Uitvaart René / 48th Donderdag 29 april, wie komt?

Een erehaag van vele brullende motoren op het moment dat je ons passeerden, gevolgd door een stilte als je weer voorbij was... kippenvel!

Een militair afscheid met de last post op de trompet en een ode aan jou met een doedelzak.

Het afscheid is nu "officieel" geweest... en je hebt de laatste rit met ons meegereden (iedereen had de duovoetstepjes voor je omlaag)... maar natuurlijk blijf je altijd bij ons!

Rust zacht René!;(
 
Ik vond het ook heel indrukwekkend, het was fijn om iedereen te zien, ik wens iedereen die René gekend heeft nog heel veel sterkte ...

Ik wil King en Sjimmie ook nog bedanken voor de mooie speech, BK voor de mooie krans en de zwarte lintjes en verder alle anderen die meegeholpen hebben om er een bijzonder afscheid van te maken.

Sluit ik me geheel bij aan, ben erg blij dat ik erbij was en mocht zijn, vond het een bijzonder en waardig afscheid
 
Helaas kon ik niet aanwezig zijn bij deze uitvaart , maar was in gedachte wel aanwezig !

@ Rene ride in heaven :] je zult altijd een plekje hebben op de R1 '( ;(

Sterke aan ieder die het nodig heeft :/

Crazy600 ( R1 )
 
Ik vond dit afscheid echt bij René passen en het heeft mij veel goeds gedaan om te zien hoeveel motorrijders hun medeleven toonden. Ik weet zeker dat René erg genoten heeft van onze groet.
De mooiste anekdote vond ik dat de marechaussee vertelde dat ook hun regelmatig tips van hem kregen m.b.t. hun rijstijl. Dat siert René volop.

Iedereen veel sterkte toegewenst de komende periode en iedereen bedankt voor de steun als groep! Roland en Wilma, jullie hebben René precies zo beschreven zoals ik hem herinner; een mooi en bijzonder mens. Teun bedankt voor het regelen van het boeket en de lintjes.

René, ik zal je nooit vergeten!
 
Jongens wat een mooie uitvaart! De afspraak was tot 4000 toeren, maar ik kon mijn stofzuiger niet inhouden. Ben bang dat ik tegen de toerenbegrenzer aan zat. Had René wel verdiend.
Een waardig afscheid.

@King en @Sjimmie: Mooie speeches. Beeldend en zeer herkenbaar. @BK: Ook ik heb het niet droog gehouden @BK: dank voor het regelen van de krans en de lintjes.

Ook het militaire gedeelte was mooi. Dank aan de Aprillia-rijders en de 48th Highlanders. Alles bij elkaar maakte het geheel compleet.
 
Ook ik ben weer thuis, na een stuk binnendoor te hebben gereden samen met @nne, om daarna de snelweg op te duiken naar huis.

@ Roland en Wilma: Prachtig gesproken, en bedankt voor het regelen van alle details die nodig waren voor vandaag.

@Iedereen: Sterkte de komende tijd, ondanks dat we het nu een plekje hebben kunnen geven. We hebben vandaag wederom laten zien wat voor een hechte groep een forum teweeg kan brengen.

Het kippenvel kwam bij mij opzetten bij het motorsaluut toen René langs kwam in de auto, met daarna gevolgd de stilte.

@René: Rust zacht, we zullen je missen.

EDIT: Lees net het bericht van Frank, en inderdaad: @BK: Bedankt voor het regelen van het bloemstuk :}
 
Laatst bewerkt:
inderdaad een zeer mooie, indrukwekkende uitvaart. king, sjimmie en BK bedankt voor het regelen van alles wat nodig was, voor zover ik kan zeggen dat ik rené kon heeft hij het verdiend.



ps: king, dat je het postuur had van een kerstman was al duidelijk, maar die grijs wordende baard legt het er wel erg dik bovenop :+ :j
 
Laatst bewerkt:
Tja, wat kan ik nog toevoegen aan alles wat al gezegd is? Ik denk dat ik vandaag al genoeg gezegd heb! En dat kwam overigens recht uit het hart en moest gewoon gezegd worden!

Iedereen bedankt voor het mede mogelijk maken van dit geweldige afscheid van/voor René, ik durf te wedden dat hij er met een big smile van oor tot oor bijlag tijdens het geronk van die bulderende motoren :}

Dames, heren bedankt!

René; je hebt zo'n afscheid als dit verdient, we zullen je niet veregeten!
 
Laatst bewerkt:
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor zijn of haar bijdrage aan deze mooie uitvaart. We hebben ons als motorrijders absoluut van de goede kant laten zien! Zo zeg je een maat vaarwel! Ik weet zeker dat áls er een manier is waarop René dit kon meekrijgen, hij met een dikke smile zou genieten. In mijn perceptie van het "leven" na de dood (namelijk in mijn herinneringen) in ieder geval wel.

Mensen bedankt.
 
Ik vond het erg prettig om erbij te zijn, ben echt blij dat ik gegaan ben. Het was een mooi afscheid voor Rene.

Ik moest toch ook even een traantje wegpinken bij het verhaal van King en Sjimmie, heel persoonlijk en mooi gesproken.
 
Laatst bewerkt:
Rene was niet van de poeha, van de aandacht
maar God wat heeft hij dit prachtig gevonden :D

Iedereen ontzettend bedankt, voor het medeleven, voor de steun,
voor de momenten dat je aan hem denkt, vandaag en in de tijd die komen gaat,
voor de aanwezigheid, mooie persoonlijke en ontroerende woorden, het regelen van
een geweldig afscheid, de bloemen, de minuut stilte op het circuit, de ode op de doedelzak
kortom alles wat er voor gezorgd heeft dat we vandaag op een Rene waardige manier afscheid van hem hebben kunnen nemen ......

Ik vond het mooi... het was mooi .....

Rene ... You will always ride with us
 
Een heel passend afscheid en alles tot in de perfectie geregeld.
Mag ik, in dit serieuze topic, met een beetje humor zeggen:
"Namens René heel hartelijk bedankt?"

Motorlawaai: schitterend.
Ook de toespraken waren goed. Het waren EERLIJKE verhalen. Dat siert de mens: niet alleen goede dingen noemen. Niemand is perfect.

Ik was ook bij het avond-overleg met de familie en we hebben daar veel gehoord en dingen uitgewisseld. De familie (maar ook wij) hoorden nieuwe dingen van René.

Als de familie over enige tijd behoefte heeft aan ontmoeting(en) met ons: IK zal er zijn!!!

Allemaal heel veel sterkte!!!
 
Laatst bewerkt:
Sow... ben ook weer thuis...
Ik sluit me aan bij de woorden van iedereen hierboven...

Indrukwekkend, emotioneel en respectvol...
Ik zal de plaagstoten van m'n naamgenoot missen...

René, het ga je goed... groeten van 't circus... ;)
 
De afspraak was tot 4000 toeren, maar ik kon mijn stofzuiger niet inhouden.

Volgens mij heb ik niemand gehoord die tot de 4000 toeren bleef en zat iedereen praktisch in de begrensers! En waarom ook niet? :)

Jelmer (2 Fast 2 See)

P.S. Er was ook iemand van het forum die foto's maakte... (sorry, ben niet echt bekend met de namen en gezichten :$) wellicht dat het niet echt iets is om hier op het forum te hebben, maar is het wel mogelijk om deze te krijgen? Als herrinering....
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik niemand gehoord die tot de 4000 toeren bleef en zat iedereen praktisch in de begrensers! En waarom ook niet? :)

Jelmer (2 Fast 2 See)

P.S. Er was ook iemand van het forum die foto's maakte... (sorry, ben niet echt bekend met de namen en gezichten :$) wellicht dat het niet echt iets is om hier op het forum te hebben, maar is het wel mogelijk om deze te krijgen? Als herrinering....

Als je de persoon bedoelt die met een kleine onopvallende compact camera fotografeerde: dan ben ik het. Ik had bewust mijn grote spiegelreflex thuisgalaten.
Mail me maar even: dan stuur ik een selectie op.
Dat geldt ZEKER ook voor de nabestaanden.

Ik weet dat de nabestaanden meelezen en het is misschien een beetje ongepast om het nu al hier te posten, maar ik doe het TOCH. Ik heb heb ook veel foto's gemaakt op de fatale ongeluksplek. ZEER zeker NIET uit sensatie, maar wel om misschien OOIT aan het verzoek te kunnen voldoen als men vraagt: "Hebben jullie ook foto's van het ongeval?" Ik dacht en denk: weggooien kan altijd nog, maar als de nabestaanden (of leden van de groep die er bij waren) de foto's willen hebben om één en ander te kunnen verwerken en een emotionele plek te geven, kan ik daar een beetje aan bijdragen.

Dus:
* foto's van het ongeval zend ik uitsluitend aan nabestaanden of leden van de groep die er dat weekend bij waren.
* foto's van het afscheid zend ik uitsluitend aan nabestaanden, leden van de groep die er dat weekend bij waren of mensen die in Dieren aanwezig waren.

Ik hoop dat ik duidelijk ben en de foto's juist uit RESPECT heb gemaakt!!!
 
Wij zijn ook heel blij dat we gegaan zijn.
respect voor king en Sjimmie mooie woorden recht uit het hart.
Je ziet dat ook als er iets niet goed gaat heel veel mensen er zijn.

Rust zacht René.
 
Ik zit net een filmpje van na het ongeval op youtube te bekijken...
Sprakeloos...

Bah....

Weet je, dubbele is dat ik wel van sensationele video's hou, kwam vaak op Ogrish (bestaat al niet meer) of rotten.com....... maar deze had niet geheven......
 
Terug
Bovenaan Onderaan