Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

TV - Politie Volvo in B illegaal ??

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Kreeg vandaag dit mailtje, navraag bij een vriend bij de Federale Politie bevestigd dit:


Beste collega's en vrienden,


Houdt dit toch wel even in uw achterhoofd ... en het is belangrijk !!!!


De zwarte VOLVO V70 bekend van "zware voet" is GEEN politie voertuig... het voertuig staat ingeschreven op naam van een "entertainment company !"
Er werd door ons navraag gedaan bij de bevoegde diensten voor het voeren van blauwe zwaailichten" => DIT VOERTUIG HEEFT GEEN VERGUNNING VOOR HET VOEREN VAN BLAUWE KNIPPERLICHTEN !!! DIT VOERTUIG MAG NIET UITGERUST ZIJN MET EEN GELUIDSTOESTEL MET MEER DAN 1 TOON !!! => HET IS ALDUS ZEKER GEEN PRIORITAIR VOERTUIG !!!!


Met andere woorden, met dit voertuig mogen met andere woorden GEEN vaststellingen gedaan worden - en als ze op basis van dit voertuig vaststelingen doen dan zijn deze NIET rechtsgeldig !!!!! Het voertuig dient zich te houden aan het verkeersreglement zoals alle andere weggebruikers... Gezien de parket nota's en de nieuwe van kracht zijnde reglementeringen mag je de bestuurder van de zwarte VOLVO zijn rijbewijs intrekken en tevens het voertuig in beslag nemen en van de openbare weg later halen (=takelen)... Dus kollega's... krijg je het eer en genoegen aangeduid te zijn om in dit voertuig op dienst te moeten gaan... denk dan twee keer na.. want "de retour de flamme" zal serieus zijn als je op de verkeerde valt !!!

Kom je mij tegen - dan hang je... want dit kan niet !!!

Met andere woorden kollega's en vrienden, ben je in dienst en zie je hem rijden... doe mij een plezier... Interpelleer het voertuig en
verbaliseer ! Een politie parket werd van de feiten reeds in kennis gesteld... de procureur van dit parket zou niet liever hebben dat
dat de opdrachtgevers van deze onwettige vaststellingen bij de lurven gevat worden... maar daarvoor moet iemand hem tegenhouden hé !!

Wat geldt voor de burgers geldt zeker voor de politiediensten !!!



met vriendelijke groeten




PS: moest ondertussen de inschrijving van het voertuig al in orde zijn alsook de vergunning voor het voeren van blauwe knipperlichten enz... dan vergeet je alles wat hierboven vermeld staat.. maar dat zou mij dan toch verwonderen...






Laat e mij maar eens stoppen
Bel ik gelijk de Politie
 
Bij Blik op de Weg is de auto ook op naam van het tv programma, echter met een politieagent aan het stuur.
Zodoende zeggen zij dat het dan klopt.

ben benieuwd.
 
Bij Blik op de Weg is de auto ook op naam van het tv programma, echter met een politieagent aan het stuur.
Zodoende zeggen zij dat het dan klopt.

ben benieuwd.

Zou wel een hele leuke zijn als dit eigenlijk onwettig zou zijn...

Tis eigenlijk niet te hopen want dan zal de accijnzen op benzine nog wel hoger worden
 
Hij zou echt wel illegaal zijn, ik ken een stel politieagenten die er naar op zoek zijn

Hij is komen filmen en bekeuren op hun jachtterrein en nu zijn ze boos