Tuono Bastards Deel 21

Misschien een beetje vloeken in de kerk, maar heeft er iemand ervaring met de evotech knock off kentekenplaathouder van ali? Scheelt aanzienlijk met een originele, maar sommige reviews roepen dat deze niet past...
 
Misschien een beetje vloeken in de kerk, maar heeft er iemand ervaring met de evotech knock off kentekenplaathouder van ali? Scheelt aanzienlijk met een originele, maar sommige reviews roepen dat deze niet past...
Ik heb een Ali knock off kentekenplaathouder. Past perfect. Tuono V4 2013.

Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€23,58 5%OFF | Fit Voor Aprilia RSV4 2009-2020 Tuono RS4 125 RS4 50 2011-2020 Kentekenplaathouder Led Licht rear Tail Tidy Fender Eliminator
23.4€ 5% de réduction|Éliminateur De Garde-boue Arrière Avec Lumière Led, Support De Plaque D'immatriculation Adapté Pour Aprilia Rsv4 2009 – 2020 Tuono Rs4 125 Rs4 50 2011-2020 - Titulaire Enregistrement De La Plaque - AliExpress
 

Bijlagen

  • 20240204_140106.jpg
    20240204_140106.jpg
    392,8 KB · Weergaven: 0
Misschien een beetje vloeken in de kerk, maar heeft er iemand ervaring met de evotech knock off kentekenplaathouder van ali? Scheelt aanzienlijk met een originele, maar sommige reviews roepen dat deze niet past...
Ik heb de Evotech zelf. Het kopie ken ik niet. Maar moet wel zeggen dat de Evotech zeer robuust aanvoelt. Heb op een andere motor wel een Ali kentekenplaathouder en die is qua degelijkheid niet te vergelijken.
 
Ter overname; van een liefhebber voor een liefhebber!! Verdere info per PM.

*VERKOCHT*
 

Bijlagen

  • IMG_4398.jpeg
    IMG_4398.jpeg
    606,5 KB · Weergaven: 0
  • IMG_4399.jpeg
    IMG_4399.jpeg
    574,4 KB · Weergaven: 0
  • IMG_4389.jpeg
    IMG_4389.jpeg
    304,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_4407.jpeg
    IMG_4407.jpeg
    305,9 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Mensen, mijn gouwe ouwe is zojuist op de testbank geweest om de powercommander te laten afstellen. Ik had al eerder hier genoemd dat die nogal bokte en kuren had bij lage toeren.
De map die er op stond klopte dan ook van geen kanten. Van extreem arm naar extreem rijk op de gekste plekken.

Lang verhaal kort: nu supersmeuig bij kleine gasklepopening en loopt als een kogel bij volgas 😍
En een hele nette waarde van 110 Nm en 127 pk aan het achterwiel en dus dik over de fabrieksopgave 💪
Screenshot_20240222-131727.png
 
Zie dat je uit de buurt komt, waar heb je die laten afstellen ? En met een PC5 ? Van mij bokt ook nogal onder in toeren en stinkt behoorlijk naar benzine. Verwacht ook wel dat er wat te halen vanlt.
 
Bedankt voor je reactie, zitten ze inmiddels al op je kuip?

Van mij aan jou dezelfde vraag. Ik heb de sticker er op zitten. Toch zelf gedaan, vond dat ik het in ieder geval geprobeerd moest hebben. Plakken is gelukt maar kleurverschil voelt aanzienlijk. Voelt, krijg het niet goed op de foto. Vandaar hier dubbel check.

Desondanks het kleurverschil voelt oogt een sticker op het kontje wel beter dan een groot wit vlak.
 
Zie dat je uit de buurt komt, waar heb je die laten afstellen ? En met een PC5 ? Van mij bokt ook nogal onder in toeren en stinkt behoorlijk naar benzine. Verwacht ook wel dat er wat te halen vanlt.
Ja, Hengelo Gld. Er zit een PC3 in volgens mij.
Ik heb hem laten afstellen bij motor Eibergen. Die jongen is echt een vakman en weet wat die doet. Maar is een wereld van verschil zeg 👌
Gewoon supersoepel in zijn 2 om de rotonde of in zijn 1 sukkelen door het dorp.
 
Mensen, mijn gouwe ouwe is zojuist op de testbank geweest om de powercommander te laten afstellen. Ik had al eerder hier genoemd dat die nogal bokte en kuren had bij lage toeren.
De map die er op stond klopte dan ook van geen kanten. Van extreem arm naar extreem rijk op de gekste plekken.

Lang verhaal kort: nu supersmeuig bij kleine gasklepopening en loopt als een kogel bij volgas 😍
En een hele nette waarde van 110 Nm en 127 pk aan het achterwiel en dus dik over de fabrieksopgave 💪
Bekijk bijlage 1976481
Is deze Grafiek van het oermodel met enkele uitlaat?
De dip bij 5000 toeren komt me nml zeer bekend voor.
Zoja dan kan je mbv de collector mod. ook deze dip nog wegwerken.
 
Is deze Grafiek van het oermodel met enkele uitlaat?
De dip bij 5000 toeren komt me nml zeer bekend voor.
Zoja dan kan je mbv de collector mod. ook deze dip nog wegwerken.
Jups, een RSV uit 2003 met enkele Titanium uitlaat. Volgens de testbank meneer ligt het aan de uitlaat. Want meer of minder brandstof in dit gebied leverde alleen maar slechtere koppelcijfers op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan