FactoRyan_v4
ApeX predator
Lang leve de emissie eisen. Wordt alleen maar gekker.Toch knap van die fabrikanten het elke keer weer lukt een gruwelijk lelijke uitlaat op een mooie fiets te knutselen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lang leve de emissie eisen. Wordt alleen maar gekker.Toch knap van die fabrikanten het elke keer weer lukt een gruwelijk lelijke uitlaat op een mooie fiets te knutselen.
Ja die accu is top, 230cca is nuttig. De standaard accu heeft 175cca, dat kan krap zijn.Ik als leek zijnde vraag mij af of ik veel heb aan 14 ampere. De Yuasa ttz14s heeft een acc van 230ah maar 11,8ah.
Is een hoger acc niet belangrijker i.v.m. Het starten?
Ohlins, WP, Hyperpro zou mijn volgorde van voorkeur zijn. Ik zou als ik jou was gewoon even met ze bellen en luisteren naar wat het beste bij jou gevoel aansluit. Op straat is bijna alles beter dan een 15 + jaar oude Sachs :-)Tips voor nieuwe we schokdemper?
Op slicks?
Emisie of lelijkisie hahahaLang leve de emissie eisen. Wordt alleen maar gekker.
Zal een tweedehands (en geserviced) demper van een Factory passen eigenlijk?Ohlins, WP, Hyperpro zou mijn volgorde van voorkeur zijn. Ik zou als ik jou was gewoon even met ze bellen en luisteren naar wat het beste bij jou gevoel aansluit. Op straat is bijna alles beter dan een 15 + jaar oude Sachs :-)
Zal een tweedehands (en geserviced) demper van een Factory passen eigenlijk?
Vanwaar de overstap?Na 4800km op mijn Tuono v4 factory van 2021 afscheid genomen en ingeruild voor een 1290 superduke R , de Tuono staat nu te koop bij Niwa in Zwaagdijk .
Inderdaad, net als die Fiat 500 en die vrachtwaggelOp slicks?
ergerns een stekker los of niet goed vast gekliktHi allen,
Heb de bougies van mijn Tuono vervangen en luchtfilter schoongemaakt. Alles weer in elkaar gezet.
De motor wil niet starten en geeft Service op het dashboard.
Bougiedoppen zitten goed en alle stekkers en overloopslangetjes ook, denk ik...
Iemand een idee?
Horen die draden daar zo? Ziet er wat rommelig uit... Ik heb een gen 1 en aan het frame te zien is dit een gen2 .. heb daar geen verstand van.Hi allen,
Heb de bougies van mijn Tuono vervangen en luchtfilter schoongemaakt. Alles weer in elkaar gezet.
De motor wil niet starten en geeft Service op het dashboard.
Bougiedoppen zitten goed en alle stekkers en overloopslangetjes ook, denk ik...
Iemand een idee?
Beetje googlen kwam ik op dit Franse merk uit: Aprilia 1000 Tuono 2002-2005Zal een tweedehands (en geserviced) demper van een Factory passen eigenlijk?
Ik weet niet of het zo hoort.. het rode knijpstekkertje lijkt me ook een klusserij van iemand.Horen die draden daar zo? Ziet er wat rommelig uit... Ik heb een gen 1 en aan het frame te zien is dit een gen2 .. heb daar geen verstand van.
Maar zou ff terug lopen wat je los gehaald hebt, alles goed in elkaar geklikt? Draden allemaal vast in de stekker? Waarschijnlijk wel iets elektronisch.
Van één van de voorste ophangpunten is het plastic inmiddels verdwenen rondom het boutgat..Je mist een voorspatbord...
Van één van de voorste ophangpunten is het plastic inmiddels verdwenen rondom het boutgat..
gaat zo klapperen bij 100+
Heeft iemand dat al eens gehad hier en weet hoe je dit weer netjes krijgt?
Waarom ie nou zoveel peuken rookt is mij een raadsel, het werkt ook met Bakking powder.
Probeer dit eens
Heb eens een kort ritje gedaan op de ZH2 van mijn broer, wat een kut machine is dat zeg.Was gisteren even langs NIWA om een storing uit te lezen.. (gelukkig niks ergs )
Was toevallig ook een kawasaki demo dag dus even een rondje gereden op de kawa h2sx.
Bloedsnel, hele goede motor, maar in vergelijking met de tuono 0 beleving.
Dan ben ik maar weer blij dat ik op de tuono naar huis kan