Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat komt er voor in de plaats?Jongens ik ga jullie verlaten. Net de tuono verkocht
Wat komt er voor in de plaats?
Ja... Ik schaam me kapot... Een BMW R1200 GS
Niks voor te schamen! Zijn goede motoren. Welk bouwjaar?Ja... Ik schaam me kapot... Een BMW R1200 GS
Niks voor te schamen! Zijn goede motoren. Welk bouwjaar?
Kijk, dat lijkt er meer op.
Klopt. Rijden zeker goed. Sturen goed en comfort! 2006, dus nog met I-ABS. Wees op tijd met remvloeistof te verversen. Anders gaat de pomp kapot en dat kost je €1500,-2006. De nog 'rauwe' gs. Het rijdt zo ongeloofelijk lekker. Pfoe
Klopt. Rijden zeker goed. Sturen goed en comfort! 2006, dus nog met I-ABS. Wees op tijd met remvloeistof te verversen. Anders gaat de pomp kapot en dat kost je €1500,-
I-ABS remvloeistof verversen is niet op de ouderwetse manier...
Nee, tijdens buitenland tripjes en circuit rijden heb ik er 2 db killers in.Maar zo rijd je toch niet in Duitsland?
Echt een mooi ding! Wees er zuinig opZo de eerste 230 km zitten er op... wat een feest!
Spiegels en knijpers vervangen, tail tidy nog doen. SC-project in bestelling. Wordt een fijne zomer
Bekijk bijlage 1878836
Die kleurstelling... wauw zo mooiZo de eerste 230 km zitten er op... wat een feest!
Spiegels en knijpers vervangen, tail tidy nog doen. SC-project in bestelling. Wordt een fijne zomer
Bekijk bijlage 1878836
Zo de eerste 230 km zitten er op... wat een feest!
Spiegels en knijpers vervangen, tail tidy nog doen. SC-project in bestelling. Wordt een fijne zomer
SC1-R carbon met titanium klepWelke SC project heb je besteld? Ben eventjes nieuwsgierig
Mooiste uitlaat voor zo'n TuonoSC1-R carbon met titanium klep
Als ik niet voor de Akra EVO was gegaan had ik deze gehaald:Mooiste uitlaat voor zo'n Tuono
Dat denk ik ook maar ik vrees het geluid een beetje als ik hoor wat de standaard uitlaat al produceert....Mooiste uitlaat voor zo'n Tuono
Tot op het meet toerental blijft de klep dicht en valt het mee. Dat is de hele essentie van zo’n pijp. Dat systeem gebruikt de originele uitlaat ook.Dat denk ik ook maar ik vrees het geluid een beetje als ik hoor wat de standaard uitlaat al produceert....
Dat weet ik en is ook de reden van mijn keuze maar de toelating is 95dB en de SC-project produceert er 105 mét Db-killer...Tot op het meet toerental blijft de klep dicht en valt het mee. Dat is de hele essentie van zo’n pijp. Dat systeem gebruikt de originele uitlaat ook.
Volgens mij blijft die SC tot 5500 rpm gewoon stil. Waarom verkopen ze hem anders met E keur? Als we het tenminste over deze hebben, met klep:Dat weet ik en is ook de reden van mijn keuze maar de toelating is 95dB en de SC-project produceert er 105 mét Db-killer...
Die originele is gewoon geen porum zoals met de meeste standaard uitlaten
Ha nee, we hebben het niet over dezelfde uitlaat... Ik bedoel niet de E-keur maar onderstaande (ook met klep)Volgens mij blijft die SC tot 5500 rpm gewoon stil. Waarom verkopen ze hem anders met E keur? Als we het tenminste over deze hebben, met klep:
Bekijk bijlage 1879337
Zonder klep is een ander verhaal.
De originele demper maakt na klep open (+- 5700 rpm) 102 db, vol gas 118 db.
Ik had eerst zo’n Akra E keur demper, zelfde verhaal. Tot 5500 toeren klep dicht en relatief stil, daarna zat er flinke bak kabaal.
Zelfde verhaal dan lijkt me? Als hij 105 db maakt op 5500 rpm dan had je net zo goed de SC1R zonder klep kunnen halen lijkt me..Ha nee, we hebben het niet over dezelfde uitlaat... Ik bedoel niet de E-keur maar onderstaande (ook met klep)
Bekijk bijlage 1879354