Tuono Bastards Deel 21

Trouwens weet iemand nog ergens een rechter deel dat over ee bobines zit te koop? Waar dus ook de gaas in zit, boven het kvs tankje .
Mijne is namelijk gescheurd😮‍💨

Evenals een goede of nieuwe voor en achterspatbord in carbon?😁
 
Ja... Ik schaam me kapot... Een BMW R1200 GS :Y :+
IMG_0619.jpeg
 
2006. De nog 'rauwe' gs. Het rijdt zo ongeloofelijk lekker. Pfoe
Klopt. Rijden zeker goed. Sturen goed en comfort! 2006, dus nog met I-ABS. Wees op tijd met remvloeistof te verversen. Anders gaat de pomp kapot en dat kost je €1500,-
I-ABS remvloeistof verversen is niet op de ouderwetse manier...
 
Klopt. Rijden zeker goed. Sturen goed en comfort! 2006, dus nog met I-ABS. Wees op tijd met remvloeistof te verversen. Anders gaat de pomp kapot en dat kost je €1500,-
I-ABS remvloeistof verversen is niet op de ouderwetse manier...

Bedankt. Ik heb bewust gekozen voor het model zonder ABS :Y
 
Vette Bike !

Heeft iemand interesse in setje velgen ?
Ligt hier maar te liggen ….

Stuur maar pb bij interesse ?
 

Bijlagen

  • IMG_0436.jpeg
    IMG_0436.jpeg
    177,9 KB · Weergaven: 12
  • IMG_0437.jpeg
    IMG_0437.jpeg
    182,7 KB · Weergaven: 12
Dat denk ik ook maar ik vrees het geluid een beetje als ik hoor wat de standaard uitlaat al produceert....
Tot op het meet toerental blijft de klep dicht en valt het mee. Dat is de hele essentie van zo’n pijp. Dat systeem gebruikt de originele uitlaat ook.
 
Tot op het meet toerental blijft de klep dicht en valt het mee. Dat is de hele essentie van zo’n pijp. Dat systeem gebruikt de originele uitlaat ook.
Dat weet ik en is ook de reden van mijn keuze maar de toelating is 95dB en de SC-project produceert er 105 mét Db-killer...
Die originele is gewoon geen porum zoals met de meeste standaard uitlaten :X
 
Dat weet ik en is ook de reden van mijn keuze maar de toelating is 95dB en de SC-project produceert er 105 mét Db-killer...
Die originele is gewoon geen porum zoals met de meeste standaard uitlaten :X
Volgens mij blijft die SC tot 5500 rpm gewoon stil. Waarom verkopen ze hem anders met E keur? Als we het tenminste over deze hebben, met klep:

IMG_0626.png


Zonder klep is een ander verhaal.

De originele demper maakt na klep open (+- 5700 rpm) 102 db, vol gas 118 db.

Ik had eerst zo’n Akra E keur demper, zelfde verhaal. Tot 5500 toeren klep dicht en relatief stil, daarna zat er flinke bak kabaal.
 
Volgens mij blijft die SC tot 5500 rpm gewoon stil. Waarom verkopen ze hem anders met E keur? Als we het tenminste over deze hebben, met klep:

Bekijk bijlage 1879337

Zonder klep is een ander verhaal.

De originele demper maakt na klep open (+- 5700 rpm) 102 db, vol gas 118 db.

Ik had eerst zo’n Akra E keur demper, zelfde verhaal. Tot 5500 toeren klep dicht en relatief stil, daarna zat er flinke bak kabaal.
Ha nee, we hebben het niet over dezelfde uitlaat... Ik bedoel niet de E-keur maar onderstaande (ook met klep)
Aprilia_TuonoV4-Factory_my2021_SC1R-Carbonio-250mm_conValvola_Lato.jpg
 
Ha nee, we hebben het niet over dezelfde uitlaat... Ik bedoel niet de E-keur maar onderstaande (ook met klep)
Bekijk bijlage 1879354
Zelfde verhaal dan lijkt me? Als hij 105 db maakt op 5500 rpm dan had je net zo goed de SC1R zonder klep kunnen halen lijkt me..
Doet die van mij ook met volledig race systeem.
IMG_0361.jpeg

Maakt ook niet uit. Eigenlijk maakt elke uitlaat op een V4 gewoon stevig geluid wanneer hij eenmaal op toeren is. Ook origineel. Mijn vorige E keur Akra klonk echt heel beschaafd zolang de klep maar dicht was en ik gok dat het bij je SC1R niet anders zal zijn.
Ik rij op het circuit en in het buitenland met 2 killers en nog steeds zit er wel een stevig geluid in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan