Tuono Bastards Deel 21

Ik heb verschillende banden opgereden met een plutje. Dat is een nette reparatie. Plug vind ik maar niets.

In Duitsland zijn beiden reparatie methodes verboden en vervangen ze de band. Heb in het zwarte woud ook eens aan de kant gestaan met een schroef in mijn achterband. Ktm dealer een veel te dure S22 laten monteren.

Anyway, zuur maar je kan weer gassen op je motor vakantie 👍
 
Matchende voorband er ook maar gelijk bij
IMG_1907.jpeg
IMG_1908.jpeg
1D5A91B9-3B82-4A54-B9D9-B0B704165C8C.jpeg
 
Ik heb verschillende banden opgereden met een plutje. Dat is een nette reparatie. Plug vind ik maar niets.

In Duitsland zijn beiden reparatie methodes verboden en vervangen ze de band. Heb in het zwarte woud ook eens aan de kant gestaan met een schroef in mijn achterband. Ktm dealer een veel te dure S22 laten monteren.

Anyway, zuur maar je kan weer gassen op je motor vakantie 👍
Dit dus. Banden boer wou er niks van weten ivm verzekering. Enige optie was nieuwe band.
 
Mocht iemand nog een tuono gen 1 zoeken (of kent iemand) de mijne staat te koop.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230826-054144.png
    Screenshot_20230826-054144.png
    570,5 KB · Weergaven: 3
Ik ben destijds na 14 jaar Tuono naar de GT gegaan voor sportief toeren ;), maar soms mis ik de 2007 Factory nog.....(80.000 km mee gereden)
De KTM staat nu op bijna 50.000 hobby km's.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: edou
Ik kan niet wachten tot ik bericht heb dat de tegenpartij uitbetaalt, en dat ik weer veilig kan rijden. Aan de ene kant jammer dat ik nu weer een nieuwe motor moet uitzoeken, aan de andere kant is de zoektocht ook altijd wel leuk.
 
Wegens verkoop van mijn aprilia tuono 660 factory heb ik een aantal accessoires te koop die ook passen op de rs660 :

Flyhammer verstelbare rearsets (tall rider) door een slimme adapter kunnen deze alle kanten op : voor/achter/up... Maar ook down voor langere rijders. Altijd een goede positie te vinden. Slechts heel korte tijd gebruikt dus in nieuwstaat. 450€

Tassenset sw motech blaze pro in nieuwstaat. 225€

Tanktas engage pro en tankring in nieuwstaat. 125€

Verstelbare hendels klapbaar mg biketec zwart/zilver clubsport Gemaakt in Oostenrijk met levenslange garantie. 100€

Bar end Spiegels messner met passende stuurgewichten en adapter m18 x 1,5 (van panigale) Passen dus rechtstreeks in aprilia sturen die getapt zijn. Geen vibraties. Als nieuw 140€

Kettingbeschermer flyhammer die tegelijk ook de schakels stabiliseert voor nauwkeuriger schakelen. Spaart ook het lager. Blauw geanodiseerd. In nieuwstaat.110€

Speciale prijs indien alles in 1 koop

PB indien interesse
 

Bijlagen

  • IMG_1378.jpeg
    IMG_1378.jpeg
    314,8 KB · Weergaven: 3
  • IMG_1414.jpeg
    IMG_1414.jpeg
    312,3 KB · Weergaven: 4
  • IMG_1416.jpeg
    IMG_1416.jpeg
    152,6 KB · Weergaven: 4
  • IMG_1421.jpeg
    IMG_1421.jpeg
    644,7 KB · Weergaven: 4
Vraagje; ondervinden hier meer mensen problemen met de V4-MP app op IOS? Sinds enige tijd crashed de app meteen wanneer ik deze probeer de openen op mn telefoon.

De MP module blijft overigens wel gewoon verbinding maken met de telefoon, dat is geen probleem….

Dank alvast!!

Ben ik nou echt de enige die dit ondervind…?? 🤔
 
Ik ben bang van niet maar ik heb op de buitenlandse forums ook best wat problemen met die adapter voorbij zien komen.
Heb je de voor de hand liggende troubleshooting al gedaan?

Heeft het altijd perfect gedaan tot een bepaalde IOS update….vrees dat dit ook het probleem is 😣
 
Heeft het altijd perfect gedaan tot een bepaalde IOS update….vrees dat dit ook het probleem is 😣
Dan zou ik het eens in de instellingen zoeken die te maken hebben met beveiliging en toegang tot bepaalde apparaatbronnen.
Apple is een ster in het dichttimmeren van de hele boel.
Soms is herinstalleren de beste optie omdat er dan opnieuw om toestemming gevraagd wordt.
 
Iemand nog interesse in een passagierszadel van de Tuono V4 Factory (nieuwste model)?

Heb er nog 1 liggen. Stuur maar een PM.
 
Ik heb verschillende banden opgereden met een plutje. Dat is een nette reparatie. Plug vind ik maar niets.

In Duitsland zijn beiden reparatie methodes verboden en vervangen ze de band. Heb in het zwarte woud ook eens aan de kant gestaan met een schroef in mijn achterband. Ktm dealer een veel te dure S22 laten monteren.

Anyway, zuur maar je kan weer gassen op je motor vakantie 👍
Ik had afgelopen dinsdag in Frankrijk ook een lekke (achter)band, de Franse motorzaak heeft er een plug of prop ingezet.
Ik had de mazzel dat er op 7 km een motorzaak was, dus de band hard gepompt en heen gereden.
gelukkig hoefde ik niet met mijn reparatiesetje aan het klooien langs de weg.
 
Ik had afgelopen dinsdag in Frankrijk ook een lekke (achter)band, de Franse motorzaak heeft er een plug of prop ingezet.
Ik had de mazzel dat er op 7 km een motorzaak was, dus de band hard gepompt en heen gereden.
gelukkig hoefde ik niet met mijn reparatiesetje aan het klooien langs de weg.
Scheelt een hoop centen en je kunt snel weer verder!
Ik heb 500 + uitgegeven aan een set, verdeeld over 2 dagen. 🥲
 
Terug
Bovenaan Onderaan