Camargo
Die hard MF'er
- 3 mrt 2009
- 641
- 167
Of een volledig Akra 2-2 systeem. Een wereld van verschil vond ikKlopt, de collector mod is ook een aanpassing aan je uitlaat bochten. Haalt de dip helemaal weg, zelf erg goeie ervaring mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of een volledig Akra 2-2 systeem. Een wereld van verschil vond ikKlopt, de collector mod is ook een aanpassing aan je uitlaat bochten. Haalt de dip helemaal weg, zelf erg goeie ervaring mee.
Ik kan je evt in contact brengen met een circuit maatje die ze verkoopt.Oké, dat ga ik eens even googlen dan
Je ziet dit bij de V4 ook. Ik heb een Akra EVO2 systeem, deze heeft een balanspijp. De EVO1 niet. Maakt nogal een verschil.Klopt, de collector mod is ook een aanpassing aan je uitlaat bochten. Haalt de dip helemaal weg, zelf erg goeie ervaring mee.
Heb mijn Tuono op de testbank gehad met de originele collector , de collectormod en een Akra 2-2 systeem.Of een volledig Akra 2-2 systeem. Een wereld van verschil vond ik
Ben het volledig eens met wat je zegt! Het Akra systeem heeft op de oude rsv en Tuono's alleen iets magisch . Ik weet wel dat het gehele systeem inclusief twee dempers qua gewicht niet eens veel scheelde met alleen de originele demper.Heb mijn Tuono op de testbank gehad met de originele collector , de collectormod en een Akra 2-2 systeem.
Tussen de collectormod met Leo Vince sportdemper en een 2-2 Akra systeem zit wat koppel en vermogen opbouw betreft vrijwel geen verschil.
Dit is beide keren gemeten op de testbank bij Roke, met een Roke Eprom erin.
Ook is een 2-2 Akra voor het oer model vrijwel niet meer te vinden. Ik heb ooit een schade set kunnen kopen en ben daarna bijna een jaar op zoek geweest naar een gave buitenmantel...
De collector mod is echt een goede aanpassing voor niet teveel geld. Ik heb het in 2012 laten doen door Mile Pajic en was toen 120 euro kwijt.
Om het helemaal goed te doen dan ook gelijk de inlaat mof vervangen, door de open versie van het eerste model RSV.
Of het veel uitmaakt op de grafiek weet ik niet, maar dat inlaat geluid bij optrekken...
Ik heb al een volledig open airbox met K&N schuimfilter. De balanspijp kan ik zo zelf er tussen lassen als het zo zie. Heb zelf een mooi tig-apparaatje. Weet niet of ik het ga doen alleen voor dat kleine dipje. Weer dat ding laten afstellen voor iets wat me eigenlijk (nog) niet stoort. We zullen zien wat de toekomst brengtHeb mijn Tuono op de testbank gehad met de originele collector , de collectormod en een Akra 2-2 systeem.
Tussen de collectormod met Leo Vince sportdemper en een 2-2 Akra systeem zit wat koppel en vermogen opbouw betreft vrijwel geen verschil.
Dit is beide keren gemeten op de testbank bij Roke, met een Roke Eprom erin.
Ook is een 2-2 Akra voor het oer model vrijwel niet meer te vinden. Ik heb ooit een schade set kunnen kopen en ben daarna bijna een jaar op zoek geweest naar een gave buitenmantel...
De collector mod is echt een goede aanpassing voor niet teveel geld. Ik heb het in 2012 laten doen door Mile Pajic en was toen 120 euro kwijt.
Om het helemaal goed te doen dan ook gelijk de inlaat mof vervangen, door de open versie van het eerste model RSV.
Of het veel uitmaakt op de grafiek weet ik niet, maar dat inlaat geluid bij optrekken...
Ik ben er zelf iig aardig sneller van geworden omdat het veel duidelijker is wat de motor wanneer gaat doen. Wheelies zijn er niet moeilijker op geworden, alleen een mooiere lineaire vermogensafgifte. Aangezien je tuner vrij weinig met het gebied kon doen mbv armer of rijker zetten verwacht ik ook niet dat je veel af moet stellen na vervanging van de bochten, ik zou voor de 150,- die ze kosten het gewoon doen.Ik heb al een volledig open airbox met K&N schuimfilter. De balanspijp kan ik zo zelf er tussen lassen als het zo zie. Heb zelf een mooi tig-apparaatje. Weet niet of ik het ga doen alleen voor dat kleine dipje. Weer dat ding laten afstellen voor iets wat me eigenlijk (nog) niet stoort. We zullen zien wat de toekomst brengt
Die schop onder je kont na het pk-plateau heeft ook wel iets bruuts Hup, daar gaat je voorwiel
Hallo, je maakt het niet makkelijker zo . Ik wilde het naast me neer leggen en eerst eens gaan rijden ipv enkel investerenIk ben er zelf iig aardig sneller van geworden omdat het veel duidelijker is wat de motor wanneer gaat doen. Wheelies zijn er niet moeilijker op geworden, alleen een mooiere lineaire vermogensafgifte. Aangezien je tuner vrij weinig met het gebied kon doen mbv armer of rijker zetten verwacht ik ook niet dat je veel af moet stellen na vervanging van de bochten, ik zou voor de 150,- die ze kosten het gewoon doen.
Oke oké,ik zal eens een stukje rvs bemachtigen om er tussen te lassen. Zal wel gedemonteerd moeten worden eerst zeker ?Ik zit ook in een club met redelijk wat RSV Mille en Tuono rijders, overgrote deel gen 1. Ik heb daar zoveel positieve reacties van mensen voorbij zien komen die heel verbaast waren over het grote positieve effect van de bochten. Ik ben niet van WC-eend (verkoop de dingen niet zelf) maar ben samen met een hoop anderen echt groot fan. Stop met twijfelen en doen! Je gaat ervan genieten
Dat ben ik!Zeer zeker. En het schijnt vrij nauw te komen. Gabro is een bekende naam in de Aprilia wereld en die heeft er veel onderzoek naar gedaan. Hij heeft geëxperimenteerd met deze bochten en is tot een succesformule gekomen. Ik weet dat er iemand op MP is die het op deze manier heeft gebouwd en geprepareerde bochtensets verkoopt voor iets van 150 euro, daar heb ik gebruik van gemaakt. Maar voel je vrij om zelf te experimenteren!
Ik kan hierbij bevestigen dan de "mod van martijn" ZEKER ICM de F255 Gabro Eprom en 99 intake de moeite waard is.Dat ben ik!
Had je niet beter een andere Tuono kunnen kopen?Ik ben mijn gewone V4 aan het ombouwen naar het officiële APRC systeem. Lekker stukje bezigheidstherapie zeg maar .
De wheeldiscs, de sensoren, de quickshifter, de twee modules en de schakelaar op t stuur zijn het werk niet. De hoofdkabelboom vergt iets meer tijd
Ik heb net nieuw setje Diablo Rosso IV Corsa er op laten monteren. 200 slof achter. Hiervoor reed ik met een set S22, ook in 200 achter.Met welke bandenmaat rijden de heren met een V4? Ik wil zelf nog een nieuw setje kopen voor het seizoen begint, maar twijfel wel of niet een 200 achterband.
Haha, nou naast mijn kantoorbaan is dit een leuke afwisseling. Daarnaast was een Tuono in deze staat met deze kilometerstand met APRC wel een fix bedrag duurder dan het geen wat ik destijds betaald heb .Had je niet beter een andere Tuono kunnen kopen?
Nette prijs