Tweety naar de haaien '(

Sterkte, en als knalgele motoren al niet opvallen, wat zou je je eigenlijk druk maken over een wegwerkershesje.
Wel weer k*t :X :X
 
Hey hey! Heb net de dame aan de telefoon gehad die me heef aangereden. Ze neemt de volledige schuld op zich, dus het komt helemaal goed. Ik kan m'n voet al weer bewegen, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. ;)

Heb net m'n motorbroek eens ff bekeken, daar zit een gat in, en daarbij wat bumper van haar auto ;) Van m'n laarzen is 1 van de torsie beschermers afgebroken... En m'n helm is aardig geschaafd, net als de knokkelbeschermers van m'n handschoenen. (Thx voor het aanraden Claudje!!!)



En ergens heb ik toch ook wel een beetje medelijden met haar, ze was zich kapot geschrokken. Ze had een behoorlijk trillend stemmetje net aan de telefoon.

Ze komt straks ff langs om het schadeformulier in te vullen. :}
 
pff lekker dan, succes met het repareren en sterkte met je spierpijn.

is wel weer een klassieker btw, niet gezien. zo werd mijn pa ook aangereden op de motor. (stomme doos achter het stuur had de motor van mijn ma er achter wel gezien, maar die reed dan natuurlijk ook zeker 20 meter achter hem |( )
 
redelijk overzichtelijk kruispunt, maar stoplichten staan wel strak op elkaar afgesteld, dus als 't rood wordt is het ergens anders al groen.. (logisch.. :+ )
zitten wel wat rare hobbels in als je eroverheen rijdt..

Die hobbels zijn idd fijn, vooral met optrekken...

Wat ook altijd leuk is het van de geldropseweg de rondweg opdraaien.
Dan moet je achter elkaar langs (en staat ook aangegeven), maar veel mensen snappen dat daar niet.

Floraplein is een ander leuk geval in Eindhoven btw, altijd (extra) uitkijken daar met belgen/duitsers/buitenlanders.
 
aha gelukkig gaat het helemaal goe dkomen met de afhandeling
en tja heel de rondweg in iendhoven is best ... vooral in de spit echt een drama

maar veel sterkte met het herstel van jou en je moto
 
Yep klassiek verkeers-ongelukken-kruispunt... hoe vaak ik daar wel niet overheen moet en er ligt weer glas, of je ziet gewoon het ongeluk.... echt niet normaal!
En idd, achterelkaar langs draaien heeft daar nog nooit iemand van gehoort terwijl het heel duidelijk aangegeven staat!


ben blij voor je dat het er naar uitziet dat alles helemaal goed komt!
 
Jep, 't komt allemaal goed. Meiske is hier langs geweest, echt super aardig. Ze was zich echt rotgeschrokken. Ik was na de smak namelijk doodstil blijven liggen schijnbaar... :o

Formulieren zijn ingevuld, alleen ben ik dus voorlopig ff motorloos ;(

Thx voor de opbeurende reakties! :} :} :}
 
hoe kun je een knalgele motor missen he?
succes ermee...

en dan geloven sommige nog dat een hesje helpt... :X

Das nie zo moeilijk als het om 7.20u nog vrij donker is en een tegenligger niet ziet wat voor kleur motor je hebt als je de verlichting aan hebt, laat staan dat ze de snelheid kunnen inschatten...
In zo'n geval kan je zelfs in je blote kont rondrijden zonder dat tegenliggers het zien of je een hesje aan hebt :o ...

Al met al wel klote voor de topic starter, gelukkig nix gebroken en ze bekend volledige schuld. Het kon slechter aflopen.
 
Volgens mij staan er drie kruisingen van de rondweg hier in Eindhoven in de top tien van meeste ongelukken in Nederland.........sterkte er mee!
 
Sjips! hoop dat je zelf niet te veel schade hebt...blik komt wel weer goed....
 
nogmaals :} voor alle reakties!

Ik ben echt bont en blauw. De hele linkerkant van m'n lijf doet ontzettend zeer, maar zolang ik geen spieren hoef te gebruiken is het redelijk goed uit te houden.

Bij deze ook ff een hele dikke :} voor m'n vriendin en m'n pa!
 
hey klote man

hopenlijk valt het mee met de schade, maar jij bent er gelukkig goed vanaf gekomen, behalve dan beurs te zijn.

enneh... ben ook geregeld bijna van me sokken gereden door onoplettende koekblikkers die het leuk vinden om handsfree te bellen, dus met één hand te sturen en geen zicht meer hebben op het verkeer, of iets op de grond te zoeken wat is gevallen of gewoon even doortrekken.

maar ja steeds op nippertje overleefd.

sterkte met je herstel van de spierpijn.
 
ja, ik ken het kruispunt. Gebeuren wel eens vaker van dat soort dingen daar.

iig succ6 met je spierpijn en met het herstel van je bike
 
Terug
Bovenaan Onderaan