Tuono Bastards Deel 21

20211218_174105.jpg

Voor de Tuono *O*
 
Mooi pijpje, hoe is het geluid?
Heb hem gestart en even laten lopen. Deze demper met dB killer lijkt iets stiller dan de originele uitlaat en daar ben ik wel blij mee.
Met de race map die geïnstalleerd is, staat de uitlaatklep altijd open, dus je hoort hem wel.

Klinkt wel lekker, wat minder hees en wat voller.
 
Als je afgelopen September in de Dolomieten even wisselt van motor (Rsv Mille >> Tuono V4) bestaat natuurlijk de kans dat dat erg goed bevalt :+
Als je dan gaat zoeken en ook nog een liefhebber vind die er vanaf wil is het resultaat dat dit de langst durende winterstop gaat worden in mijn motorleven 8)7
(gelukkig is dit topic leuk leesvoer *D)

We gaan dus van een RSV Mille uit 2002 (60000km).
(verkopen wil ik niet dus gaat waarschijnlijk naar mijn broer :))
IMG_3045.jpg


Naar een Tuono V4 1100RR uit 2016 (12000km)
Portimao 12.jpg


Heb er helaas nog maar weinig kilometers op kunnen maken maar de eerste indruk is :]:}
 
Standaard race mapping.

Ik probeer een mapping los te peuteren bij Gabro zonder die UpMap unit te kopen, maar hij hapt niet -O- :+
Ik laat m'n motoren al jaren afstellen door Ruud Frederiks, dus rechtstreeks in de ECU.
Hij stelt op die manier, je motor dus optimaal af.
Ben er zéér tevreden over
 
Als je afgelopen September in de Dolomieten even wisselt van motor (Rsv Mille >> Tuono V4) bestaat natuurlijk de kans dat dat erg goed bevalt :+
Als je dan gaat zoeken en ook nog een liefhebber vind die er vanaf wil is het resultaat dat dit de langst durende winterstop gaat worden in mijn motorleven 8)7
(gelukkig is dit topic leuk leesvoer *D)

We gaan dus van een RSV Mille uit 2002 (60000km).
(verkopen wil ik niet dus gaat waarschijnlijk naar mijn broer :))
Bekijk bijlage 1706636

Naar een Tuono V4 1100RR uit 2016 (12000km)
Bekijk bijlage 1706637

Heb er helaas nog maar weinig kilometers op kunnen maken maar de eerste indruk is :]:}
mooie tuono:+
 
Als je afgelopen September in de Dolomieten even wisselt van motor (Rsv Mille >> Tuono V4) bestaat natuurlijk de kans dat dat erg goed bevalt :+
Als je dan gaat zoeken en ook nog een liefhebber vind die er vanaf wil is het resultaat dat dit de langst durende winterstop gaat worden in mijn motorleven 8)7
(gelukkig is dit topic leuk leesvoer *D)

We gaan dus van een RSV Mille uit 2002 (60000km).
(verkopen wil ik niet dus gaat waarschijnlijk naar mijn broer :))
Bekijk bijlage 1706636

Naar een Tuono V4 1100RR uit 2016 (12000km)
Bekijk bijlage 1706637

Heb er helaas nog maar weinig kilometers op kunnen maken maar de eerste indruk is :]:}
Een hele mooie Makkie 👍🏼👌🏽
 
Nu de standaard pijp vanwege de rdw (import) maar er zit een mooie Akra bij (incl. race map).
(ze lijken dus errug veel op mekaar 😊)
 
Terug
Bovenaan Onderaan