Uitlaatdemper..

Schoonmaak tip!!!

Gebruik WD40....ja die blauwe spuitbus met rode dop...

Krijg je alle teer/vet/vliegen :P e.d. weg.
er blijft dan ook nog een laagje vet over om te beschermen.

Ik spuit het erop...wacht ff 2-3 min en dan OF met warm water+ zeep afspoelen OF met zachte doek uitwrijven.

Dit spul is echt onwijs goed om je velgen schoon te maken!!!!!!

Ah, mooi, ik heb zo'n grote bus staan. Nooit geweten dat dat werkt.
 
Dit krijg je als je al 9 jaar met motoren bezig bent...je gaat dan van alles uitproberen....EN ik kan het gratis van m`n werk lenen :P
 
WD40 als schoonmaakmiddel :? :? Da's inderdaad een goede tip. Ben ik dus al die tijd dom bezig geweest. Schoonmaken met wasbenzine en weer vettig maken met WD40... |(
 
Je moet je dus niet alles wijs laten maken je kan je remvloeistof het best 1x per jaar a 1x2jaar vervangen remvloestof trekt vocht/water aan wat dus een negatieve invloed heeft op de remwerking '(

[ Dit Bericht is bewerkt door: Johnv op 2001-06-19 19:38 ]

Heet dat niet vapour lock......?
 
Je moet je dus niet alles wijs laten maken je kan je remvloeistof het best 1x per jaar a 1x2jaar vervangen remvloestof trekt vocht/water aan wat dus een negatieve invloed heeft op de remwerking '(


Had hij ook wel verteld maar het leek me verder wel logisch dat je dat ook niet zelf doet :) maar ja ik snap dan ook geen reet van motoren.
 
http://www.haynes.co.uk

Maar bestel het boek nou gewoon bij dealer, veel makkelijker! Kost rond de F75,-

ISBN: 1 85960 553 2
_________________
Mijn motor doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-21 16:36 ]
 
engine cleaner van S100 maakt super goed schoon.

Zit in bus met knijpsproeier, geel spul, opspuiten, 15 min wachten, opspuiten met water, brandschoon.

Zeker voor de moeilijk bereikbare plaatsen, achter stepjes, achterveer ed
 
Je moet je dus niet alles wijs laten maken je kan je remvloeistof het best 1x per jaar a 1x2jaar vervangen remvloestof trekt vocht/water aan wat dus een negatieve invloed heeft op de remwerking '(

[ Dit Bericht is bewerkt door: Johnv op 2001-06-19 19:38 ]

Heet dat niet vapour lock......?

nee,dat kun je krijgen als je benzine te heet wordt, gaat koken krijg je lucht/gas bellen in de leiding ;( . En op lucht kun je helaas niet rijden.
dacht ik.
 
Schoonmaak tip!!!

Gebruik WD40....ja die blauwe spuitbus met rode dop...

Krijg je alle teer/vet/vliegen :P e.d. weg.
er blijft dan ook nog een laagje vet over om te beschermen.

Ik spuit het erop...wacht ff 2-3 min en dan OF met warm water+ zeep afspoelen OF met zachte doek uitwrijven.

Dit spul is echt onwijs goed om je velgen schoon te maken!!!!!!
Ik gebruik lampolie,werkt ook goed O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan