Uitlaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sowheej, das een binnenkomer met scheutige info.... Ik kan niet opmaken uit jouw zinnetje om welke kawa het gaat en van welk bouwjaar. Als je dat er even bij zet is er vast iemand die je het juiste antwoord kan geven. En plaatjes van de betreffende uitlaten helpen vast ook enorm. Al is het maar om het topic op te leuken.
 
  • Leuk
Waarderingen: igg
Sowheej, das een binnenkomer met scheutige info.... Ik kan niet opmaken uit jouw zinnetje om welke kawa het gaat en van welk bouwjaar. Als je dat er even bij zet is er vast iemand die je het juiste antwoord kan geven. En plaatjes van de betreffende uitlaten helpen vast ook enorm. Al is het maar om het topic op te leuken.
Je hebt gelijk dat het wel heel wat uitvoeriger kan en met een mooie foto, maar een 1700 Kawa zal geen zoekplaatje zijn. :+

Het maakt het forum wel saai, hit and run topics.
 
Je hebt gelijk dat het wel heel wat uitvoeriger kan en met een mooie foto, maar een 1700 Kawa zal geen zoekplaatje zijn. :+

Het maakt het forum wel saai, hit and run topics.
1681561736328.png
 
Sowheej, das een binnenkomer met scheutige info.... Ik kan niet opmaken uit jouw zinnetje om welke kawa het gaat en van welk bouwjaar. Als je dat er even bij zet is er vast iemand die je het juiste antwoord kan geven. En plaatjes van de betreffende uitlaten helpen vast ook enorm. Al is het maar om het topic op te leuken.
tja , welkom in de nieuwe social media wereld ,
 
En met dit duidelijke antwoord verlaat TS gedesillusioneerd MF :+.
Wat duidelijkerder antwoord:
Er is alleen maar een VN1700 dus gaan we ervan uit dat et om een VN1700 versus een VN1500 gaat.

VN1500 is gebouwd tot 2008
en die heeft een boring x slag van 102 x 90

VN1700 is gebouwd vanaf 2009
En die heeft een boring x slag van 102 x 104

Verder zoeken heeft dus geen zin.
 
Wat duidelijkerder antwoord:
Er is alleen maar een VN1700 dus gaan we ervan uit dat et om een VN1700 versus een VN1500 gaat.

VN1500 is gebouwd tot 2008
en die heeft een boring x slag van 102 x 90

VN1700 is gebouwd vanaf 2009
En die heeft een boring x slag van 102 x 104

Verder zoeken heeft dus geen zin.
En er stond nog wel een :+ bij mijn reply; humor wordt niet meer herkend-O-.
 
Wat duidelijkerder antwoord:
Er is alleen maar een VN1700 dus gaan we ervan uit dat et om een VN1700 versus een VN1500 gaat.

VN1500 is gebouwd tot 2008
en die heeft een boring x slag van 102 x 90

VN1700 is gebouwd vanaf 2009
En die heeft een boring x slag van 102 x 104

Verder zoeken heeft dus geen zin.

Dat had de t.s. ook zelf wel kunnen vermelden. Plus nog meer info.


Input = output. :Y
 
Tja... zeg dat. Probeer ik ver van te blijven. Een forum is OK als het actief gebruikt wordt. Al die andere meuk heb ik niks mee en ook ooit gehad.
het is gewoon iets waar ik mij vreselijk aan stoor , mensen komen hier maar binnen denderen met : ik wil dit of ik zoek dat ,of me moter doet het niet meer , weten jullie wat dat is , of wat voor motor zoek ik , is gewoon de facebook manier denk ik , 🤣 🤣 🤣 , alle berichten zullen ook wel weer verwijderd worden voorspel ik 🤣
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan