Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
He?! Wat?! Ga je schamengaat iemand zijn V4 inruilen voor een 660 ? Ik twijfel nog eerst maar een een testritje als dat witte spul weg is
Toevallig net mijn Tuono 1100 op MP gezet... ik ga binnen korte tijd bij Jarno v de Zwart motoren op een 660 rijden.. als die bevalt (waarvan ik sterk het vermoeden heb) ga ik daarvoor...gaat iemand zijn V4 inruilen voor een 660 ? Ik twijfel nog eerst maar een een testritje als dat witte spul weg is
Ik denk er exact hetzelfde over... overigens reedHe?! Wat?! Ga je schamen
Moet zeggen dat die gedachte mij ook is overkomen, het vermogen van de V4 is voor 99,99% van de bevolking veels te veel, voor de rest van ons leven.
Met m'n GS500 had ik lol voor tien, want dat ding stuurde zo makkelijk in.
Wel wat vermogen te kort voor op de snelweg naar m'n zin.
Kan zo maar zijn dat de 660 voor die 99,99% van ons eigenlijk leuker is om mee te rijden dan een V4. Ik weet het niet.
Dat de V4 voor mij teveel vermogen heeft, zal ik nooit toe geven, want ik rij trackdays en ik haal alles eruit :D Lol, not...
Ik ga zeker een keer proefrijden aankomend seizoen. Vrouwlief wordt gek :D
Ik woon tot eind mei recht tegenover de zwart motoren dus testrit moet lukken haha.Ik denk er exact hetzelfde over... overigens reed
Ik nooit op het circuit, dus had ook al een bak minder vermogen nodig... inmiddels 41 jaar en 3 kinders dus hoef niet te knallen op de limiet ..
prijs is inderdaad zeer interessant, zeker met al die elektronica erop en andere vernieuwingen zoals led...
mocht het alsnog tegenvallen (de 660) kan ik altijd terug naar een hyper naked
ja die taart schep is echt awfulllllllll\Ik vind 'em tot nu toe verrassend goed klinken voor een af-fabriek uitlaat Is maar goed ook, want alle aftermarket dempers die tot nu toe getoond zijn maken gebruik van een ophangpunt aan het zijstepje. Maar die stepjes vind ik echt foeilelijk, die zou ik direct verwijderen (net als de taartschep, uiteraard).
Ook daar is binnenkort een oplossing voor:ja die taart schep is echt awfulllllllll\
Denk je? Ik vind de standaard vering van de V2 niet fantastisch, slecht eigenlijk. VAn V4 bevalt me beter, achter wat te zacht maar gelukkig is de ingaande demping in te stellen.Ik denk wel dat de vering/demping tegen gaat vallen t.o.v. wat men gewend is van de Tuono V2 en V4. Valt eventueel allemaal wel op te lossen natuurlijk, maar daar zit ook weer een prijskaartje aan vast.
Hoe dan ook, ik zou ook graag eens kennis willen maken met de Tuono 660. Goedhart heeft 'em ook al staan. Ik zal eens achterhalen of Motoport Rotterdam ook een demo krijgt.
Wat me het meeste tegen valt is dat het droog gewicht van een Tuono 660 en V4 1000 precies hetzelfde is :S
O ja? Wist niet dat ze beiden even zwaar zijn? Ik heb nu een 1100RR.. zal dan toch wel wat meer gewicht hebben dan een 660? Ik ga het eens opzoeken morgenDenk je? Ik vind de standaard vering van de V2 niet fantastisch, slecht eigenlijk. VAn V4 bevalt me beter, achter wat te zacht maar gelukkig is de ingaande demping in te stellen.
Factory modellen zijn misschien beter, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Als de vering van de 660 iemand niet zint, dan vermoed ik dat die motorrijder al zn motorfietsen beet pakt op dat vlak. Misschien met de tijd een Factory model van de 660 die het op dat vlak beter doet.
Wat me het meeste tegen valt is dat het droog gewicht van een Tuono 660 en V4 1000 precies hetzelfde is :S
Drooggewicht van de Tuono v4 is bijna hetzelfde als rijklare gewicht Tuono 660 (185kg en 183kg). Maar rijklaar gewicht van de v4 is 200+ kgO ja? Wist niet dat ze beiden even zwaar zijn? Ik heb nu een 1100RR.. zal dan toch wel wat meer gewicht hebben dan een 660? Ik ga het eens opzoeken morgen
De info lijkt niet erg betrouwbaar, elke bron schrijft weer wat anders. Ik zou het logisch vinden als de 660 wat lichter is dan de V4.Drooggewicht van de Tuono v4 is bijna hetzelfde als rijklare gewicht Tuono 660 (185kg en 183kg). Maar rijklaar gewicht van de v4 is 200+ kg
Edit: lees nu op verschillende websites andere cijfers; kerb en dry weights. Toch niet zeker dus
Durf er niet aan te denken. Nog veelste veel plezier op de Tuono. De koppel en beleving van de v4 ga je niet vinden in de 660 V2.gaat iemand zijn V4 inruilen voor een 660 ? Ik twijfel nog eerst maar een een testritje als dat witte spul weg is
Ik twijfel ook steeds meer , ook door het feit dat ze ook nog eens bijna hetzelfde wegen en het geluid van een V4 met het gas open is toch ook echt verslavend. Dus waarschijnlijk inruilen tegen een iets nieuwere v4 factoryDurf er niet aan te denken. Nog veelste veel plezier op de Tuono. De koppel en beleving van de v4 ga je niet vinden in de 660 V2.
Ik wist niet dat voor de nieuwprijs v €11.950,- voor de Tuono660 er dus geen bochten ABS / quickshifter op zit? Zit dit dan wel op de RS660 voor €12450??? Lijkt me dan toch ook niet?Aprilia heeft weer wat moois gemaakt van de nieuw Tuono 660. Kwam dit Duitse filmpje tegen met verschil tov de RS660. Man die erbij is rijdt een 1100, maar zegt helaas niets over zithouding, afwerking, etc. Eerste 5 min doorspoelen:
Tuono heeft standaard geen bochten ABS, quickshifter, lithium accu, alle hendels verstelbaar tov de RS660. Gezien vermogen en prijsverschil lijkt mij het geen verkoopsucces worden tov de MT-09 / Duke 890 / Streettriple / etc.
Ik wist niet dat voor de nieuwprijs v €11.950,- voor de Tuono660 er dus geen bochten ABS / quickshifter op zit? Zit dit dan wel op de RS660 voor €12450??? Lijkt me dan toch ook niet?
dan zou ik ook eerder voor een RS660 gaan ondanks ik liever naked stuur heb
of alsnog een Tuono v4 1100 uit recenter jaar kopen
mmm denk dat de tuono 660 het ook niet gaat worden , wellicht maar terug naar Triumph. zag een mooie street triple RS staan haha . wel vloeken in de kerk hier haha@breezer013 : Nou.. heb het e.e.a. eens opgezocht en je had gelijk; die extra’s zoals AQS en bochten abs zit er nu niet bij..
deze Tuono660 gaat ‘t m dan sowieso niet worden... RS660 daarmee misschien wel..
Ik ben zeer benieuwd hoe ‘sportief’ de zit is op de RS660.. als je toch nog een comfortabele houding kunt aanhouden is deze voor mij wellicht wel interessant..of toch maar weer de v4
weet iemand hier wellicht een factory uit 2020 (zwarte kleurstelling met Italiaanse vlag op tank) te koop staan??
Even wachten op de Tuono 660 Factory met alle toeters en bellen?!mmm denk dat de tuono 660 het ook niet gaat worden , wellicht maar terug naar Triumph. zag een mooie street triple RS staan haha . wel vloeken in de kerk hier haha