Tuono Bastards Deel 21

Bij mijn Gen.2 zat het stuur onder de risers in rubber (geen idee of dat bij de Gen.1 ook zo is), Misschien alleen een kwestie van van onder lossen, rechtzetten en vastzetten.
 
Laatst bewerkt:
Ben net een mede eigenaar van een tuono voorbijgereden op de A6 richting Almere? (Jouw Tuono stond op een trailer). Iemand van hier?
 
Ben net een mede eigenaar van een tuono voorbijgereden op de A6 richting Almere? (Jouw Tuono stond op een trailer). Iemand van hier?
Dat was ik! Onderweg naar Heerenveen(van de Vegt Motoren) om de Tuono in te ruilen op een Street Triple. I.v.m. kleine kinderen komen mijn vrouw en ik amper aan rijden toe en zijn we terug gegaan van 2 motoren(zij een CBR600RR en ik een Tuono) naar 1.
Vorig jaar al de CBR verkocht maar ze vindt een Tuono te bruusk rijden en daardoor pakte ze hem helemaal niet meer, dus is dit een leuke compromie en de ABS is ook wel prettig.

Wat een dik geluid maakt jouw Tuono!
 



IMG_0755.jpeg


Volledig titanium Akra Evolution 2 systeem
DNA filter
RN stage 3 mapping
 
Voor en na de de aanpassingen heb je niet getest?
Nope, moest de bende beladen omdat ik morgen met de Tuono naar de Alpen ga. Dus snel ff op de bank, power run en mapping checken. Maar je kunt wel nagaan dat hij prima loopt met zulke cijfers. Staat iets rijk afgesteld maar niks schokkends.
Ding is op het circuit ook weer niet te houden 😅 man man man
IMG_0758.jpeg
 
Nope, moest de bende beladen omdat ik morgen met de Tuono naar de Alpen ga. Dus snel ff op de bank, power run en mapping checken. Maar je kunt wel nagaan dat hij prima loopt met zulke cijfers. Staat iets rijk afgesteld maar niks schokkends.
Ding is op het circuit ook weer niet te houden 😅 man man man
Bekijk bijlage 1884285
Wat jij doet met je Tuono is waar vele van dromen! Erg cool, wat een machine.
 
Haha bedankt! Het was (en is) ook altijd mijn droom motor geweest. Heel hard voor gewerkt!
Bekijk bijlage 1884535
We gaan nu een weekje sturen in de Alpen, ook naar zijn moederland 🇮🇹
Klinkt top! Een van de betere locaties om de Tuono goed de sporen te geven. Ik ga over een week met hem naar de Franse Alpen🤗. Jij hebt alleen een mooie aanhanger, wij rijden vanaf omgeving Utrecht op de motor die kant op.
 
Klinkt top! Een van de betere locaties om de Tuono goed de sporen te geven. Ik ga over een week met hem naar de Franse Alpen🤗. Jij hebt alleen een mooie aanhanger, wij rijden vanaf omgeving Utrecht op de motor die kant op.
Vorige week lang weekend Vogezen geweest, tot Maastricht snelweg, daarna alles binnenwegen.
Top weekend gehad ook qua weer.
 
Mensen na vanmiddag even een lekker stukje te hebben gereden wou de tuono niet meer uit ( hij had er blijkbaar nog zin in). Als ik de min pool eraf haal stop hij maar geen reactie op het contact of de dodemansknop. Als ik nu de min pool weer op de accu druk hoor je hem klikken in de startmotor. Maar zelfs het dashboard geeft dan niets meer aan. Iemand een idee wat dit is of is dit überhaupt een bekend probleem??
 

Bijlagen

  • IMG_7278.mov
    45,7 MB
Italiaanse fricandel 😜 Zie dat je ander verlichting hebt in je Tuono? Wat heb je nog meer veranderd qua verlichting e.d ?
 
Mensen na vanmiddag even een lekker stukje te hebben gereden wou de tuono niet meer uit ( hij had er blijkbaar nog zin in). Als ik de min pool eraf haal stop hij maar geen reactie op het contact of de dodemansknop. Als ik nu de min pool weer op de accu druk hoor je hem klikken in de startmotor. Maar zelfs het dashboard geeft dan niets meer aan. Iemand een idee wat dit is of is dit überhaupt een bekend probleem??
Ik denk/het lijkt dat/alsof je startrelais blijft hangen, contacten aan elkaar versmolten.
 
Ik denk/het lijkt dat/alsof je startrelais blijft hangen, contacten aan elkaar versmolten.
Ik had inderdaad het zelfde idee. Heb in januari/februari een nieuwe start relais erin gezet onder het mom trail en error.
Het bleek toen dat de accu overleden was.
Gelukkig de oude relais bewaard en deze er net in gezet. En ja hoor starten en lopen.
Bedankt voor het meedenken allemaal
 
Goedeavond,
Ik heb onlangs een 2019 Tuono V4 1100 RR op de kop getikt. Wat een machine zeg! Nou ben ik natuurlijk opzoek naar een vervanger voor die gigantische standaard uitlaat. Ik wil het liefst iets wat niet helemaal belachelijk is qua volume maar een lekker laag geluid produceert. Zodoende de vraag, heeft iemand hier ervaring met de Arrow Race-tech icm cat link pijp of het vergelijkbare product van Mivv?
 
Goedeavond,
Ik heb onlangs een 2019 Tuono V4 1100 RR op de kop getikt. Wat een machine zeg! Nou ben ik natuurlijk opzoek naar een vervanger voor die gigantische standaard uitlaat. Ik wil het liefst iets wat niet helemaal belachelijk is qua volume maar een lekker laag geluid produceert. Zodoende de vraag, heeft iemand hier ervaring met de Arrow Race-tech icm cat link pijp of het vergelijkbare product van Mivv?
Zolang de demper maar enige vorm van volume heeft en een goede db killer kun je het enigszins binnen de perken houden, verwacht geen wonderen.
De V4 is een luide machine.
 
Terug
Bovenaan Onderaan