twijfel welke motor ik kan rijden

Hey jochie, nou moet je eens goed luisteren. GEEN BEERTJES OF STRIKJES OP motoren.

Dat is echt ... :W
 
Toevallig zondag met een hoop 45+ers gereden en allejezes |( |(
Die lui menen het allemaal wel te weten 'omdat ze al zolang hun rijbewijs hebben' maar echt, er waren er een aantal bij die ook graag een kenteken aan de voorkant hadden willen hebben :') die van tegemoetkomend verkeer wel te verstaan..

En zo maak ik er veel meer mee, en ook veel jongeren die wel goed opletten en bewust zijn van de risico's en gevaren.
:^
Ik kan me pa niet meer achter het stuur van de motor of auto meer zien zitten :P
Auto rij ik wel voor hem als we samen weg gaan en die zondag dat hij rijd op zijn motor solo zou ik hem niet tegen willen komen :') |(

Hij heeft zijn 2de jeugd gevonden op een chopper en denk dus dat die weer 18 is :')
in 3 jaar tijd is die nu 6 keer onderuitgegaan of rechtdoor gegaan :/
 
En misschien maakt het ook nog uit dat je bijvoorbeeld op je computer zit te wijzigen, terwijl hij op de telefoon nog open staat oid?

(heb er verder ook geen verstand van heur)
 
:^
Ik kan me pa niet meer achter het stuur van de motor of auto meer zien zitten :P
Auto rij ik wel voor hem als we samen weg gaan en die zondag dat hij rijd op zijn motor solo zou ik hem niet tegen willen komen :') |(

Hij heeft zijn 2de jeugd gevonden op een chopper en denk dus dat die weer 18 is :')
in 3 jaar tijd is die nu 6 keer onderuitgegaan of rechtdoor gegaan :/

Je kan je pa niet meer zien maar zelf ga je nog wel rijden? Heb je dan een blindenstok achterop de motor of zo? :+
 
Je kan je pa niet meer zien maar zelf ga je nog wel rijden? Heb je dan een blindenstok achterop de motor of zo? :+
Ach... als ik jouw disclaimer bekijk :9
Disclaimer: Het is tenzij schriftelijk anders overeengekomen niet mogelijk mijn bevindingen, observaties of mijmeringen met betrekking tot het weggedrag van anderen te relateren aan het aantal door mij afgeschreven motoren over de laatste 12 maanden.
 
Jezus, wat zijn jullie slecht om haar op facebook te zoeken. Haar facebook account staat nog voor iedereen open ook. '(
 
:^
Ik kan me pa niet meer achter het stuur van de motor of auto meer zien zitten :P
Auto rij ik wel voor hem als we samen weg gaan en die zondag dat hij rijd op zijn motor solo zou ik hem niet tegen willen komen :') |(

Hij heeft zijn 2de jeugd gevonden op een chopper en denk dus dat die weer 18 is :')
in 3 jaar tijd is die nu 6 keer onderuitgegaan of rechtdoor gegaan :/
Ha, dan weet je ook meteen hoe jij gaat rijden over een aantal jaren :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan