TT-Camping Essentials!

Memphis80

MF veteraan
8 aug 2007
3.718
235
Reuver
Wat moet men nou echt niet vergeten mee te nemen als je een weekendje TT camping doet.

Buiten de standaard dingen als kleren, millitaire douche spullen en je kettingslot moet je natuurlijk denken aan:

- WC-papier... Kan hele vervelende situaties een stuk draaglijker maken.
- je Marco Simoncelli shirt/polo/longsleeve
- een stille aggregaat ( voor de "ik ga met de caravan gasten")
- oordoppen voor de niet zo stille aggregaten.
-..........
 
-geld.
-condomen
-zonnebril (voor 's ochtends)
-vlag (om over kop te gooien als ze echt lelijk is)
 
Vrijdag zit ik in assen.... Dus dan zou het te laat zijn ;) ik zie dit als ideale gelegenheid voor een "verrek daar had ik niet aan gedacht " moment.

Heb er nog wel een:

- je TT-tribune kaarten ( springt op en gooit ze alvast in de tanktas)


wel ff zwaaien naar me ,loop op de grid zaterdag })

verder niet te vergeten mee te nemen naar de camping BIEEEERRRRRRRR
 
wel ff zwaaien naar me ,loop op de grid zaterdag })

verder niet te vergeten mee te nemen naar de camping BIEEEERRRRRRRR

Hoe had je dat bedacht jeroen? Een kratje bier bovenop de bagagerol? Ik zal gewoon zwaaien doen we net alsof je dat hebt gezien.
Ben nog aan het twijfelen of ik nog een shirt van de mannschaft moet aanschaffen voor donderdag avond ;)
 
Een goeie camera om al die leuke dingen vast te leggen, en na de TT dit topic vol te plempen met beelden..

full


full


full


full


full


full
 
veel hout.
4kva aggregaat
festival boxen
veel bier
vlees
40 liter afgewerkte olie
puchie om mee te crossen
pulsejet voor de herrie
zeveel mogelijk oude motorbanden voor op het vuur

kan zo nog wel ff doorgaan........
 
veel hout.
4kva aggregaat
festival boxen
veel bier
vlees
40 liter afgewerkte olie
puchie om mee te crossen
pulsejet voor de herrie
zeveel mogelijk oude motorbanden voor op het vuur

kan zo nog wel ff doorgaan........

De rest kon me niet zoveel schelen maar die motorbanden had je bij me kunnen inleveren bij de poort.. :Y
 
De rest kon me niet zoveel schelen maar die motorbanden had je bij me kunnen inleveren bij de poort.. :Y

tja de een maakt een burnout, wij doen iets anders, beiden de pest voor het milieu. En het zijn er niet zoveel hoor. Neemt veel teveel ruimte in.
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar als die banden op het terrein in de fik gaan loop je een leuk risico als campingbeheerder... :X

zo werken wij niet. Er gaat heel gecontroleerd af en toe een keer een band in een vuurton. Valt totaal niet op. Mensen die hen complete plastic afval van 1 jaar verzamelen lopen veel meer risico. Dan krijg je een regen van brandend plastic over de camping
 
zo werken wij niet. Er gaat heel gecontroleerd af en toe een keer een band in een vuurton. Valt totaal niet op. Mensen die hen complete plastic afval van 1 jaar verzamelen lopen veel meer risico. Dan krijg je een regen van brandend plastic over de camping

Jij mag blijven :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan