Mocht je een Samsung hebben:Dit gaat mij veel te ver, ik heb al blij dat ik een smiley kan plaatsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mocht je een Samsung hebben:Dit gaat mij veel te ver, ik heb al blij dat ik een smiley kan plaatsen
Zeg maar dag tegen je koppelkromme. Maar klinkt vast goed.Vandaag eindelijk mijn SC Project S1 in ontvangst mogen nemen.
Nog geen testgeluidje gemaakt maar ziet er naar uit dat er gewoon donder uit zal komen
Bekijk bijlage 1907613Bekijk bijlage 1907612Bekijk bijlage 1907614
Klinkt zeker goedZeg maar dag tegen je koppelkromme. Maar klinkt vast goed.
Het schijnt dat juist een V4 niet van korte pijpjes houdt en koppel onderin en in het midden gebied verliest. Staan heel veel stukken over op het Aprilia forum. Maar als je er van houdt en je geeft niks om iets vermogensverlies dan lekker knallen.Klinkt zeker goed
De lopping idle vind ik wel iets hebben, geen idee of dat slecht is of niet, maar klinkt wel leuk.
Dat mag ik niet hopen ding is nu al niet te houdenHet schijnt dat juist een V4 niet van korte pijpjes houdt en koppel onderin en in het midden gebied verliest. Staan heel veel stukken over op het Aprilia forum. Maar als je er van houdt en je geeft niks om iets vermogensverlies dan lekker knallen.
Ik heb 180 pk en 133 nm koppel op het achterwiel, gemeten op de dyno bij HdeB engineering. Dat is met Akra Evolution 2 systeem, daar zit heel bewust een relatief grote demper op. Ik denk dat het verschil met alleen een shorty slip on echt wel groot zal zijn, helemaal qua koppelkromme.Dat mag ik niet hopen ding is nu al niet te houden
Die heb ik ook, zitten de kats er niet bij?
Het schijnt dat juist een V4 niet van korte pijpjes houdt en koppel onderin en in het midden gebied verliest. Staan heel veel stukken over op het Aprilia forum. Maar als je er van houdt en je geeft niks om iets vermogensverlies dan lekker knallen.
man rijdt hard rechtdoor filmpje 100138374
Jawel, maar als je range niet toelaat om hem juist in te stellen, dan mag je shock eruit als je een hydraulische preload adjuster hebt.Hoor je de voorspanning (negatieve veerweg) niet juist in te stellen als de schokdemper gemonteerd zit? Met het ventje op de motor..?