen zou het wel weer eens een 600/675/765
kunnen worden.
Je bent toevallig niet op zoek naar een 2013 Striple in het mooie caspian blue?De Street past prima op een circuit als Assen, en de meeste andere circuits ook al zijn er uitzonderingen.
Moet dan ook met een dubbel gevoel vertellen dat mijn Striple verkocht is.
De zoektocht naar iets nieuws begint weer.
Aangezien ik nog tig 180 banden heb liggen zou het wel weer eens een 600/675/765
kunnen worden.
Bridgestone heeft zo'n actie (simply ride ofzo) dat je bij dit soort dingen een gedeelte van je band vergoed krijgt.
Zelf bij een 30%-40% versleten band een compleet nieuwe S22 gehad zonder bij te betalen
Stuur maar eens fotos, specs en prijsvoorstel.Je bent toevallig niet op zoek naar een 2013 Striple in het mooie caspian blue?
Ook hier; meer info graag, hahahahaGa die van mij de deur uit doen, moet hem alleen nog even poetsen en foto's maken.
Gaat om een mat grijze 675R uit 2017 (nog net voordat de 765 er was).
27k op teller incl. quickshifter, arrow, evotech kenteken, enz.
Stuur maar eens fotos, specs en prijsvoorstel.
Schitterende en zeldzame kleur.Bekijk bijlage 1812560
Deze foto heb ik zo snel bij de hand, staat ~28.000km op de klok. Kenteken is 16-MD-DP
Helemaal standaard op verkorte kentekenplaat houder en 2 valbeugels na.
Zowel optisch als motorisch in prima staat, gaat weg omdat ik vanwege een slecht rechterbeen ga overstappen na een Tiger.
Zie ook de verlaagde voetsteun op de foto (maar dat helpt helaas niet genoeg), originele zet ik uiteraard terug.
Vraagprijs is lastig, maar €5500 ofzo?
Onze container is al gearriveerd en ingeklaard. Als er iemand advies wil over een motor importeren naar Amerika, laat maar weten .Ik ga op reis en neem mee... mijn Triumph 765RS circuitmotor.
We gaan een paar jaar naar het buitenland en vandaag is de container geladen.
Over een maand of twee zie ik hem weer.
Ze zijn daar nog niet zo gekMijn hemel.... wat heb ik daar veel speed en street triples gezien zeg! :D
Of 660/890?De Street past prima op een circuit als Assen, en de meeste andere circuits ook al zijn er uitzonderingen.
Moet dan ook met een dubbel gevoel vertellen dat mijn Striple verkocht is.
De zoektocht naar iets nieuws begint weer.
Aangezien ik nog tig 180 banden heb liggen zou het wel weer eens een 600/675/765
kunnen worden.
Nope. de rs660 is supermooi, maar onbetrouwbaar en heeft veel te weinig vermogen.Of 660/890?
Een 890 haalt zo'n 240km/h op de teller, schijnt 230 echt te zijn. 44teeth kan prima meekomen in de 765 street triple cup:Nope. de rs660 is supermooi, maar onbetrouwbaar en heeft veel te weinig vermogen.
890 zelfde verhaal. Wat halen die fietsen op top, 170, 180? Levensgevaarlijk bij vrij rijden.
Maar ik ben zo inconsequent als de pest.. lees net dat er misschien een Supermono-achtige
ducati komt… die wil ik wel zien. 30 jaar geleden was de supermono een van de mooiste fietsen, maar niet te koop voor gewone stervelingen..
Rs660 en ktm 890 levensgevaarlijk bij vrij rijden vanwege te weinig snelheid? Sorry maar dat slaat echt nergens op. Bij vrij rijden word je vaak genoeg buitenom ingehaald door gastjes op een 250cc moto3-achtige motor. En er rijden ook motoren uit de jaren 90 rond: SRAD 600s met carburateurs rijden onder de 2:00 op Assen. Of bijvoorbeeld de sv650 met een pk of 70.Nope. de rs660 is supermooi, maar onbetrouwbaar en heeft veel te weinig vermogen.
890 zelfde verhaal. Wat halen die fietsen op top, 170, 180? Levensgevaarlijk bij vrij rijden.
Maar ik ben zo inconsequent als de pest.. lees net dat er misschien een Supermono-achtige
ducati komt… die wil ik wel zien. 30 jaar geleden was de supermono een van de mooiste fietsen, maar niet te koop voor gewone stervelingen..
Jij jouw mening, ik de mijne, leven gelukkig in een democratie. Ik vind het levensgevaarlijk. In Barcelona, Mugello en Misano komen ook de 1000-rijders uit de langzaamste groep met een snelheidsverschil van >50kmh voorbij. En die weten niet wat ze doen, behalve gas geven. Vervolgens denken ze ook dat ze je uit kunnen remmen..Rs660 en ktm 890 levensgevaarlijk bij vrij rijden vanwege te weinig snelheid? Sorry maar dat slaat echt nergens op. Bij vrij rijden word je vaak genoeg buitenom ingehaald door gastjes op een 250cc moto3-achtige motor. En er rijden ook motoren uit de jaren 90 rond: SRAD 600s met carburateurs rijden onder de 2:00 op Assen. Of bijvoorbeeld de sv650 met een pk of 70.