Tweaker/Motor-Forum.nl toertocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik keek net naar buiten....het drupt HEEL zachtjes...de weg is bijna droog hier...

Ik kijk het gewoon aan, en als het ECHT opklaart, en het ziet er goed uit, dan vind ik dat we door moeten zetten!!
 
jij is baas chef!

hier ziet de lucht er niet slecht uit, maar ook niet goed.

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-06-02 12:26 ]
 
I second that.
Stel voor als BertV, Ohjajoh, BYM en Poohbeer er ook zo over denken.
Dat we er gewoon voor moeten gaan.
TJAKKA
 
Ik zou gaan, een stortbui is natuurlijk niet leuk, maar als dat het ergste is wat er kan gebeuren.

Als er mensen zijn die dat wel bezwaarlijk vinden heb IK hun toer verpest omdat ik zo graag wou rijden, en DAT heb ik niet graag op mijn geweten :+

Dus JW, ik vind het best om bij datzelfde tank-station aftespreken om te kijken wie er komt...
 
Morgen??

9 juni is NIET okee, 10, 16 en 17 juni is WEL okee!!

Gelijk afspraak maken, want ik heb er ook ECHT zin in!

PS. ALS het droog blijft nu....op het laatste moment wil ik WEL gaan hoor!! Ik heb erop gerekend, dus ik kan altijd gaan vandaag...

Ik kan helaas niet vandaag, ik heb zo eens door de draad heengewandeld, ik heb 260 kilometer snelweg in het vooruitzicht (ongeveer) en ik moet helaas mededelen dat mijn rug nog de dezelfde rotzak is als afgelopen dagen, nohway dat ik rd-tje nu op/af de middenbok ga zetten, laat staan rijden....

Ik persoonlijk vind dat we een nieuwe datum moeten prikken, in principe is ieder weekend goed voor mij maar nu niet (wervels, grrrr)
Dus ik hoor het wel peepz..
 
Okay de kogel is door de kerk.

We gaan er gewoon voor.
14:30 bij dat tankstation.

Maar owee als ik er alleen kom te staan, dan gaat het hier om 15:00 onweren. })
 
Het is wel zo dat ik er eigenlijk niks aan vind als je niet echt lekker kan rijden (kneedown etc.) omdat het nat is...

Okee, Ik kijk het gewoon aan, en als het weer goed is vertrek ik gewoon rond 13:15 om naar de Esso te rijden! Tenzij jullie anders zeggen!

Ik ga ff eten, ik check de draad strax weer!!
 
Okay de kogel is door de kerk.

We gaan er gewoon voor.
14:30 bij dat tankstation.

Maar owee als ik er alleen kom te staan, dan gaat het hier om 15:00 onweren. })

Ikke doe niet mee, ik zie de volgende tweaker/motor toertocht wel tegemoed........

Adios, ik ga ff bij de verhuizing van een vriend kijken, werk delegeren enzo })

DAT moet daarin, zou je dat niet beter bla bla.......
 
Okay de kogel is door de kerk.

We gaan er gewoon voor.
14:30 bij dat tankstation.

Maar owee als ik er alleen kom te staan, dan gaat het hier om 15:00 onweren. })

En als het echt begint te gieten, dan zoeken we restaurant/bar uit en gaan daar sterke verhalen tappen.
 
ik vertrek ook over een kwartiertje
(route stuntel BertV kan wel wat voorsprong gebruiken)


ik wacht wel af of ik iemand zie... CU!
_________________
Just look outside your front window, Sparky.
That's not the backstraight at Hockenheim, it's something called the Real World.
And for the Real World, the YZF600R is just about right.

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-02 12:48 ]
 
Ik heb mijn middenbok erafgesloopt, mijn nette schoenen gepoetst dus ik vertrek ook 14:20 die kant op :)
 
ok, ik zorg dat'k om 15.30 aan de grens sta..
als je Belgie gaat binnenrijden en je passeert een huis en cafe en nog wat in't midden van de baan, STOP DAAR ERGENS aub, anders moet'k veel te snel in de achtervolging.. :)
 
Ik heb mijn middenbok erafgesloopt, mijn nette schoenen gepoetst dus ik vertrek ook 14:20 die kant op :)

hehehe, ik heb me kui^half gesloopt, me pak opgepoetst, me motor, noujah, die staat nog te druppen van die regenbui van vannacht maar verder ben'k er klaar voor.

PLS.. laat het droogblijven.. ik heb niks tegen de regen *bibber*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan