Tuono Bastards Deel 21

Vorige week nog een paar rondjes gemaakt op Midland
Ondanks een hoosbui bij aankomst en nog een bui gedurende de sessies geslaagd :]

zijn de andere Tuono rijders hier ook aanwezig ?
 

Bijlagen

  • IMG_1416.jpeg
    IMG_1416.jpeg
    233,3 KB · Weergaven: 3
Afgelopen week de 1000km beurt gehad, dus mag het gas helemaal open draaien, allememaggies...wat een beest, maar heb nog gemengde gevoelens, op straat heb je er (als je je rijbewijs wilt behouden tenminste) helemaal niets aan, de 660 kan je open trekken en dikke lol hebben tot rijbewijsinvoerdering, dat is met deze bijna niet mogelijk...al met al kan ik de techniek zeer waarderen, wat een motor, strak frame, top vering, prachtige techniek, mooi om dat allemaal te mogen beleven/voelen!
 
Afgelopen week de 1000km beurt gehad, dus mag het gas helemaal open draaien, allememaggies...wat een beest, maar heb nog gemengde gevoelens, op straat heb je er (als je je rijbewijs wilt behouden tenminste) helemaal niets aan, de 660 kan je open trekken en dikke lol hebben tot rijbewijsinvoerdering, dat is met deze bijna niet mogelijk...al met al kan ik de techniek zeer waarderen, wat een motor, strak frame, top vering, prachtige techniek, mooi om dat allemaal te mogen beleven/voelen!
Deel je gevoel. Maar neem je V4 in het voorseizoen eens mee naar de Alpen. Sommige wegen kom je bijna niemand tegen en dan kan je zijn kwaliteiten echt tot zijn recht laten komen 😁
 
Deel je gevoel. Maar neem je V4 in het voorseizoen eens mee naar de Alpen. Sommige wegen kom je bijna niemand tegen en dan kan je zijn kwaliteiten echt tot zijn recht laten komen 😁
Ook din die regionen was ik met een street triple RS aardig sneller, en ik durf te stellen hier dat ik wel aardig potje kan sturen. Alleen op de baan trek ik hem volle pijp open.
Wanneer je echt aan het poken bent op straat moet je voor de grap eens op je dash naar je gasstand meter kijken.. vaak zit deze maar op de helft 🤣
 
Vorige week nog een paar rondjes gemaakt op Midland
Ondanks een hoosbui bij aankomst en nog een bui gedurende de sessies geslaagd :]

zijn de andere Tuono rijders hier ook aanwezig ?
Kon je beetje uit de voeten met dat lompe ding op die Mickey Mouse baan? Ik rij enkel op de grote baan met de Tuono..

IMG_0761.jpeg
 
Ook din die regionen was ik met een street triple RS aardig sneller, en ik durf te stellen hier dat ik wel aardig potje kan sturen. Alleen op de baan trek ik hem volle pijp open.
Wanneer je echt aan het poken bent op straat moet je voor de grap eens op je dash naar je gasstand meter kijken.. vaak zit deze maar op de helft 🤣
O zeker. Ik wring ook geen een motor op straat helemaal uit. Dat doe ik lekker op t circuit inderdaad. Maar in de Alpen komt hij al een stuk beter tot zijn recht dan hier in het midden van het land. Met de V2 is dat contrast minder groot vind ik.
 
Deel je gevoel. Maar neem je V4 in het voorseizoen eens mee naar de Alpen. Sommige wegen kom je bijna niemand tegen en dan kan je zijn kwaliteiten echt tot zijn recht laten komen 😁
Juist in de Alpen komt een 660 tot zn recht. Licht wendbaar en meer vermogen heb je niet nodig, de volgende bocht is een paar 100m verder.

Dit jaar de san Bernardino en splugenpass geweest, veel benelli trk en tuono/rs 660 fietsen daar.
 
Vraagje; ondervinden hier meer mensen problemen met de V4-MP app op IOS? Sinds enige tijd crashed de app meteen wanneer ik deze probeer de openen op mn telefoon.

De MP module blijft overigens wel gewoon verbinding maken met de telefoon, dat is geen probleem….

Dank alvast!!
 
Deel je gevoel. Maar neem je V4 in het voorseizoen eens mee naar de Alpen. Sommige wegen kom je bijna niemand tegen en dan kan je zijn kwaliteiten echt tot zijn recht laten komen 😁
Gisterenavond teruggekomen uit Bregenzerwald Oostenrijk en ik kan dat alleen maar beamen. Superfiets! :Y
 

Bijlagen

  • 20230814_131433.jpg
    20230814_131433.jpg
    209,6 KB · Weergaven: 2
Goedemorgen, ik ben op zoek naar een overzicht van de kleurstellingen voor de tuono gen 2. Weet iemand waar ik deze kan vinden? Alvast bedankt!
 
Hey peoples.

Na een uitstapje van 3 jaar op een multistrada heb ik mijn tuono jaren gemist.

BUT I'M BACK.

Een zelfde tuono terug kopen ging me iets te ver, dus heb ik een modeljaar nieuwer terug gekocht.
Sinds gisteren ben ik dus de eigenaar van een 2006 Tuono 😀

Gr,
Tuupke
Welkom terug 😁
 
Hey peoples.

Na een uitstapje van 3 jaar op een multistrada heb ik mijn tuono jaren gemist.

BUT I'M BACK.

Een zelfde tuono terug kopen ging me iets te ver, dus heb ik een modeljaar nieuwer terug gekocht.
Sinds gisteren ben ik dus de eigenaar van een 2006 Tuono 😀

Gr,
Tuupke
Welkom terug!! Ik zit er aan te denken om het andersom te doen. Vandaag nog bij een multistrada gekeken helaas niks geworden.
 
Een zwarte multistrada ds van 2005. Hou van wat oudere fietsen waar ik nog aan sleutelen kan. Overigens vindt ik de ds alleen maar mooi in het zwart. Veel mensen vinden het niks en daar was ik 1 van. Maar het rijdt fantastisch en eigenlijk precies wat ik zoek... Een twin, ruimte voor bagage en mijn passagier moet lekker zitten. (Moet ook een beetje lekker sturen uiteraard) ktm smt vind ik ook wel mooi. Een caponord is voor mij nog te duur.
 
Mijn zoon en vrouw zitten niet lekker achterop.. (blijft een mille in dat opzicht) Maargoed kan er ook moeilijk afscheid van nemen, al bijna 7 jaar in het bezit en nog steeds een ploatie!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230819-233936.png
    Screenshot_20230819-233936.png
    322,8 KB · Weergaven: 4
Terug
Bovenaan Onderaan