Man koop gewoon een nieuwe uitlaat en verpats deze aan Milad voor weinig
Zo'n mooie nieuwe fiets en dan een 'ouwe' uitlaat er op..
Dan ist toch niet meer Gizz zijn probleemNee hoor, die Laser past ook niet zonder meer op een Arrow race systeem hoor!
Moet dan ÓÓK pasgemaakt worden
Sorry
Man koop gewoon een nieuwe uitlaat en verpats deze aan Milad voor weinig
Zo'n mooie nieuwe fiets en dan een 'ouwe' uitlaat er op..
Dat ga je waarschijnlijk niet redden hoor Dennis!
Behalve dattie onder een hoek staat zit je collector ook nog verder onder het blok=>dus kom je "lengte" tekort! Verder MEEN ik me te herinneren bij het pasmaken van Paul's Akra dat de doorsnede van de collector groter is?
Beste methode is/blijft een los tussenstukje te fabrieken en je uitlaat verder intact/orgineel te laten!
Als je me een schetsje met maten/diameters meelt kan ik ff kijken of ik nog iets heb waar ik iets van bakken kan?
Wordt wel NA de vakantie dan
Tip: Hang je Laser er ff langs op de plek waar je hem hebben wilt en kijk/meet dan ff wat je te kort komt!
Gizz, gooi ff een beetje met een paar euro-tjes
en koop een akra-pijp, hang de oude pijp maar in de garage.
Mijn motto : GOED maken, of NIET maken.
Groeten Paul.
Ik heb vandaag bij toeval vernomen dat Akrapovic een verloopstuk levert om een 2000 demper op de 2002 te kunnen zetten. Zelfs de dealer weet hiet niets van. Even contact opnemen met de Importeur in de buurt van Eindhoven. Zou denk ik ook moeten werken voor jouw demper.
O ja, en de diameter van de 2002 is anders. Slecht gemeten Gizzmo...
Maar ik had een '99, weet niet of dat scheelt met een '00 model.
O ja, en de diameter van de 2002 is anders. Slecht gemeten Gizzmo...
Ik heb vandaag bij toeval vernomen dat Akrapovic een verloopstuk levert om een 2000 demper op de 2002 te kunnen zetten.
ik las een paar maanden geleden een artikel over full system op een R1, of van yoshimura of van akra, 15 tot 20 pk winst....Ik wil wel een nieuwe kopen, echter dan waarschijnlijk een full system, hoor hier en daar zer goede verhalen, echter iedereen is nog aan het experimenteren met verschillende systemen en mappen.
Er schijnt nogal wat vermogens winst te behalen met andere systemen.
Dat wil ik dus even afwachten, maar wil natuurlijk niet met de standaard demper rijden
ik las een paar maanden geleden een artikel over full system op een R1, of van yoshimura of van akra, 15 tot 20 pk winst....
kijk dat zijn berichten...powercommander erbij...en your un-stop-able...