Tuono Bastards Deel 21

Vandaag eindelijk mijn SC Project S1 in ontvangst mogen nemen.
Nog geen testgeluidje gemaakt maar ziet er naar uit dat er gewoon donder uit zal komen :o
PXL_20230728_121728401.MP.jpg
PXL_20230728_121404167.jpg
PXL_20230728_123651347.MP.jpg
 
Klinkt zeker goed :)
De lopping idle vind ik wel iets hebben, geen idee of dat slecht is of niet, maar klinkt wel leuk.
Het schijnt dat juist een V4 niet van korte pijpjes houdt en koppel onderin en in het midden gebied verliest. Staan heel veel stukken over op het Aprilia forum. Maar als je er van houdt en je geeft niks om iets vermogensverlies dan lekker knallen. 🤘🏼
 
Iemand hier belang bij een set beschadigde hexagonals?
 

Bijlagen

  • IMG_3765.jpeg
    IMG_3765.jpeg
    212,1 KB · Weergaven: 40
  • IMG_3760.jpeg
    IMG_3760.jpeg
    373,8 KB · Weergaven: 40
Het schijnt dat juist een V4 niet van korte pijpjes houdt en koppel onderin en in het midden gebied verliest. Staan heel veel stukken over op het Aprilia forum. Maar als je er van houdt en je geeft niks om iets vermogensverlies dan lekker knallen. 🤘🏼
Dat mag ik niet hopen ding is nu al niet te houden 😎
 
Dat mag ik niet hopen ding is nu al niet te houden 😎
Ik heb 180 pk en 133 nm koppel op het achterwiel, gemeten op de dyno bij HdeB engineering. Dat is met Akra Evolution 2 systeem, daar zit heel bewust een relatief grote demper op. Ik denk dat het verschil met alleen een shorty slip on echt wel groot zal zijn, helemaal qua koppelkromme.

IMG_0755.jpeg
 
Het schijnt dat juist een V4 niet van korte pijpjes houdt en koppel onderin en in het midden gebied verliest. Staan heel veel stukken over op het Aprilia forum. Maar als je er van houdt en je geeft niks om iets vermogensverlies dan lekker knallen. 🤘🏼

de Tuono is sowieso al een monster dus enkele Nm koppel minder is niet erg _O-
 
Weet iemand of de Brembo stylema remklauwen 1 op 1 over te zetten zijn op mijn 2015 1100?
Of heb je hier ook van alle soorten variaties van, anders dan de hart op hart boutafstand van 100mm?
Werkt dit dan ook gewoon met de originele rempomp?
 
20230803_172319.jpg

Deze eruit gefreubeld vandaag om morgen de veervoorspanner te laten verzetten, krijg niet genoeg sag.

Schokdemper 2mm verlengd, motor iets meer op het voorwiel, eens kijken hoe dat bevalt.
 
Hoor je de voorspanning (negatieve veerweg) niet juist in te stellen als de schokdemper gemonteerd zit? Met het ventje op de motor..?
 
Terug
Bovenaan Onderaan