TWEEDE PAASDAG GROOTSCHEEPSE GELUIDSCONTROLES MOTORRIJDERS

Maandag tweede paasdag is het 1 april algemene grappenmakerdag weet je dus nu het antwoord al..
En dan nog het word erg slecht weer tweede paasdag met veel regen voorspeld dus zijn er amper motorrijders op de weg.
Wens ze succes met controleren in de regen mocht het echt zo zijn.
Maar geloof er niks van.
Geluidscontroles zijn juist onverwacht en niet van te voren groots aangekondigd.
 
Laatst bewerkt:
Shit, ik stond even niet stil bij de datum. 😴
 

Bijlagen

  • facepalm.gif
    facepalm.gif
    211,5 KB · Weergaven: 0
MOK is eveneens een vreemde eend in de bijt.
NEFOM kennen we wel, maar vermoedelijk is het afgeleid van MOKken (omdat men erin stinkt) :+


EDIT: Monomuis was me voor :P
 
Ergens wel opmerkelijk dat velen er alleen op 1 April vanuit gaan dat er broodjes Aap worden verkondigd in de media.

En er ondanks een dozijn verstopte paaseieren toch er vanuit gaan dat het wel zal kloppen.

Mooi onderwerp voor een topic 😉
 
Wel 1 april of niet 1 april doet me weinig.

Nu was ik toch al niet van plan om 2e paas te gaan rijden.
Verwachting mbt regen ziet er best slecht uit!! (en dan blijf ik lekker binnen)
Toch een prima idee! ===> Lekker WOKKEN bij de Chinees. Goed plan!
 
Wel 1 april of niet 1 april doet me weinig.

Nu was ik toch al niet van plan om 2e paas te gaan rijden.
Verwachting mbt regen ziet er best slecht uit!! (en dan blijf ik lekker binnen)
Toch een prima idee! ===> Lekker WOKKEN bij de Chinees. Goed plan!

Laatste keer dat ik bij de Chinees ging wokken, zat ik niet veel later thuis op de wc te mokken.
 
Misschien een iets wat aparte vraag gerelateerd aan deze grap: Kun je ergens het geluid vrijwillig (eventueel tegen een kleine betaling) laten controleren?

Als ik bij de RDW ga kijken krijg ik geen eenduidig antwoord. Als ik in historie van dit forum ga lezen, kom ik er niet uit. En de laatste keer dat ik een agent vroeg hoe en wat qua geluid kreeg ik te horen dat velen daar niet eens weten hoe en wat. Zelf een geluidsmeter kopen is ook onzin voor die ene keer dat ik het ding gebruik, en daarnaast is die waarde natuurlijk alles behalve "feitelijk" t.o.v. een officiële meeting.
 
Misschien een iets wat aparte vraag gerelateerd aan deze grap: Kun je ergens het geluid vrijwillig (eventueel tegen een kleine betaling) laten controleren?

Als ik bij de RDW ga kijken krijg ik geen eenduidig antwoord. Als ik in historie van dit forum ga lezen, kom ik er niet uit. En de laatste keer dat ik een agent vroeg hoe en wat qua geluid kreeg ik te horen dat velen daar niet eens weten hoe en wat. Zelf een geluidsmeter kopen is ook onzin voor die ene keer dat ik het ding gebruik, en daarnaast is die waarde natuurlijk alles behalve "feitelijk" t.o.v. een officiële meeting.
Motorzaken kunnen dat wel voor je… 2e paasdag Motoport Goes o.a, gratis db meting adverteren ze mee.
 
Motorzaken kunnen dat wel voor je… 2e paasdag Motoport Goes o.a, gratis db meting adverteren ze mee.
Helaas heb ik tweede paasdag al verplichtingen, en ligt Goes behoorlijk ver weg voor mij 🫣. Maar dankjewel voor de tip, dan ga ik de motorzaken hier in de buurt eens vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan