TT 2018

Kunnen ze Jan de Rooij eindelijk eens een keer met pensioen sturen? Wat die soms ook allemaal uitkraamt. Hij volgt volgens mij helemaal de hele racerij niet. Vraagt hij aan de andere commentatoren of Remy Gardner misschien een zoon van Wayne is. Kom op zeg; dat hoor je als je het een beetje volgt te weten, zeker als commentator. Of; dit is het eerste jaar in de RBR geschiedenis dat er geen Nederlandse rijder meedoet volgens hem. De eerste jaren deed er helemaal geen Nederlandse rijder mee. Behoudens 2 races van Thomas van Leeuwen.
 
Nou ik zal het maar deels verklappen dan ;

Pesse er af ! rij je zo parralel aan de snelweg verder tot voorbij SPier, daarna via beilen en daar kan je de keuze maken ; links om of rechts om of rechtdoor , links om is de langste weg maar het voordeel si dat haast niemand die pakt en je daardoor door kan rijden
rechtsom is door Beilen heen en dan de route via hooghalen etc

rechtdoor kom je via het oude tt circuit bij het nieuwe, is denk ik hier de meest genomen weg.

Uiteindelijk kom je toch op de weg richting het circuit en sta je alsnog vast !
 
Nou ik zal het maar deels verklappen dan ;

Pesse er af ! rij je zo parralel aan de snelweg verder tot voorbij SPier, daarna via beilen en daar kan je de keuze maken ; links om of rechts om of rechtdoor , links om is de langste weg maar het voordeel si dat haast niemand die pakt en je daardoor door kan rijden
rechtsom is door Beilen heen en dan de route via hooghalen etc

rechtdoor kom je via het oude tt circuit bij het nieuwe, is denk ik hier de meest genomen weg.

Uiteindelijk kom je toch op de weg richting het circuit en sta je alsnog vast !

:t

We gaan het gewoon een keer proberen met de auto. Vermoed dat we na morgen de motor nog meer gaan waarderen :)
 
Of misschien zitten er nu minder mensen op de talud's? Benieuwd naar de bezoekerscijfers na dit weekend.
 
Zo, de sloep is er klaar voor:

KqMurPG.jpg

LYeee3A.jpg

N8mJfBF.jpg

fUWjoEv.jpg


Als je ons herkend, mag je 3x toeteren :)
 
Laatst bewerkt:
Zo weer thuis. Bizar druk voor een kwalificatiedag. Op de haarbocht tribune was het lekker met het windje erbij. Gisteren op de gt tribune brandje je weg. Op naar morgen, verwacht een spannende race
 
:t

We gaan het gewoon een keer proberen met de auto. Vermoed dat we na morgen de motor nog meer gaan waarderen :)

Ik ga er bij Meppel altijd af en dan over Smilde, die optie die hier ook al ergens aangegeven is, dan krijg je vanzelf een keer een bord rechtsaf parkeren TT, aan de linkerkant heb je dan een bruggetje.
Je rijd er dan zo heen, en ook terug is het ideaal, als je eenmaal aan het rijden bent.

En als je vroeg vertrekt zul je je op die weg afvragen of er wel TT ;)

Veel plezier alvast gewenst.
 
We hebben nog 2 kaarten voor de nieuwe winterdijk tribune te koop.
Iemand interesse?
 
Superleuk dag gehad, erg druk op de taluds en tribunes zoals al gemeld.

En zelfs met de auto was het goed te doen! Rond 08:45u parkeren en binnen een kwartier konden we genieten van de Moto3 8-)
Kwamen we een half uurtje later dan waren we wel de sjaak geweest.
Terug na de Rookies Cup, ook 0,0 problemen en binnen 5 minuten op de A28 :t
 
Ook geweest vandaag. We kwamen rond 915 aan, was wel druk maar het was erop berekend, waren ruim op tijd voor fp3 :). Top geregeld en mooi om te zien hoe die gasten eroverheen stuiven en na die klappers van o.a. morbidelli blij dat de amateurs de trage ruskenhoek doen:).
 
Nou kom ik al heel wat jaren op de kwali dag.
Maar zo druk als vandaag heb ik nog nooit mee gemaakt

Record aantal bezoekers tijdens trainingsdagen

Of misschien zitten er nu minder mensen op de talud's? Benieuwd naar de bezoekerscijfers na dit weekend.

Er is natuurlijk flink wat capaciteit bij met de nieuwe tribune en de talud's zijn ook vernieuwd.

Ik vond de taluds gister prima zitten/liggen, lekker in de wind genieten van de trainingen!

Ik ga er bij Meppel altijd af en dan over Smilde, die optie die hier ook al ergens aangegeven is, dan krijg je vanzelf een keer een bord rechtsaf parkeren TT, aan de linkerkant heb je dan een bruggetje.
Je rijd er dan zo heen, en ook terug is het ideaal, als je eenmaal aan het rijden bent.

En als je vroeg vertrekt zul je je op die weg afvragen of er wel TT ;)

Veel plezier alvast gewenst.

Bij Meppel er al af kan natuurlijk ook ja!

Iedereen die morgen gaat, veel plezier, geniet ervan!

Ja de nieuwe winterdijk is ook prachtig. Zijn in Europa nauwelijks circuits die het beter voor elkaar hebben.

Echt prachtig om te zien zo'n gigantische tribune zeker!
Als je in de goede hoek zit mooi overzicht over o.a. start/finish en GT, maar om de "hoek" vond ik persoonlijk de positie wat minder.

Zelf vind ik dan eigenlijk ook het stuk van Ruksenhoek tot Ramshoek het mooist.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan