Uitvaart René / 48th Donderdag 29 april, wie komt?

@ King: ik kom ook. Ik heb tot een kwartiertje geleden enorm getwijfeld omdat ik vandaag college heb. Die zijn toch wel erg belangrijk voor me omdat het mijn laatste vak is.

Toch heb ik er nu een veel beter gevoel bij om te komen, dus ik kom... Ik hoop dat dit geen probleem is i.v.m. de informatie aan de familie.
 
@ iedereen doe voorzichtig aan vandaag en veel sterkte maar er iets moois van,voor rene.
ik kende hem persoonlijk niet maar wat ik zo lees moet het goed mens zijn.
@rene rijd je rit daarboven.
 
ben er dus nog steeds bij

al met motor op werk, extra vroeg begonnen, 9:50 kom ik wel naar parkeertrerrein (wel eerst nog even tanken)

In ieder geval niet op mij wachten dus (mocht ik te laat zijn) , ik ken de weg ....
 
Sterkte aan iedereen die meerijdt en aanwezig is. Ik hoop voor iedereen dat een uitvaart wordt om voor altijd te herinneren.
 
Ik moest helaas eerder gaan, maar heb de ere-kraag wel meegemaakt. Moet zeggen dat het heel indrukwekkend en heel mooi was... ;(
 
Ben weer terug op m'n werk. En inderdaad, indrukwekkende haag, vooral toen ook de laatste motor uit ging.
Fijn dat ik m'n alarm nog af liet gaan......

Daarnaast mooie woorden van King&Sjimmie, vond het fijn erbij te zijn, was een mooi afscheid zo.
 
BK is ook weer thuis. Ik vond het een zeer indrukwekkend gebeuren en een waardig afscheid van een bijzonder en goed mens. De persoonlijke toespraken maakten dat ik moeite had om het droog te houden. Uiteindelijk is het dan ook niet gelukt.

Was wel blij om eenieder weer eens te zien. Deed mij in ieder geval goed.

Ga nu maar es proberen om de CBR ergens te stallen vanwege de ratelende koelfan. Niks ergs, is gewoon de nieuwigheid denk ik...
 
Wat een bijzonder indrukwekkende herdenking. :}

De erehaag van motoren, de groet d.m.v. gas geven tot de toerenbegrenzer, de militairen, de last post, die bagpipe. Maar ook de geweldige woorden van Roland en Wilma :}

Ik denk dat Rene er van genoten heeft. :P

Ik hoop dat de familie er ook van genoten heeft :')

Rene, het gaat je goed in de motorhemel :W
 
Senaz, Sickmind en ik zijn na de haag direct weer gegaan, excuses hiervoor maar ik had een vrij drukke agenda dus kon niet de dienst ook nog bij wonen. Daarbij denk ik dat het qua plaats ook niet erg was dat er 3 man minder was.

Vond de haag erg mooi, helemaal omdat ik een soortgelijk iets voor "Pasquall" van MF heb meegemaakt. Iedereen die René kende of er behoefte aan heeft veel sterkte met het verwerken.
 
Ik hoop dat iedereen ondertussen weer veilig thuisgekomen is.

Het afscheid van René was inderdaad heel erg mooi en indrukwekkend. Het is fijn om er bij geweest te zijn.
 
Wat een bijzonder indrukwekkende herdenking. :}

De erehaag van motoren, de groet d.m.v. gas geven tot de toerenbegrenzer, de militairen, de last post, die bagpipe. Maar ook de geweldige woorden van Roland en Wilma :}

Ik denk dat Rene er van genoten heeft. :P

Ik hoop dat de familie er ook van genoten heeft :')

Rene, het gaat je goed in de motorhemel :W
:^

Zeer indrukwekkend inderdaad.
 
ook wij zijn nu (nog steeds onder de indruk van het geheel) met 48th ingedacht een mooie tocht, die hij zou hebben weten te waarderen, gaan doen. wie weet zat hij wel achterop.

misschien zie ik/wij jullie zondag en anders in juni denk.

gr aad en leo
 
Ik vond het ook heel indrukwekkend, het was fijn om iedereen te zien, ik wens iedereen die René gekend heeft nog heel veel sterkte ...

Ik wil King en Sjimmie ook nog bedanken voor de mooie speech, BK voor de mooie krans en de zwarte lintjes en verder alle anderen die meegeholpen hebben om er een bijzonder afscheid van te maken.
 
Was intriest maar erg mooi.

Dat moment waarop de laatste motor in de haag uitging... kippenvel.

Roland en Wilma, bedankt voor de organisatie en de enige speech waarin hij als MENS werd neergezet. Zo kenden we hem, zo zullen we ons hem herinneren.

BK, we spreken binnenkort een keer af.. het lintje laat ik nog ff zitten.
 
Ook weer terug van een indrukwekkend en waardig afscheid van René.. hij zal er van genoten hebben :Y

King en Sjimmie : heel erg mooi gesproken, bedankt!

@René: ride free in heaven :]
 
Terug van een zeer indrukwekkend afscheid. King en Sjimmie bedankt voor de zeer emotionele speech en het organiseren van het MF-aandeel bij de uitvaart. Teun, bedankt voor de rouwlinten en de mooie krans.
 
Ook weer thuis. Hoofd leeggewaaid met een ritje over dijken en zo... Hoewel, leeg- vol met heel indrukwekkende herinneringen. Heel indrukwekkend.

King en Scammie- mooi gesproken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan