Kan ik mij ook in vinden.Feedback krijg ik wel op de motor, vooral de duc voel je als je gas heeft, die is veel alerter...jezelf ook.
Ja smaak verschilt, hij is ook wel heel extreem luid hoor.mooi dat je weer kunt rijden ,, maar die uitlaat ???
Niks mis mee, heb de RSV Mille voorbij zien komen met bijna 200k zonder revisie. En dat is iemand die een racer dagelijks rijdt in weer en wind.dan is ie net los ,
Niks mis mee, heb de RSV Mille voorbij zien komen met bijna 200k zonder revisie. En dat is iemand die een racer dagelijks rijdt in weer en wind.
Ligt denk ik een beetje aan de afstand wat je moet afleggen.Dat is mooi, zo'n RSV Mile lijkt me niet de meest optimale woonwerk motor
Hier ook Avensis station 1.8, uit 2006: na 2 Octavia's diesels (nieuw lease, elk 200dkm) en daarna privé een V70 2.5l (die vierkante uit 1996, gave vormgeving maar zuipe.....en nul trekkracht, 1 jaar gehad). Toyota superfijn, verbruik 1:16, groot en comfortabel. Trekt caravan veel beter dan de Volvo door de vvtec of zoiets en geloof me, met de caravan op de tolwegen heb je overal vals plat.... En nice in onderhoud!
Nou ja, de motor voor de echte fun inderdaad, lekker actief bezig!!!! (Veel niet motorrijdende vrienden begrijpen dat niet, zijn luie autorijders helaas, met automaten, lijken wel 80 plus....niet meer kamperen, weinig bieren, moeilijk moeilijk...).
Helaas vandaag nog iets te fris voor de Honda's, nou ja, voor de baas dan, haha. Was vandaag op stage-bezoek bij bedrijf (adviesbureau) in midden van het land. Wat denk je: 80proc vd werkplekken bezet!!!?
WTF: zo komen we nooit van dat k.virus af. Ben het spuugzat. Voortaan ook de stagebezoeken maar online (wel naar infra uitvoeringslocaties buiten).
ik hou niet van afstandelijk steriele auto's, niet de sensatie van een hitsige sportwagen, maar de iets onderkoelde standing van een duitse auto van een goed merk , wat je moet weten krijg je mee en de rest niet zo veel .
En dan is Skoda een zeer aantrekkelijke aanbieding , zit goed in elkaar, bewezen techniek, ruim, luxe en je rijd niet voor aap. en je betaald niet de hoofdprijs
Wij hebben thuis ook een fiat 500 ideaal wagentje.Een auto moet niet teveel zuipen, licht van gewicht en op LPG rijden. Daarom rij ik nu een Fiat Panda 100HP. 100 pk, 950 kg op LPG. En het stuurt ook nog een wonderbaarlijk goed dat het ook nog eens plezierig rijden is op stuurweggetjes.
Italiaans FTW!
Zal je denk ik verbazen, ik heb de Tuono gehad (naked versie met recht stuur) ideale alles kunner, woon/werk, rondje buitenaf, vakantie...Dat is mooi, zo'n RSV Mile lijkt me niet de meest optimale woonwerk motor
Een auto moet niet teveel zuipen, licht van gewicht en op LPG rijden. Daarom rij ik nu een Fiat Panda 100HP. 100 pk, 950 kg op LPG. En het stuurt ook nog een wonderbaarlijk goed dat het ook nog eens plezierig rijden is op stuurweggetjes.
Italiaans FTW!
Zal je denk ik verbazen, ik heb de Tuono gehad (naked versie met recht stuur) ideale alles kunner, woon/werk, rondje buitenaf, vakantie...
De RSV Mille zal natuurlijk iets sportiever zijn qua zithouding met de clip-ons, maar in basis blijft het natuurlijk hetzelfde ding.
Geen benzine uit je tank overloop?Uh-oh.
Zal toch geen accuzuur zijn.
nee want het lijkt niet te ruiken.Geen benzine uit je tank overloop?
Gaaf man. Geniet ervan. Kan je merken dat-ie een onderhoudsbeurt / afgesteld is?
Wat moet die lap over de kentekenplaat? Ben je onderweg aan t poetsenEn toen belde ze dat de #R1200GS klaar was en ze hem kwamen afleveren , wat doen je dan ? Rijden !!!
En dat doet deze GS DOHC 2011 als de beste , kan goed merken waar deze GS verbeterd is t.o.v. de over de 2004~2009 modellen maar ook de punten pakt t.o.v. de #R850R
schakelen gaat beter , veel mooiere powerband, langere adem, hangt directer aan het gas. , stuurt lichter, kleinere draaicirkel..
Bekijk bijlage 1611190
En toen belde ze dat de #R1200GS klaar was en ze hem kwamen afleveren , wat doen je dan ? Rijden !!!
En dat doet deze GS DOHC 2011 als de beste , kan goed merken waar deze GS verbeterd is t.o.v. de over de 2004~2009 modellen maar ook de punten pakt t.o.v. de #R850R
schakelen gaat beter , veel mooiere powerband, langere adem, hangt directer aan het gas. , stuurt lichter, kleinere draaicirkel..
Succes ermee!
Bekijk bijlage 1611190