Ik heb al wel het vervangende startrelais, de yuasa is 4 jaar meegegaan. Waarbij alleen afgelopen winter dus geen acculader gebruikt. En echt stuk is die dus niet, maar houdt de spanning ook niet goed meer vast. Alleen te merken bij een koude start.Da's wel heel vlot. En ook niet conform mijn ervaring. Is de desbetreffende Falco ook uitgerust met een beter startrelais?
We kwamen afgelopen weekend 2 van deze exoten tegen in de buurt van de Moezel......... jullie van hier ?
We kwamen afgelopen weekend 2 van deze exoten tegen in de buurt van de Moezel......... jullie van hier ?
Nooit last gehad...met een yuasa ytx14 klemt de mijne onder het zadel. M'n oude motobatt kon net met beugeltje vast...welke accu gebruik je nu? Ik kijk morgen (technisch vandaag) even of ik de mijne nog heb, gebruik m toch niet.Mannen ik ben opzoek naar een accusteun die de accu op zijn plek houdt! Bij mijn is die weg en nu ligt de accu los te rammelen!
Ben naar deze opzoek.
Gaat om een RSV mille 2001 maar neem aan dat alle oer modelle RSV en Tuono de zelfde steun hebben
...
Mijn vraag is of het setje valdoppen van LsL geplaatst kan worden zonder stukjes uit de kappen te hoeven zagen?
Toevallig mijn luchtfilterbox losgehad om het K&N filter te reinigen (en exces olie te verwijderenMeer mensen hier die ook moeite hebben met het volledig aan laten sluiten van de bovenkant van de airbox op de onderkant? Het is bij mij enkel dit randje (linksachter). De rest sluit strak aan. Alle schroefjes ook netjes vast gedraaid. Ik denk dat het geen kwaad kan er geen lucht doorheen zal glippen, maar toch zit het mij niet helemaal lekker...
Bekijk bijlage 1396811
Nu de stomme vraag, waar laten de v4 rijders hun schijfrem slot. In mijn trouwe V2 had je mooi buddy cover er af en perfect plekje. Eigenlijk totaal niet naar Gegeken bij de RR. ??
Kan niet wachten tot morgen,....!!!
Toevallig mijn luchtfilterbox losgehad om het K&N filter te reinigen (en exces olie te verwijderen). Mij is geen kier opgevallen. Maar het lijkt alsof er een afdichtingsrubber niet goed zit daar.
Dat systeem is leuk maar geen art4 spec. Dus verzekering keert dan niet uit. Fiets is dadelijk goed verzekerd maar wil geen gedoe met bewust geen slot monteren.Toevallig stuitte ik laatst op een oplossing die ik nog niet kende, maar voor dit soort problemen blijkbaar een zeer praktische oplossing is. Gerrit is een bekend lid van het ARA-forum, ik zou daar de vraag nogmaals even stellen in een apart topic. Is voor andere V4-rijders ook wel interessant denk ik
Heel veel plezier alvast morgen!!
Bekijk bijlage 1397334
Nee heeft ook geen afdichtingsrubber.Bij mij zit daar überhaupt geen afdichtingsrubber tussen beide delen van de airbox. Nou ben ik nieuw met de gen2 Tuono, maar ik dacht mij te kunnen herinneren dat de airbox van gen1 Tuono dit ook niet had. Of heb ik het mis?
Super vette machineWat :&/)/)):&/@/€)/&/ shit balls wat een machine zeg. Kan maar 1 ding doen en dat maar nee schudden met mijn helm qua wat een dik ding.
Zoontje wilde ook graag even op de foto.
De kenteken plaat Komt binnenkort wat nog niet binnen.
Tankpad er op gezet, zit er niet standaard op, was een beetje bang dat de kleur zwart niet zou matchen maar ziet er mooi uit. Snel de reflectors er vanaf en had nog 2 stickers liggen die bij de tankpad kwamen.
Db killer er uit, hoewel deze niet veel doet zoals je kan zien. Wil nog de rim striping doen, maar vond het maar K*t gaan om deze goed te krijgen. Dus nu maar even geskipped. Wel de schakel pook versteld stond te kort voor mijn schoenen en merk dat ik de kortere rem/koppel hendels gewend ben.
Uhm had een nieuwe accu geplaatst en dat ding pasten inderdaad niet meerNooit last gehad...met een yuasa ytx14 klemt de mijne onder het zadel. M'n oude motobatt kon net met beugeltje vast...welke accu gebruik je nu? Ik kijk morgen (technisch vandaag) even of ik de mijne nog heb, gebruik m toch niet.
Wat :&/)/)):&/@/€)/&/ shit balls wat een machine zeg. Kan maar 1 ding doen en dat maar nee schudden met mijn helm qua wat een dik ding.
Zoontje wilde ook graag even op de foto.
De kenteken plaat Komt binnenkort wat nog niet binnen.
Tankpad er op gezet, zit er niet standaard op, was een beetje bang dat de kleur zwart niet zou matchen maar ziet er mooi uit. Snel de reflectors er vanaf en had nog 2 stickers liggen die bij de tankpad kwamen.
Db killer er uit, hoewel deze niet veel doet zoals je kan zien. Wil nog de rim striping doen, maar vond het maar K*t gaan om deze goed te krijgen. Dus nu maar even geskipped. Wel de schakel pook versteld stond te kort voor mijn schoenen en merk dat ik de kortere rem/koppel hendels gewend ben.
Iemand enig idee waar ik nieuwe stickers kan krijgen die naast het kuipruitje zitten? Die van mij heben helaas wat beschadigingen van steeninslag of schoonmaken en de laag er onder is reflecterend zilver dus dat valt wel heel erg op.
Bekijk bijlage 1397808
Ik moet ze ook hebben in deze kleur ("Nero") maar kan alleen de zwarte stickers vinden.
Geen gen2, maar een OER, en ik rij al vanaf dat ik de motor heb met de 190/55 band. Die past daar gewoon goed (heeft wat meer hoogte).Vraagje aan de gen2 Tuono rijders hier. Wie rijdt rond met een 190/55 achterband i.p.v. met een 190/50? Past de 55 maat goed? Rijdt het goed en/of beter dan de 50 maat? Staat de fiets niet te schuin op het standaard met de bredere band?
Wat :&/)/)):&/@/€)/&/ shit balls wat een machine zeg. Kan maar 1 ding doen en dat maar nee schudden met mijn helm qua wat een dik ding.
Zoontje wilde ook graag even op de foto.
De kenteken plaat Komt binnenkort wat nog niet binnen.
Tankpad er op gezet, zit er niet standaard op, was een beetje bang dat de kleur zwart niet zou matchen maar ziet er mooi uit. Snel de reflectors er vanaf en had nog 2 stickers liggen die bij de tankpad kwamen.
Db killer er uit, hoewel deze niet veel doet zoals je kan zien. Wil nog de rim striping doen, maar vond het maar K*t gaan om deze goed te krijgen. Dus nu maar even geskipped. Wel de schakel pook versteld stond te kort voor mijn schoenen en merk dat ik de kortere rem/koppel hendels gewend ben.