Tuning winkel

yates

Rookie
17 mei 2007
3
0
Eindhoven
Hi, waar vind ik een goede tuning winkel hier in NB. Kan ook een webwinkel zijn, waar ik ook gewoon onderdelen kan bestellen etc. Ik zelf heb een R1 uit 2000. Bedankt alvast....
 
gewoon weten waar web of gewoone winkels zijn waar ik onderdelen voor mijn motor kan kopen. zoals dempers, knipperlichten, een set om mijn motor hoger te leggen... ik woon trouwens in eindhoven...
 
er zijn er meerder... www.motozoom.nl www.goedkopemotor.nl www.motorgoedkoop.nl

weet niet of er echt veel tuningspullen te koop zijn en anders idd gewoon ff googleen....

greetz rickyvan
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

Lees dit topic nu pas ( was op zoek naar iets anders )....................


Getunede knipperlichten :o Waarom heb ik die nog niet :? Hoeveel scheelt dat en zijn dat krukas- of achterwiel pk's :?


Paaaaaaauul, waarom heb ik die optie niet gekregen ?

Gelukkig heb ik wel getunede ventieldopjes, scheelt ook een berg pk's hoor !!!!!
 
_O- _O- _O-

Lees dit topic nu pas ( was op zoek naar iets anders )....................


Getunede knipperlichten :o Waarom heb ik die nog niet :? Hoeveel scheelt dat en zijn dat krukas- of achterwiel pk's :?


Paaaaaaauul, waarom heb ik die optie niet gekregen ?

Gelukkig heb ik wel getunede ventieldopjes, scheelt ook een berg pk's hoor !!!!!
Mag hopen dat er ook race lucht in je banden zit? Anders hoor je er niet meer bij hoor....
 
Zieke, ik hàd speciale bougievonkjes, maar het hele doosje is nu leeg -O- , heb jij nog het adres van een goede tuningwinkel die ze op voorraad heeft, moest ze vorige keer speciaal laten maken ( was wel een doosje van 100.000, maar met een 4 cilinder zijn die zo op natuurlijk :o )


Pfffff geen idee waar je ze tegenwoordig nog kunt krijgen :( Ik weet wel dat een vriend van me nu speciaal een doosje voor me aan het draaien is.......duurt wel ff, maar dan heb je ook wat! Daarnaast krijg ik binnenkort turboNos, dat is speciaal Nos met kleine variabele turboschoepjes erin.......echt waar, dan weet je niet wat je meemaakt :+
 
Pfffff geen idee waar je ze tegenwoordig nog kunt krijgen :( Ik weet wel dat een vriend van me nu speciaal een doosje voor me aan het draaien is.......duurt wel ff, maar dan heb je ook wat! Daarnaast krijg ik binnenkort turboNos, dat is speciaal Nos met kleine variabele turboschoepjes erin.......echt waar, dan weet je niet wat je meemaakt :+
Links- of rechtsdraaiende ?
 
Wat een verschil man..

Mijn motor [zwart] was niet vooruit te branden. -zelfs niet met aansteker-

Ik heb vorige week een versnellerlak gekocht. Rood he. Fantastisch. Zouden ze er eigelijk bij moeten doen als optie in de winkel. 5,60 EUR bij de locale "styling"-winkel.

:+

@ts

Ik zou voor die spulltjes gewoon Motozoom eff. opzoeken. Die hebben er veel van. en bezorgen alles heel erg netjes is mijn ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan