Tweede Yamaha YZF R6 meeting..

Wanneer komt de meeting nou?

  • Zondag 10 juli

    Stemmen: 2 13,3%
  • Zondag 10 juli

    Stemmen: 13 86,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Mannen het was helemaal te gek vandaag!!!! :} :} :} :}
Lekker gereden met dat mooie weer, ben wel een beetje rood hier en daar maar goed daar hebben we aftersun voor :+ :+
Zal ff kijken of ik morgen wat foto's kan posten....
Het beeld materiaal wat is gemaakt zou ik graag willen/zien, anders lappen we met zijn allen gewoon de kosten(idee?) En dat blad rijden met z'n allen was wel heel erg FUN!!!! :] :]
Zeker een 3e meeting!!!
 
full

foto-tje op het terras...
Die foto is weer veels te veel verkleint...dus K kwaliteit!!
 
roy gewoon ff mailtje sturen naar deze viccie@motor-forum.nl als je de kenteken fotos kwijt wilt zijn, als je hem mailt komt alles goed.

je moet in je mail wel de linkjes zetten van iedere post.

bv, als je nou zon kentekenfoto post hebt kun je boven je eigen post, op de tekst: door roy (tijd/datum) klikken en het adres dat dan in je internetexplorer verschijnt zet je in je post!


en anders weet je mijn nr. 8-)
 
fitnix stuur me ff een mail voor de foto,s :Y :Y
krijg je morgen mail back van foto,s die ik liever niet zelf post O-) O-)


btw zijn gave foto,s geworden :9~ :9~ :9~
hier alvast een die wel kan :Y


full
 
Gespot.. hele zooi R6'jes bij een cafe op de Dijk. Geweldig mooi gezicht *D

We waren daar even gestopt om effe te beslissen welke kant we op gingen. Ik op de rode Duc 748 met carbon onderkuip heb de voorbijfietsende dames even begroet met m'n gashendel :X :9 ;)
 
Dag was :} :}
Blad was echt in perfecte conditie.. :Y
Ritje dijk was errug leuk, mooie bochies, af en toe wat last van fietsers (he Vienus) ;)
Verder echt een hele gezellige dag gehad, leuk om iedereen eens IRL te ontmoeten. Ben heel benieuwd naar het beeldmateriaal, zowel foto als film.

Enige minpuntje inderdaad dat we Trazer kwijt zijn geraakt |( tijdens het laatste stukkie terug naar Grunn. Summer is nog voor je terug geweest Trazer, konden je niet meer vinden. Hebben nog tien minuten gewacht voor het viaduct bij de A 28. Zijn tenslotte maar doorgereden.. Meld je ff als je thuis bent...
Kwijt geraakt?? Nee hoor ben gewoon afgeslagen om binnendoor naar huis te rijden. Heb nog getoeterd en gezwaaid naar Summer. Zal het wel niet meegekregen hebben of heeft het verkeerd begrepen of zo. In elk geval dan maar sorry jongens dat jullie op mij hebben staan wachten.
 
Super zo'n meeting zeg. Leuk (toer)ritje en zo'n klaverblad is gaaf om op (rond :? ) te rijden. Heb weer veel geleerd gister. Wil jullie allemaal bedanken voor een superdag.

Zag toen ik thuis was dat ik in totaal 555km had gereden, leuk aantal.

Iemand de MotoGP nog gezien?
 
Môgguh allemaal,
Gister supermeeting gehad *O* Leuk al die Erretjes zo bij elkaar. 't blad was ook erg geinig 8-) :] nu moet ik alleen ff wat linkerbochies zoeken om de banden weer symmetrisch te krijgen...
Leuk tochie gereden :] - zeker het tweede deel had leuke bochies en was wat rustiger dan het eerste deel. Ik heb alleen geen flauw idee hoe we gereden zijn. Kan iemand die route nog es doorgeven?
 
Môgguh allemaal,
Gister supermeeting gehad *O* Leuk al die Erretjes zo bij elkaar. 't blad was ook erg geinig 8-) :] nu moet ik alleen ff wat linkerbochies zoeken om de banden weer symmetrisch te krijgen...
Leuk tochie gereden :] - zeker het tweede deel had leuke bochies en was wat rustiger dan het eerste deel. Ik heb alleen geen flauw idee hoe we gereden zijn. Kan iemand die route nog es doorgeven?
Ben ik dus niet de enige die geen tijd had om te kijken waar we waren 8-)

Twello en Oenen heb ik gezien, maar verder kom ik niet -O-
 
:o Gemist! Vrijgezellen feest liep (natuurlijk) weer uit de hand :P . Kwam om 13.00 pas mn nest uit gestrompeld (inclusief dikke blauwe elleboog van het karten '( ) en een kneiter van een kater (boven de 30 hakt dat er toch extra in). Meeting nr.3 dan maar....
 
begonnen in apeldoorn-Klarenbeek-bussloo-wilp/Achterhoek-dijk richting Deventer-richting Zwolle, stopje op de dijk om wat te drinken en te eten...door rijden, bij Oene de dijk af binnendoor , kwamen we weer bij de dijk uit, stukje dijk op en voor Deventer er weer af richting Bussloo, langs Bussloo, links af met een hele lange lus naar rechts....die weet iedereen wel, einde rechts, ff zwaaien...en toen de snelweg op richting het blad... dat moet um ongeveer zijn..
Het was helemaal Top!!! :]
 
jep beginner was goed
Ik wist helemaal niet dat ze er wel eens staan te laseren daar, ik dacht wat gaan we langzaam :) :P
 
fitnix stuur me ff een mail voor de foto,s :Y :Y
krijg je morgen mail back van foto,s die ik liever niet zelf post O-) O-)


btw zijn gave foto,s geworden :9~ :9~ :9~
hier alvast een die wel kan :Y


(Afbeelding)
You've got mail 8-)
begonnen in apeldoorn-Klarenbeek-bussloo-wilp/Achterhoek-dijk richting Deventer-richting Zwolle, stopje op de dijk om wat te drinken en te eten...door rijden, bij Oene de dijk af binnendoor , kwamen we weer bij de dijk uit, stukje dijk op en voor Deventer er weer af richting Bussloo, langs Bussloo, links af met een hele lange lus naar rechts....die weet iedereen wel, einde rechts, ff zwaaien...en toen de snelweg op richting het blad... dat moet um ongeveer zijn..
Het was helemaal Top!!! :]
Ech wel! :P Beginner, echt een leuke route, met een prima afsluiting :Y
Waren zeker lekkere rondjes vien! Zij aan zij :+
 
begonnen in apeldoorn-Klarenbeek-bussloo-wilp/Achterhoek-dijk richting Deventer-richting Zwolle, stopje op de dijk om wat te drinken en te eten...door rijden, bij Oene de dijk af binnendoor , kwamen we weer bij de dijk uit, stukje dijk op en voor Deventer er weer af richting Bussloo, langs Bussloo, links af met een hele lange lus naar rechts....die weet iedereen wel, einde rechts, ff zwaaien...en toen de snelweg op richting het blad... dat moet um ongeveer zijn..
Het was helemaal Top!!! :]
begonnen in apeldoorn-Klarenbeek-bussloo-wilp/Achterhoek-dijk richting Deventer-richting Zwolle, stopje op de dijk in WElsem :] om wat te drinken en te eten...door rijden, bij Oene de dijk af binnendoor via NIJbroek :] naar terwolde etc , kwamen we weer bij de dijk uit, stukje dijk op en voor Deventer er weer afdoor twello :] richting Bussloo, langs Bussloo, links af met een hele lange lus naar rechts....die weet iedereen wel ,langs de vuilnisbelt :] , einde rechts, ff zwaaien...en toen de snelweg op richting het blad... dat moet um ongeveer zijn..
10x het klaverblad :X :X
en toen relaxen in het gras
Daarna naar huis en flink veel bier gedronken :Y *O* *O* *O*

:] :] :] klopt aardig :Y :W *O* *O* *O*
 
Môgguh allemaal,
Gister supermeeting gehad *O* Leuk al die Erretjes zo bij elkaar. 't blad was ook erg geinig 8-) :] nu moet ik alleen ff wat linkerbochies zoeken om de banden weer symmetrisch te krijgen...
Leuk tochie gereden :] - zeker het tweede deel had leuke bochies en was wat rustiger dan het eerste deel. Ik heb alleen geen flauw idee hoe we gereden zijn. Kan iemand die route nog es doorgeven?
En nog bedankt voor het op kop rijden naar Apeldoorn en weer terug, leuke route 8-)
 
begonnen in apeldoorn-Klarenbeek-bussloo-wilp/Achterhoek-dijk richting Deventer-richting Zwolle, stopje op de dijk in WElsem :] om wat te drinken en te eten...door rijden, bij Oene de dijk af binnendoor via NIJbroek :] naar terwolde etc , kwamen we weer bij de dijk uit, stukje dijk op en voor Deventer er weer afdoor twello :] richting Bussloo, langs Bussloo, links af met een hele lange lus naar rechts....die weet iedereen wel ,langs de vuilnisbelt :] , einde rechts, ff zwaaien...en toen de snelweg op richting het blad... dat moet um ongeveer zijn..
10x het klaverblad :X :X
en toen relaxen in het gras
Daarna naar huis en flink veel bier gedronken :Y *O* *O* *O*

:] :] :] klopt aardig :Y :W *O* *O* *O*
Niets meer aaan toe te voegen....alleen, dat ik vanavond weer even die lekkere lange lus heb gepakt...
:X :X :X :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan