Tuono Bastards Deel 21

Gisteren met iemand van hier een stukje Lekdijk gepakt op een Tuono 2e generatie? Van Culemberg tot aan Kesteren, ik reed op een KTM Super Duke GT.. In ieder geval lekker gestuurd :]👍
 
Gisteren in het hol van de leeuw geweest, was om de hoek dus kon het niet laten :-)
 

Bijlagen

  • 20230506_130319.jpg
    20230506_130319.jpg
    377,7 KB · Weergaven: 85
Paar dagen geleden bij de zwart motoren geweest om de ECU op map2 te laten zetten. Dit ivm K&N filter en het verwijderen van de airbox restrictie. Loopt veel soepeler nu. Zeker icm een kleiner tandwiel (15 ipv 16) voor.
Het blijven toch tijdloze machines 👌IMG20230504105650.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanwaar de overstap?
Vanwaar de overstap ? Tja wat zal ik zeggen ? 2 tuono factory's gehad en met plezier op gereden maar soms wil je wel eens iets anders en ik moet zeggen heb van de overstap naar de duke nog geen spijt , vind zoiezo de zithouding op de duke prettiger , de menu structuur een stuk prettiger te bedienen , en de elektronische vering van de tuono ,,, nooit een instelling van veranderd is meer een hebbeding dan nodig op de NL wegen.
 
Gisteren ook even op pad geweest. Ook wel een gave fiets zo'n monster 1200R
 

Bijlagen

  • IMG_20230507_170218_1.jpg
    IMG_20230507_170218_1.jpg
    333,1 KB · Weergaven: 127
Hoop niet dat je mijn akra bedoelt....😁
Klinkt wel goed die duc met stock uitlaat! Hij heeft een SC in de bestelling staan. Alleen gaan we eind mei naar Duitsland dus laat hij deze er nog ff onder.
Ik ben afgelopen weekend nog een heel stuk achter een Duitse politie auto aangereden omdat mijn vrouw gevallen was. Geen opmerking, geen commentaar, niks. Volledig Akra evo systeem. Op elk deel staat “for race use only”. Had 2 db killers er in en gevoelsmatig nog steeds veel geluid maar mijn vrouw hoorde me niet in eens in de politiewagen.
 
Ik ben afgelopen weekend nog een heel stuk achter een Duitse politie auto aangereden omdat mijn vrouw gevallen was. Geen opmerking, geen commentaar, niks. Volledig Akra evo systeem. Op elk deel staat “for race use only”. Had 2 db killers er in en gevoelsmatig nog steeds veel geluid maar mijn vrouw hoorde me niet in eens in de politiewagen.
Goed afgelopen met je vrouw?
 
Ik ben afgelopen weekend nog een heel stuk achter een Duitse politie auto aangereden omdat mijn vrouw gevallen was. Geen opmerking, geen commentaar, niks. Volledig Akra evo systeem. Op elk deel staat “for race use only”. Had 2 db killers er in en gevoelsmatig nog steeds veel geluid maar mijn vrouw hoorde me niet in eens in de politiewagen.
Ondertussen heb ik mijn straat legale uitlaat ook vervangen voor de race slip-on van Akrapovic. 2 weken geleden de hele dag in Duitsland gereden met de standaard DB killer, in lage toeren merk je zeker dat er meer geluid vanaf komt.

Verder geen problemen gehad met politie die regelmatig langs de weg stonden of langsreden. Terwijl ik nog wel een aantal keren leuk heb ingevoegd op de snelweg. Er waren genoeg andere motorrijders die heel wat meer lawaai produceerden.
 
potverdikke naast het trauma van je vrouw gewoon ook kut van haar (voor haar) nieuwe motor! Sterkte met alles...
Ja super vervelend. Het lijkt overigens dat het waarborgfonds ons wil gaan helpen, dus dat is positief. Maar ze heeft mentaal ook wel knauw gekregen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wpnl
Terug
Bovenaan Onderaan