TT Isle of Man!

joriss6

MF'er
22 jun 2009
45
2
ITV4. At FilmOn
Via deze link kun je alle uitzendingen kijken vanaf Isle of Man die uitgezonden worden op ITV4.


Sport - ITV News
En hier staat de programmering.

Let wel op het tijdsverschil: 9pm is bijvoorbeeld 22:00u in Nederland :P
 
Ja werkt goed! Ben al een paar dagen op zoek geweest naar reclameloos en waar je niets hoeft te downloaden. Eindelijk gevonden. Gewoon op play klikken en kijken maar!
 
Toppie !! Zijn er ook nog sites waar ze samenvattingen of waar je het terug kan kijke ipv live ? Die heb ik nog niet kunnen vinden :(
 
Weet ik zo niet. Ik zag dat op youtube ook live alles te bekijken is op de officiele pagina van Isle of Man TT. Dus dat is ook een optie.
 
Franck Petricola dies after TT crash
23:42 - 3 JUN 2015
French rider Franck Petricola has died following a qualifying crash on the Isle of Man this evening. The 32 year old was making his debut at the TT, riding for the Ice Valley Racing team.

The accident occurred at Sulby Crossroads at approximately 7.45pm.
Petricola was a regular competitor in the IRRC Championship and enjoyed his best season in 2013 with 11th overall in the Superbike category. His best result, sixth, came at Chimay and he ended the year strongly with six successive top ten finishes and took a brace of thirds in the Lightweight Races at Horice and Terlicko.
Last year Petricola suffered serious injuries in the North West 200, suffering head injuries when he hit a lamp post. He also broke two vertebrae, both arms, his right leg and several ribs. He returned to the NW200 this year.
 
Heb hem in oss en hengelo nog zien rijden in het irrc kampioenschap.
R.I.P.
 
Kan wel zo zijn maar als je het aan die gasten vraagt rijden ze liever de Isle of Man TT dan bijvoorbeeld British SuperBike of iets :)

logisch, op circuits zijn de meesten vaak wat minder goed maar real road racing is hun game.

Joey Dunlop was jaren niet te verslaan op MAN terwijl hij in de formule 1 klasse op circuits niet veel klaarmaakte.
 
logisch, op circuits zijn de meesten vaak wat minder goed maar real road racing is hun game.

Joey Dunlop was jaren niet te verslaan op MAN terwijl hij in de formule 1 klasse op circuits niet veel klaarmaakte.


en Guy Martin dan of is dit een speciaal gevalletje buiten de regels om
 
ja maar hij gaat net zo hard op een circuit als op de weg, hij moest invallen op thruxton voor het BMW superbike team en gewoon op de 4e plaats op 0.3 sec. van de winnaar
 
ja maar hij gaat net zo hard op een circuit als op de weg, hij moest invallen op thruxton voor het BMW superbike team en gewoon op de 4e plaats op 0.3 sec. van de winnaar

Haha geweldig he :P Die serie van channel4 ook. Wereld record met hovercraft - record verbroken hovercraft totallos. Wereld record zeepkist snelheid- record verbroken zeepkist total los gereden ging te radicaal. Elke keer denkt ie naja ik ga gewoon aldoor wat harder tot het mis gaat :P Ook een manier van grenzen opzoeken _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan