TT Assen!

Wie gaat de TT winnen

  • Rossi

    Stemmen: 42 53,2%
  • Hayden

    Stemmen: 16 20,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 7,6%
  • Stoner

    Stemmen: 3 3,8%
  • Edwards

    Stemmen: 6 7,6%
  • ander.

    Stemmen: 6 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    79
eeeeeh sorry? Nicky heeft continu de druk erop gehouden, de goede lijn gepakt en Colin naast de baan gezet, en later heeft Colin gewoon te hard de Chicane ingezet en verloren.. Colin had safe moeten rijden, 2e pakken en 1e als het mogelijk was.. hij reed als een debiel die laatste ronde, en dat kostte hem de titel..

Colin heeft nog nooit voor de Titel meegedaan :+ Vind hem nou ook niet zo goed hoor die Edwards -O-
 
Er zitten hier wel wat op de commentatoren te mopperen , maar wat dacht je van degene die de muziek uitzoekt in de pauze . Gaat die randdebiel frans bouwer draaien . FRANS BOUWER !!!!! :r :( |( :X :N . Er zitten MOTORRIJDERS langs de baan , geen -O-
 
niet ? en z,n superbike titel ? :}

Door SupermoBart op 23-06-2006 20:03

Die Edwards vind ik ook nou niet zo goed hoor
Tuurlijk hij heeft superbike titels maar dat hadden Bayliss en Hodgsen ook. En toch lukt het hen ook niet om constant bij de top te rijden
Zie het liefst Edwards gewoon volgend jaar terug bij de Superbikes daar waar hij hoort.
Ik zie liever een Lorenzo of Dovisiozo zijn plaats innemen volgend jaar Het gerucht gaat alweer rond overigens dat Hayden volgend jaar zijn plek wel is in zou kunnen nemen en dan zou Edwards teug keren naar de superbikes mits hij een goed team vind

Titel? Titels
;) :P
 
Er zitten hier wel wat op de commentatoren te mopperen , maar wat dacht je van degene die de muziek uitzoekt in de pauze . Gaat die randdebiel frans bouwer draaien . FRANS BOUWER !!!!! :r :( |( :X :N . Er zitten MOTORRIJDERS langs de baan , geen -O-

Inderdaad, dat was ook een dieptepunt. Tijdens de huldiging van de MotoGP Frans Bauer gaan draaien. Welke drol verzint zoiets?
 
vrijdag middag na de ek 250cc stonden Chris Vermeulen en Rany de Puniet achter de hoofdtribune handtekeningen uit te delen!!! Ik heb 2 mooie gesingneerde poster bemachtigt van beide heren. Top acktie :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
JONGENS ik heb hele erge mooie foto's mijn zoon is in het padock geweest die had een kaart tot zijn beschikking.
En als jullie dan onder hopper en onder tt assen 2006 kijken daar staan erge mooie foto's op

kijk op www.suzukimotorfan.tk

laat een leuk bericht chter in het gasten boek zou hij erg leuk vinden
 
Heb et is opgezocht, die Rossi :Z

18e qualificatie tijd, dan ben je wel errg slecht, staat ook maar 4e int kampioenschap of zo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan