TT-Assen wie gaan er en wanneer??

ja ik ga:

  • Alle dagen

    Stemmen: 29 23,2%
  • Alleen de racedag

    Stemmen: 76 60,8%
  • Moek daar doen dan

    Stemmen: 3 2,4%
  • Kan niet

    Stemmen: 3 2,4%
  • Kan je dat eten

    Stemmen: 2 1,6%
  • ga wel maar rij 's avonds weer terug

    Stemmen: 12 9,6%

  • Totaal aantal stemmers
    125
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar er is voro de rest geen fatsoenlijke camping te vinden daar :P . Ook heeft een kennis daar een seizons plaats dus alles staat al klaar, dus ik zou dom zijn als ik dan ergens anders heen zou gaan.
Owkee, dan geef ik je groot gelijk!;
Ik ga het dit jaar helaas niet redden, wel jammer maar ik moet werken...... wel zal ik zeker proberen naar de SBK te gaan alleen hangt dat af van de zwangerschap van mijn poppetje! Als de art haar toestaat dan nog weg te gaan zijn we er bij, anders gaat het over!

Grtzz Do.
Hey jammer gozâh..maareh, ik 'moest' ook werken..dus je neemt maar vrij B| Waar moeten we dan ons bieâh cool houden :? :+
Sterkte aan je 'poppetje' en suc6 met zwanger zijn.. ;)
ik had eerder het bericht erop gezet dat ik ook zou gaan, maar helaas is daar gisteren abrupt een kink in de kabel gekomen. Degene met wie ik mee zou gaan gaan opeens niet meer om hele rare en vage redenen.
Mocht er dus nog mensen zijn die het aan durven om een leuke en gezellige meid van 24, in bezit van motorrijbewijs en motor mee te nemen naar assen dan hoor ik dat heel graag. Ik baal er ontzettend van ;( :( en ik moet er niet aan denken om thuis te zitten op 23 en 24 juni.
Mijn email is marieke_r@yahoo.com of valerossi4ever@hotmail.com

groetjes marieke
Meldt je maar op camping "Asserboys", vlak achter de Veenslang/Stekkenwal..staan nog meer M-F'ers 8-) *O* ..ze zijn er al vanaf donderdag..
Geen idee, hoe dat zit maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat die camping daar onder te lijden zou hebben.. Ze zijn lekker aan het graven op het circuit, en niet er omheen.

Ik heb trouwens 2 plekkies over zoals het er nu voor staat.
Iets voor jullie?
I know, maar de gemeente zou die grond niet meer willen verhuren aan de Asserboys, zei men..inmiddels weet ik beter en heb gereserveerd.. -O- Is ook wel gezellig natuurlijk, op de camping.. *O* :+
Hmm ben in het bezit gekomen van een Vip arrangement ... ben nog aan het dubben wat het gaat worden bike of car.
Vanaf donderdag tot zaterdag, slaap gewoon in een hotel De Ville Groningen. Hospitality at Campetella Racing team paddock area

:} :}
Hoe krijg je 't voor elkaar :? :+
 
ja inderdaad ik kom uit groesbeek dat ligt bij nijmegen.
En voor een foto moet je me maar prive mailen *D
groetjes marieke
Kleine tip....
Voordat je mailbox volstroomt met vreemde plaatjes (wetende hoe het er hier soms aan toe kan gaan :9 )
_O-
Neem aan dat je bedoeld dat er om foto gevraagt moet worden via mail :+ O-)
 
[
[...]
Meldt je maar op camping "Asserboys", vlak achter de Veenslang/Stekkenwal..staan nog meer M-F'ers 8-) *O* ..ze zijn er al vanaf donderdag..

uh is er dan ook iemand die mijn tentje opzet, kan ik namelijk niet werd altijd gedaan door de heren met wie ik mee was.

En inderdaad ik bedoel als je een foto van me wilt om te weten hoe ik er uit zie dan moet je me mailen op de adressen. Of als je alleen mijn motor wilt zien kan dat ook die foto wil ik ook nog wel doormailen.

groetjes marieke
 
Wie komt zondag onze voortent aan de caravan zetten :P

Geintje Marieke, maar je heb nog een week de tijd om te oefenen en zo moeilijk is het niet, een tent opzetten ;)

Wij zijn van donderdagochtend-zondag weer op Asserboys trouwens.
 
uh is er dan ook iemand die mijn tentje opzet, kan ik namelijk niet werd altijd gedaan door de heren met wie ik mee was.
Je kan toch wel je eigen tentje op zetten :? :X


Ik heb trouwens 2 plekkies over zoals het er nu voor staat.
Iets voor jullie?
Dat is tof aangeboden van je :} maar ik wij hebben al voor de camping gereserveerd.
 
Laatst bewerkt:
als ik van te voren genoeg oefen wel, heb niet eens een tent erg he leen ze altijd van een ander. De enige 2 keer dat ik gecampeerd heb was samen met mijn ex in assen en ik mocht/hoefde niet mee te helpen.
 
Je kan toch wel je eigen tentje op zetten :? :X
Help jij anders ff :P

Maar niks bekend nog, want Jan en B zijn ook in de race.

als ik van te voren genoeg oefen wel, heb niet eens een tent erg he leen ze altijd van een ander. De enige 2 keer dat ik gecampeerd heb was samen met mijn ex in assen en ik mocht/hoefde niet mee te helpen.
Bristol, paar knaken heb je een tentje :+
 
Even een vraagje!

Wij hebben int gezin, 3 kaartjes gekocht, haarbochttribune. Vriend van mij wilde later ook mee, en appart ook een kaartje gekocht, zelfde tribune.

Er staan dus op de kaartjes plaatsen, rij 2 Stoel B (noem maar wat). En mijn vriend zit dus heel ergens anders, iig niet naast ons.

Probleem, of maakt dat allemaal niet uit waar je zit?
 
Even een vraagje!

Wij hebben int gezin, 3 kaartjes gekocht, haarbochttribune. Vriend van mij wilde later ook mee, en appart ook een kaartje gekocht, zelfde tribune.

Er staan dus op de kaartjes plaatsen, rij 2 Stoel B (noem maar wat). En mijn vriend zit dus heel ergens anders, iig niet naast ons.

Probleem, of maakt dat allemaal niet uit waar je zit?


lijkt mij niet toch, neem anders zo'n toeter mee van dat bekende biermerk (weet niet of dat mag merken noemen) kan je zo met elkaar communiceren. En als je het zeker wilt weten bel de organisatie van de TT op als die het niet meer weten dan weet niemand het.

groetjes marieke
 
Even een vraagje!

Wij hebben int gezin, 3 kaartjes gekocht, haarbochttribune. Vriend van mij wilde later ook mee, en appart ook een kaartje gekocht, zelfde tribune.

Er staan dus op de kaartjes plaatsen, rij 2 Stoel B (noem maar wat). En mijn vriend zit dus heel ergens anders, iig niet naast ons.

Probleem, of maakt dat allemaal niet uit waar je zit?


probleem dus...... dat wordt bellen om contact te houden :Y :Y
 
Even een vraagje!

Wij hebben int gezin, 3 kaartjes gekocht, haarbochttribune. Vriend van mij wilde later ook mee, en appart ook een kaartje gekocht, zelfde tribune.

Er staan dus op de kaartjes plaatsen, rij 2 Stoel B (noem maar wat). En mijn vriend zit dus heel ergens anders, iig niet naast ons.

Probleem, of maakt dat allemaal niet uit waar je zit?
Tijdens de trainingen maakt het geen r*k uit, maar op de racedag zelf moet je naar de plaats die op je kaartje staat. Na de MotoGP maakt het niet meer uit en gaan velen toch ook al weg.
 
Ben al bezig! Maar ja dan moet ik nog wel mensen hebben met wie ik gezellig kan gaan camperen op de camping. Niet dat ik het niet zou durven in mijn eentje naar assen te gaan maar ja als vrouw zijnde kijk je toch wat beter uit dan als man zijnde.
He misschien een idee om met een hele vrouwengroep iets af te spreken! *O* *O* *O* *O*

groetjes marieke
 
Ben al bezig! Maar ja dan moet ik nog wel mensen hebben met wie ik gezellig kan gaan camperen op de camping. Niet dat ik het niet zou durven in mijn eentje naar assen te gaan maar ja als vrouw zijnde kijk je toch wat beter uit dan als man zijnde.
He misschien een idee om met een hele vrouwengroep iets af te spreken! *O* *O* *O* *O*

groetjes marieke
Er is je toch al het 1 en ander aangeboden :?

Voor vrouwengroep moet je denk ik niet in dit topic zijn :+
 
Tijdens de trainingen maakt het geen r*k uit, maar op de racedag zelf moet je naar de plaats die op je kaartje staat. Na de MotoGP maakt het niet meer uit en gaan velen toch ook al weg.

Nou, vorige 2 jaren bij de TT, waren er ook plaatsen maar mensen zaten gewoon overal. Wij zaten int midden bij de 250, en toen we terug kwamen voor de GP zaten er weer andere waar wij zaten, en gingen we maar ergens anders zitten...

Er staan bankjes daarow, geen stoelen, dus ik weet niet hoe ze die plaatsen willen aangeven.
 
Nou, vorige 2 jaren bij de TT, waren er ook plaatsen maar mensen zaten gewoon overal. Wij zaten int midden bij de 250, en toen we terug kwamen voor de GP zaten er weer andere waar wij zaten, en gingen we maar ergens anders zitten...

Er staan bankjes daarow, geen stoelen, dus ik weet niet hoe ze die plaatsen willen aangeven.
Ow ok, ik heb die rottige stoeltjes in me hoofd.
En bij die poorten dan :?
 
Ow ok, ik heb die rottige stoeltjes in me hoofd.
En bij die poorten dan :?

Ja daar staat idd wel iemand, kan me niet herrineren dat ze daar ooit moeilijk over gedaan hebben. Ik weet niet of er opeens stoelen staan na verrandering van die bocht...
 
Er is je toch al het 1 en ander aangeboden :?

Voor vrouwengroep moet je denk ik niet in dit topic zijn :+
2 keer :^ Ik ga mooi niet alleen met vrouwen die kant op :P Veel te gezellig met al die kerels erbij :)


Nog niks concreets, heb nog geen tijden of plaatsen doorgekregen waar ik verwacht wordt.
Donderdagochtend om 11.04 uur bij de grote eik links achterin op de camping bij bloem nummer 4 :? :P Hoe strak wil je de planning hebben? Kies een camping, kies een groep MFers, bler gespot en je zit goed!
 
2 keer :^ Ik ga mooi niet alleen met vrouwen die kant op :P Veel te gezellig met al die kerels erbij :)Donderdagochtend om 11.04 uur bij de grote eik links achterin op de camping bij bloem nummer 4 :? :P Hoe strak wil je de planning hebben? Kies een camping, kies een groep MFers, bler gespot en je zit goed!
Arm kind, staat ze tussen die Rammsteiners en kan ze geen oog dicht doen O-)

NOg niks concreets, heb nog geen tijden of plaatsen doorgekregen waar ik verwacht wordt.
Donderdagochtend melden op Asserboys waar veel MFfers staan is wel concreet toch :? (Zie Arckira)
 
Ik ga alleen naar de race.... maar iemand enig idee het is voor mij 2 uur reizen maar hoe laat moet ik van huis gaan?? ivm files etc etc?
 
Arm kind, staat ze tussen die Rammsteiners en kan ze geen oog dicht doen O-)Donderdagochtend melden op Asserboys waar veel MFfers staan is wel concreet toch :? (Zie Arckira)


uhm ik kan pas vrijdag gaan, moet donderdag nog werken namelijk. En hoe herken ik iedereen? IK ben wel wat gewend hoor dus laat die rammsteiners maar komen. Sorry als ik zeikerig overkom maar het is voor mij de eerste keer sinds ik mijn eigen motor heb en eventueel alleen moet rijden naar de camping. Misschien een idee als iemand bij de ingang gaat staan met een borjde marieke/angel46? :W En wat is de leeftijd van iedereen?
hoor het wel hoe of wat.
marieke
 
Terug
Bovenaan Onderaan