TT: Hadden minder coureurs kunnen zijn

Rogier

MF'er
28 jun 2004
191
0
Groningen
Ik kwam net onderstaande tegen op internet. Had zomaar kunnen zijn dat er wat minder coureurs morgen op Assen hun rondjes maken...


---------------------------------------
EELDE - Een Braziliaans zakenvliegtuig -met aan boord coureurs voor de Asser TT- en een Boeing 747 hebben woensdag op Groningen Airport Eelde voor spannende momenten gezorgd.

De piloot van het zakenvliegtuig zag op zijn apparatuur in de cockpit dat er iets mis was met het landingsgesteld. Het vliegveld nam geen risico en gaf groot alarm. Door het toestel vlak langs de verkeerstoren te laten vliegen kon de vluchtleiding op Eelde echter constateren dat het landingsgestel toch normaal was uitgeklapt. Het Braziliaanse vliegtuig kon vervolgens veilig landen.

De Boeing, die bezig was met het oefenen van landingsprocedures op Eelde, moest snel uitwijken voor het zakenvliegtuig.

De massaal uitgerukte brandweer trok veel nieuwsgierigen naar het vliegveld.
---------------------------------------
 
Zo bijzonder is dit niet. :Z Het niet krijgen van drie groene lichtjes op het landingsgestel komt best wel wat vaker voor. Het feit dat de verkeerstoren kennelijk al een Standard Operating Procedure hiervoor heeft wijst daar al op.
 
Een traningsmaatje van mij zat in die Boeing 747 waar testvluchten mee uitgevoerd werden die dag...

Hij vertelde mijin geur en kleur daarover afgelopen maandag! :9
 
Niet bijzonder?!? :?
Mij is het nog nooit gebeurd.
Volgens mij is het al bijzonder wanneer je weet dat daar groene lampjes zitten! ;)
 
Een traningsmaatje van mij zat in die Boeing 747 waar testvluchten mee uitgevoerd werden die dag...

Hij vertelde mijin geur en kleur daarover afgelopen maandag! :9

Dat is wel bijzonder dat hij het maandag vertelde... het gebeurde afgelopen woensdag.. Is die maat van je paranormaal? :+ *O*
 
Ach, ik las jou verhaal en bracht het in verband met zijn verhaal over de testvluchten met de 747 [ik had woensdag even over het hoofd gezien... :z ]. Over dat ze moesten uitwijken had ie niks verteld!
 
Terug
Bovenaan Onderaan