aapie90
Die hard MF'er
- 29 mrt 2011
- 403
- 63
Hahah we zijn ook allemaal het zelfdeCoole fiets, bleef een tijdje bij je in de buurt rijden met het raam een stukje open
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahah we zijn ook allemaal het zelfdeCoole fiets, bleef een tijdje bij je in de buurt rijden met het raam een stukje open
Je bedoelt die semi toerfiets? Wat een verschrikking..Zijn hier ook mensen die de gewone "nieuwe" tuono hebben gekocht ipv de Factory?
Haha, ik denk niet dat jij onder de doelgroep valt.Je bedoelt die semi toerfiets? Wat een verschrikking..
Ja. Heerlijk geluid. Bij lage toeren luider dan standaard maar meer een mooie donkere roffel. Bij gas...oelala!Iemand hier met een V4 '21-'23 die er de SC Project SC1-R met klep op heeft zitten? Zo ja, hoe bevalt die?
Kun je dan wel een regenbroekje kwijt onder het zadel?Haha, ik denk niet dat jij onder de doelgroep valt.
Ik zou hem er wel bij willen hebben voor de motorvakantie bijvoorbeeld. Net wat praktischer dan een factory
Welke uitlaat?Dank je! Hij maakt wel een bak herrie ja (iets te veel naar mijn smaak )
Niks mis mee! Meerdere reviews gezien de afgelopen jaren dat de standaard vering meer dan prima is. De looks zijn wat minder spectaculair maar dat is een kwestie van smaak...Ik zit dus al maanden naar de gewone V4 te loeren (wel in het rood dan, want dat grijs is wel erg saai), hij mist inderdaad de actieve (ohlins) vering, verder weinig verschillen, mono seat er op en korte ruit en de looks zijn ineens gelijk...
Tijdje terug korte proefrit op een V4 factory gemaakt, maar om een of andere reden de knoop nog niet doorgehakt. Denk dat het mijn 660 van nog geen jaar oud met minder dan 5k op de klok wegdoen als zonde voelt?
Niks mis mee! Meerdere reviews gezien de afgelopen jaren dat de standaard vering meer dan prima is. De looks zijn wat minder spectaculair maar dat is een kwestie van smaak...
Ik zit dus al maanden naar de gewone V4 te loeren (wel in het rood dan, want dat grijs is wel erg saai), hij mist inderdaad de actieve (ohlins) vering, verder weinig verschillen, mono seat er op en korte ruit en de looks zijn ineens gelijk...
Tijdje terug korte proefrit op een V4 factory gemaakt, maar om een of andere reden de knoop nog niet doorgehakt. Denk dat het mijn 660 van nog geen jaar oud met minder dan 5k op de klok wegdoen als zonde voelt?
Stepjes zijn iets lager dan de factory en de stuurverhogers zijn anders waardoor het stuur hoger en iets meer richting de berijder staat.
Ik heb vandaag ook woon werk met de factory. Hij verbruikt stuk meer dan mijn auto maar dit is leukerKlopt, gezien ik hem ook wel eens voor woonwerk gebruik lijkt me dat niet verkeerd. Oja en andere bandjes, dan hebben we alles gehad.
Allemachtig, wat een kabaal.
Tja dat is wat anders dan die lullige plofjes uit die Superduke van je..Allemachtig, wat een kabaal.
Ben blij dat je elders woont.
Zullen je buren blij mee , zijn
Waarom draai je dat gas nou dicht?
Prachtig geluid
Iets met een bocht.. Vriend van me rijdt, ik film.Waarom draai je dat gas nou dicht?
dit maakt geen indruk van de sound.
Is dat niet een omgebouwde mille?Hoi allemaal naar een aantal jaartjes kom ik toch weer eens kijken op het forum hier
Nog steeds in bezit van mij Tuono.
En hopelijk kan ik mijn restante vrije tijd hier nog op het forum verdoen
En nog even een (recente)foto omdat het kan
Ja klopt, een ongebouwde RIs dat niet een omgebouwde mille?
Zijn alle Tuono's dat niet?Is dat niet een omgebouwde mille?