Triumph Street Triple topic deel 24

Niet dat ik weet, de Arrows passen perfect, lekt ook niks. De orginele passen er niet op.

Edit: Denk dat ik weet wat je bedoeld, aan de linkerkant, dat is ook waar ik het orgineel op heb geprobeert, volgens mij zat deze vast aan de arrow. Vreemd. Rechts lijkt het er wel of te zitten. Maar dan nog blijft er veel ruimte tussen zitten denk ik.


Net even geprobeerd. Past dus wel aan 1 kant. Moet denk ik alleen mijn tail tidy er af halen....... originele uitlaten vallen niet te monteren met dat ding er op.

Dus of even voor mijn duidelijkheid. Dit is dus de originele y tussen stuk?
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of de uitlaten voor model 2013-2015 ook op een 2009 fiets passen? Ben op zoek naar een lage demper, maar ik kom alleen veel tegen voor bouwjaar 13-15
 
Nou ik ben er eindelijk uit. Moet dus blijkbaar de originele uitlaat ophangpunten hebben, blijkbaar levert Arrow zijn eigen mee, heb helaas de originele niet dus mag ik op zoektocht. Als iemand ze hier nog heeft liggen en een ze voor een klein prijsje wilt opsturen (of ik haal ze op mits niet te ver weg) dan zou ik dat erg op prijs stellen.

Ik zie dit namelijk telkens bij andere Arrow advertenties dat deze meegeleverd worden.

Anders moet ik even het web afstruinen.....

Vandaar dat de uitlaten ook niet "passen" want probeerde ze elke keer uit te lijnen met het ophangpunt. Probleem met de pakking is inmiddels gefixt.

 
Laatst bewerkt:
Nou ik ben er eindelijk uit. Moet dus blijkbaar de originele uitlaat ophangpunten hebben, blijkbaar levert Arrow zijn eigen mee, heb helaas de originele niet dus mag ik op zoektocht. Als iemand ze hier nog heeft liggen en een ze voor een klein prijsje wilt opsturen (of ik haal ze op mits niet te ver weg) dan zou ik dat erg op prijs stellen.

Ik zie dit namelijk telkens bij andere Arrow advertenties dat deze meegeleverd worden.

Anders moet ik even het web afstruinen.....

Vandaar dat de uitlaten ook niet "passen" want probeerde ze elke keer uit te lijnen met het ophangpunt. Probleem met de pakking is inmiddels gefixt.


Ik kan ze met geen mogelijkheid vinden iemand een tip?
 
Horen die dempers niet gewoon op het frame gebout te worden.. zonder beugel of whatever
 
Zal even kijken later. Misschien is dat het.

Ben een leek wat dat betreft haha.

Edit: is inmiddels gelukt moest gewoon het arrow ophangstuk eraf halen en de originele uitlaten op het frame vastmaken (voel mij erg knullig nu haha)

Nogmaals bedankt.

Kan ik nu gaan kijken op het een GPR gaat worden of een SC-project
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, vanaf maandag heb ik een mooie RX uit 2016. Heeft iemand nog een werkplaatshandboek voor de 2013 R? De linkjes in de startpost zijn overleden :)
 
Zal even kijken later. Misschien is dat het.

Ben een leek wat dat betreft haha.

Edit: is inmiddels gelukt moest gewoon het arrow ophangstuk eraf halen en de originele uitlaten op het frame vastmaken (voel mij erg knullig nu haha)

Nogmaals bedankt.

Kan ik nu gaan kijken op het een GPR gaat worden of een SC-project

Ik vind SC project erg mooi, en volgens mij, maar ik ben geen expert, is de afwerking van SC-project net ff wat beter.
 
mensen ervaring met niet startende triples?

sinds het wat kouder is start mijn street wat lastig, startmotor wel op goede snelheid maar stopt vrij snel met starten, ik vermoed lage spanning en dus automatisch startmotor uit? overigens brandt de verlichting ed wel goed.

meestal na 2 of 3x proberen loopt het beestje wel en is het daarna ook geen probleem meer.

vanochtend is het echter niet gelukt, en begon de motor ook vreemd te doen. brandstofpomp stopte niet met draaien, tanklampje aan terwijl de tank (bijna) helemaal vol is. normaal gesproken als de killswitch aangaat verdwijnt de schakelindicator uit mijn hoofd? was nu ook niet het geval.

iemand bekent met deze problemen?... en liever, bekent met de oplossing?



overigens, er zit een Shido lithium accu in mijn motor, kan ik deze met een gewone lader of druppellader laden? ik lees hier verschillende verhalen over..
 
Laatst bewerkt:
even wat getest,

accu was helemaal dood, 9 volt, op contact 7.

met extra accu gestart, extra accu eraf, vervolgens komt de spanning niet ca. 11,3V ( wel met lege accu). maar dit lijkt mij veel te weinig?

kan hiermee worden geconcludeerd dat het regelcircuit niet ok is?

hiervoor bij het slecht starten na het eenmaal starten daarna wel goed starten, zou er dan vanochtend toch iets de geest hebben gegeven?
 
even wat getest,

accu was helemaal dood, 9 volt, op contact 7.

met extra accu gestart, extra accu eraf, vervolgens komt de spanning niet ca. 11,3V ( wel met lege accu). maar dit lijkt mij veel te weinig?

kan hiermee worden geconcludeerd dat het regelcircuit niet ok is?

hiervoor bij het slecht starten na het eenmaal starten daarna wel goed starten, zou er dan vanochtend toch iets de geest hebben gegeven?

Even een verse accu er in en dan opnieuw meten wat de laadspanning is. Dit moet boven de 13.5v liggen dacht ik.
 
stationair ca. 12,6v bij hoger toerental, ~4-5k rpm tegen de 14 aan..

die 12,6 is volgensmij wel wat aan de lage kant?
 
Beste mensen,
Ik ben een zeer actief meelezer, maar ik post nagenoeg niets, waarvoor mijn nederige excuses...O-) Ik ben meestal veel te druk met andere leuke dingen doen. Waarom ik nu toch iets plaats? De, volgens mijn eigen bescheiden mening, mooiste Triumph Street Triple R is namelijk te koop bij de, in mijn ogen, leukste en meest klantvriendelijke Triumphdealer, Bruurs uit Noord Scharwoude:

TRIUMPH Street Triple R ABS Supervett.

Ik heb deze motor drie jaar geleden nieuw gekocht en altijd met zeer veel plezier op gereden. Hij heeft altijd binnen onder een deken aan de drupellader gestaan wanneer ik niet reed. Uiteraard alle onderhoud gehad bij Bruurs. Ik word persoonlijk niets wijzer van de verkoop maar Mike Bruurs is ook een goede vriend dus een beetje extra exposure kan geen kwaad toch?:t

Ik heb hem ingeruild en stap straks op zijn grotere broer, de Triumph Speed Triple RS....Kanniewachten!

20170304_152107.jpg
 
Mooi ding, diegene die hem gaat kopen zal er geen spijt van krijgen. Behalve misschien van de prijs, maar die kan ik niet vinden op hun site.

Heb je de Speed al besteld?
 
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en ben sinds eergisteren ook eigenaar van een streetriple.
Een streettriple s 660, de A2 versie.
Na wat vertraging bij triumph kon ik hem eergisteren ophalen en heb de eerste km erop gezet, en kan niet anders zeggen, wat rijd dat goed zeg, geweldig.
Jammer genoeg zijn ze hier nu begonnen met zout strooien dus dat zal wachten worden tot volgend seizoen voordat hij weer naar buiten komt

Jasper
20181117_120636.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan