Hoe zit dat met BOS uitlaten?

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.661
113.271
Rèswèk
Voor mijn zoon's verjaardag een mooi uitlaatje uitgezocht voor zijn FZR600R, de BOS die er op zit geeft een verschrikkelijk mooi geluid, alleen hoor ik hem vanuit Rèswèk in Leidschendam wegrijden. Dus voor iets beschaafder geluid bij Kommer, wat me een topzaak lijkt, een verse BOS uitlaat besteld. Aldaar blijkt de informatie over die uitlaten achter te lopen en is er voor de uitlaat die ik wilde hebben een equivalent met naar zeggen van Kommer een gelaserd logo ipv een plaatje, lekker boeie. Nou komt er gisteren een doos binnen van Kommer waarop met grote letters IXIL staat. Ik heb hem wel horen kwaken over dat BOS inmiddels daarvandaan kwam, maar is het dan ook echt een BOS. Bosexhaust brengt me allen maar bij BMW uitlaten.. Het makkelijkste is effe in de doos kijken, maar het is een varjaarskadootje, goed, zaterdag komt-ie er uit maar vanwege brandende nieuwsgierigheid vraag ik toch effe info...

Of moet dit in het banden uitlatentopic : "Alles over motoruitlaten Deel 7"
 
Voor mijn zoon's verjaardag een mooi uitlaatje uitgezocht voor zijn FZR600R, de BOS die er op zit geeft een verschrikkelijk mooi geluid, alleen hoor ik hem vanuit Rèswèk in Leidschendam wegrijden. Dus voor iets beschaafder geluid bij Kommer, wat me een topzaak lijkt, een verse BOS uitlaat besteld. Aldaar blijkt de informatie over die uitlaten achter te lopen en is er voor de uitlaat die ik wilde hebben een equivalent met naar zeggen van Kommer een gelaserd logo ipv een plaatje, lekker boeie. Nou komt er gisteren een doos binnen van Kommer waarop met grote letters IXIL staat. Ik heb hem wel horen kwaken over dat BOS inmiddels daarvandaan kwam, maar is het dan ook echt een BOS. Bosexhaust brengt me allen maar bij BMW uitlaten.. Het makkelijkste is effe in de doos kijken, maar het is een varjaarskadootje, goed, zaterdag komt-ie er uit maar vanwege brandende nieuwsgierigheid vraag ik toch effe info...

Of moet dit in het banden uitlatentopic : "Alles over motoruitlaten Deel 7"
Ali uitlaat 👎
 
Had op mijn NC750S ook een Bos uitlaat.. is dus niet alleen voor BMW.

bd.92.97.10035770840FR16INET.JPG

Heb je een plaatje van de uitlaat?
 
Ik zocht in april dit jaar voor mijn KTM 1290 SAS van 2021 een uitlaat. Daarbij vond ik op instagram een (oude) aankondiging op 13 januari 2022 van Bos over hun nieuwe Desert Fox uitlaat die vanaf 2022 beschikbaar zou zijn. Ik kon de uitlaat echter nergens te koop vinden en ook op hun website vond ik alleen maar BMW uitlaten.

Heb toen maar een mailtje gestuurd of deze uitlaat er nog uberhaupt komt. Hierop kreeg ik een vaag ontwijkend antwoord dat als ik mijn emailadres zou achterlaten (hoezo? die heb je nu toch?) ze me zouden emailen als er meer nieuws was.

Mijn conclusie, als die uitlaat er meer dan een jaar later nog niet is en ze kunnen nu nog steeds niks zeggen, dan komt ie ook niet meer. Het lijkt er op dat Bos idd alleen nog maar uitlaten voor BMW maakt.
 
Daar ga je ook niet veel wijzer van worden, vrees ik @Grandia
Formele (BV) eigenaar is dan ook een auto handelaar uit NL, en daadwerkelijk op locaite loopt er een zzp'er die naast bos uitlaten, ook Hyperpro doet o.a.
I know, zitten bij ons in het dorp..
 
Terug
Bovenaan Onderaan