Triumph Street Triple topic deel 24

@Coenster Wil je mijn OP foto veranderen naar deze?

20221009_142739.jpg
 
De Street past prima op een circuit als Assen, en de meeste andere circuits ook al zijn er uitzonderingen.
Moet dan ook met een dubbel gevoel vertellen dat mijn Striple verkocht is.
De zoektocht naar iets nieuws begint weer.
Aangezien ik nog tig 180 banden heb liggen zou het wel weer eens een 600/675/765
kunnen worden.:)

Ga die van mij de deur uit doen, moet hem alleen nog even poetsen en foto's maken.
Gaat om een mat grijze 675R uit 2017 (nog net voordat de 765 er was).
27k op teller incl. quickshifter, arrow, evotech kenteken, enz.
 
De Street past prima op een circuit als Assen, en de meeste andere circuits ook al zijn er uitzonderingen.
Moet dan ook met een dubbel gevoel vertellen dat mijn Striple verkocht is.
De zoektocht naar iets nieuws begint weer.
Aangezien ik nog tig 180 banden heb liggen zou het wel weer eens een 600/675/765
kunnen worden.:)
Je bent toevallig niet op zoek naar een 2013 Striple in het mooie caspian blue? :+
 
Bridgestone heeft zo'n actie (simply ride ofzo) dat je bij dit soort dingen een gedeelte van je band vergoed krijgt.
Zelf bij een 30%-40% versleten band een compleet nieuwe S22 gehad zonder bij te betalen

Bedankt voor de tip:t, ik was al op zoek gegaan maar dacht om een of andere reden dat Michelin deze actie had. Vandaar dat ik het waarschijnlijk niet kon vinden:')
 
Ga die van mij de deur uit doen, moet hem alleen nog even poetsen en foto's maken.
Gaat om een mat grijze 675R uit 2017 (nog net voordat de 765 er was).
27k op teller incl. quickshifter, arrow, evotech kenteken, enz.
Ook hier; meer info graag, hahahaha
 
Iets kopen doe ik op zn vroegst pas na de Eicma begin november.
àls Yamaha met een R9 komt wil ik die driecylinder zien….
 
Stuur maar eens fotos, specs en prijsvoorstel.
1665583853950.png

Deze foto heb ik zo snel bij de hand, staat ~28.000km op de klok. Kenteken is 16-MD-DP
Helemaal standaard op verkorte kentekenplaat houder en 2 valbeugels na.
Zowel optisch als motorisch in prima staat, gaat weg omdat ik vanwege een slecht rechterbeen ga overstappen na een Tiger.
Zie ook de verlaagde voetsteun op de foto (maar dat helpt helaas niet genoeg), originele zet ik uiteraard terug.

Vraagprijs is lastig, maar €5500 ofzo?
 
Bekijk bijlage 1812560
Deze foto heb ik zo snel bij de hand, staat ~28.000km op de klok. Kenteken is 16-MD-DP
Helemaal standaard op verkorte kentekenplaat houder en 2 valbeugels na.
Zowel optisch als motorisch in prima staat, gaat weg omdat ik vanwege een slecht rechterbeen ga overstappen na een Tiger.
Zie ook de verlaagde voetsteun op de foto (maar dat helpt helaas niet genoeg), originele zet ik uiteraard terug.

Vraagprijs is lastig, maar €5500 ofzo?
Schitterende en zeldzame kleur.:t
 
Ik ga op reis en neem mee... mijn Triumph 765RS circuitmotor.

We gaan een paar jaar naar het buitenland en vandaag is de container geladen.

Over een maand of twee zie ik hem weer. :W😬
Onze container is al gearriveerd en ingeklaard. Als er iemand advies wil over een motor importeren naar Amerika, laat maar weten 😄.
Een circuitmotor is eigenlijk de enige makkelijke manier om een motor uit Europa te importeren, want hij hoeft niet aan milieu- of technische eisen te voldoen, omdat hij niet de weg op gaat.

Alles gaat nog even in opslag, want we hebben nog geen definitieve woning.
 
Seizoen is weer afgelopen eigenlijk en toch opzoek naar een meer comfort motor met iets meer uit de wind zittend.

Triumph Street Triple 2010 53.000km+
*Rear hugger
*Tankpads
*Rear bobbins
*Radiator cover
*Zadel cover
*Led verlichting
*Led running knipperlampen achterzijde
*Handvatverwarming cosco
*Cruise control kaoko
*Scorpion dempers met dB Killers
*Nieuwe tandwielen en ketting (goud)
*Hyperpro vering
*Bandenset Dunlop mk4 SP achter Dunlop mk3 voorzijde
*Garmin zumo 395
*Usb oplader 2x4.8amp
*Tanktas sw motech
*Haakse ventielen

Grote beurt gehad nog met 49k km olie en vloeistoffen wissel. Bandenset remblokken vervangen. Tot 49k dealer onderhouden!
Laatste grote beurt zelf gedaan

Prijs naar waarde 5k +/-
Meerderen foto's mogelijk te leveren.
 

Bijlagen

  • IMG_20221016_142905.jpg
    IMG_20221016_142905.jpg
    179,7 KB · Weergaven: 27
Nope. de rs660 is supermooi, maar onbetrouwbaar en heeft veel te weinig vermogen.
890 zelfde verhaal. Wat halen die fietsen op top, 170, 180? Levensgevaarlijk bij vrij rijden.
Maar ik ben zo inconsequent als de pest.. lees net dat er misschien een Supermono-achtige
ducati komt… die wil ik wel zien. 30 jaar geleden was de supermono een van de mooiste fietsen, maar niet te koop voor gewone stervelingen..
 
Heren,
Mijn 2013 street r had, toen ik hem 4 jaar geleden kocht, kromme schijven. Heb toen bij een lokale bandenboer de remschijven en velgen gemeten op slag/kromming. Schijven zat inderdaad wat in, maar in de velg (waar de band zit) zit ook een kleine deuk/slag.
Na meerdere keren aandringen bij de dealer heb ik onder garantie toendertijd nieuwe schijven gekregen. Remde weer snaar strak. Super fijn natuurlijk.
Ondertussen zijn de schijven weer krom.... En heb niet zo'n zin om na elke 20-25K km nieuwe schijven te kopen... Zit dus beetje te bedenken wat ik ga doen... Nieuwe schijven kopen en deze op de velg laten richten? Of toch een nieuwe voorvelg inclusief schijven? Als een nieuwe velg uberhaupt nog te krijgen is... Zal wel een duur grapje zijn ook...

Iemand nog tips hiervoor? :?
 
Nope. de rs660 is supermooi, maar onbetrouwbaar en heeft veel te weinig vermogen.
890 zelfde verhaal. Wat halen die fietsen op top, 170, 180? Levensgevaarlijk bij vrij rijden.
Maar ik ben zo inconsequent als de pest.. lees net dat er misschien een Supermono-achtige
ducati komt… die wil ik wel zien. 30 jaar geleden was de supermono een van de mooiste fietsen, maar niet te koop voor gewone stervelingen..
Een 890 haalt zo'n 240km/h op de teller, schijnt 230 echt te zijn. 44teeth kan prima meekomen in de 765 street triple cup:

 
Nope. de rs660 is supermooi, maar onbetrouwbaar en heeft veel te weinig vermogen.
890 zelfde verhaal. Wat halen die fietsen op top, 170, 180? Levensgevaarlijk bij vrij rijden.
Maar ik ben zo inconsequent als de pest.. lees net dat er misschien een Supermono-achtige
ducati komt… die wil ik wel zien. 30 jaar geleden was de supermono een van de mooiste fietsen, maar niet te koop voor gewone stervelingen..
Rs660 en ktm 890 levensgevaarlijk bij vrij rijden vanwege te weinig snelheid? Sorry maar dat slaat echt nergens op. Bij vrij rijden word je vaak genoeg buitenom ingehaald door gastjes op een 250cc moto3-achtige motor. En er rijden ook motoren uit de jaren 90 rond: SRAD 600s met carburateurs rijden onder de 2:00 op Assen. Of bijvoorbeeld de sv650 met een pk of 70.
 
Rs660 en ktm 890 levensgevaarlijk bij vrij rijden vanwege te weinig snelheid? Sorry maar dat slaat echt nergens op. Bij vrij rijden word je vaak genoeg buitenom ingehaald door gastjes op een 250cc moto3-achtige motor. En er rijden ook motoren uit de jaren 90 rond: SRAD 600s met carburateurs rijden onder de 2:00 op Assen. Of bijvoorbeeld de sv650 met een pk of 70.
Jij jouw mening, ik de mijne, leven gelukkig in een democratie. Ik vind het levensgevaarlijk. In Barcelona, Mugello en Misano komen ook de 1000-rijders uit de langzaamste groep met een snelheidsverschil van >50kmh voorbij. En die weten niet wat ze doen, behalve gas geven. Vervolgens denken ze ook dat ze je uit kunnen remmen..
Wat loopt een 660 op top, op zeg 1.000meter, 180 op de teller? 890 zelfde? Dus zeg 170 echte kilometers per uur?
Weet je hoe het voelt dan iemand dan met 50/60/70/80/100 per uur hàrder voorbijkomt, of voorbij wil?
 
Denk dat je de snelheid van een 890 wat onderschat!

Ook 660 is relatief snel.
Op 1000 meter zal zo een 660 ook al ruim over de 200 zitten.

Mijn street 675 haalt op het rechte stuk van croix wat maar iets van 6-700m is al 205-210 gps snelheid (waarvan je de laatste 150 remt)

660 ging redelijk gelijk mee waar ik mee aan spelen was de laatste sessie.

Op de zx10 met dubbele aan pk's haalde ik daar volgens starlane ongeveer 245 max scheelt behoorlijk veel maar gevaarlijk vind ik het niet gewoon rekening met mekaar houden.
 
Ik haalde op Mugello 254 op de teller. M’n maatje op z’n gixxer 275 gps. 😂 En hij werd dan weer voorbijgereden door van die m1000rr.

Maar het lijkt me zeker geen probleem, zeker niet als je gewoon de racelijn volgt.
 
Ik denk dat bij een aprilia 660 de snelheid niet het grootste probleem is, dat je een reserve motorblok mee moet nemen als je een weekendje gaat rijden lijkt me storender ;). Nu is dat blok niet zo heel groot, dus mogelijk kan ie wel mee ingekrat worden, maar ik vind het nu af en toe al lastig om te beslissen welke sessie je bv van remblokken en band gaat wisselen, het lijkt me helemaal lastig als je daarnaast ook nog een motorwissel moet inplannen op zo'n dag. Plus ik zou er zelf gewoon geen zin in hebben, maar ieder zo zijn ding.

Of je moet het zoals een maatje van ons doen, die heeft een oudere cbr600rr en een nieuwere ducati v4. Als we een weekend gaan rijden neemt hij beiden mee zodat hij toch nog kan rijden als de ducati het niet doet of storingen geeft. Maar wederom, ik heb zelf de plek niet voor 2 motoren op de kar en het is wel veel moeite.

OT: Ik vond zelf een '09 zx6r echt super rijden/zitten/sturen/remmen, maar ik heb jaren een '08 zx10r gereden en ben begonnen op een '00 zx6r dus helemaal onbevooroordeeld ben ik niet. Ik zou nog altijd graag een keer een sessie willen rammen op een goed geprepte versie daarvan op een circuit wat er goed bij past.

Overigens wat rondjes gereden op de rosso 4's, beginnen nu wel wat last te krijgen van de temperatuur in de ochtenden/avonden, maar als ze eenmaal een klein beetje op temperatuur zijn (voor zover mogelijk bij Vmax +10-ish) kun je er heel leuk mee spelen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan