Uitvaart René / 48th Donderdag 29 april, wie komt?

René had zeker geen hekel aan lawaai!!!!
Ik zou de herrie-pijpen eronder zetten. :Y Reed René ook mee op zijn laatste rit. ;)
Ik kan er helaas niet bij zijn, krijg de reis niet verschoven. Maar ik zal donderdag in China wat vuurwerk en wierook voor René afsteken. In gedachten ben ik er gewoon bij!
Dat weet hij en dat weten wij en dat telt.
En wij denken weer aan jou :')

Zeker!! :Y :/
 
Bij deze meld ik mij als oud-collega van René ook aan als deelnemer (samen met nog een oud-collega Kmar, Harley-rijder) voor de erehaag. Wij zullen rond 10.00 uur aanwezig zijn in Apeldoorn.

Overigens heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen dat de Kmar zich reeds om 10.45 uur opsteld als erehaag, aangezien de rouwstoet om 11.00 uur het terrein van het crematorium zal oprijden.
Is dan onze vertrektijd van 10.30 uur niet wat aan de krappe kant, of volgen wij een ander "protocol"?
 
Bij deze meld ik mij als oud-collega van René ook aan als deelnemer (samen met nog een oud-collega Kmar, Harley-rijder) voor de erehaag. Wij zullen rond 10.00 uur aanwezig zijn in Apeldoorn.

Overigens heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen dat de Kmar zich reeds om 10.45 uur opsteld als erehaag, aangezien de rouwstoet om 11.00 uur het terrein van het crematorium zal oprijden.
Is dan onze vertrektijd van 10.30 uur niet wat aan de krappe kant, of volgen wij een ander "protocol"?
Kingcoder heeft vandaag gesproken met KMAR, neem aan dat Kingcoder dit ook weet en waar nodig de OP zal aanpassen bij terugkomst etc
 
Laatst bewerkt:
Bij deze meld ik mij als oud-collega van René ook aan als deelnemer (samen met nog een oud-collega Kmar, Harley-rijder) voor de erehaag. Wij zullen rond 10.00 uur aanwezig zijn in Apeldoorn.

Overigens heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen dat de Kmar zich reeds om 10.45 uur opsteld als erehaag, aangezien de rouwstoet om 11.00 uur het terrein van het crematorium zal oprijden.
Is dan onze vertrektijd van 10.30 uur niet wat aan de krappe kant, of volgen wij een ander "protocol"?
Er is een ander protocol. Even geduld, King zal later eea bijwerken.
 
ehm gezien de update, ik kan niet naar apeldoorn komen.. werk in nijmegen en kan voor aanvang van de dienst aanwezig zijn, maar zo vroeg van te voren is niet mogelijk...

Meld ik me dan af, of kan ik gewoon richting dieren rijden en daar aansluiten?


je kunt gewoon naar dieren komen hoor. geen punt als enkelen dat doen.
 
Als het mag, ben ik er ook bij.
Ik vraag dit even, daar ik René niet gekend heb, eigenlijk ook nooit heb gesproken hier.
Meer uit eerbetoon en respect, daar ik de kans heb om er bij te zijn.

Ik kom dan niet op de motor, maar zet m'n auto een eindje verderop neer.
Als jullie dat goed vinden natuurlijk..
 
Als het mag, ben ik er ook bij.
Ik vraag dit even, daar ik René niet gekend heb, eigenlijk ook nooit heb gesproken hier.
Meer uit eerbetoon en respect, daar ik de kans heb om er bij te zijn.

Ik kom dan niet op de motor, maar zet m'n auto een eindje verderop neer.
Als jullie dat goed vinden natuurlijk..

Alle eerbetoon voor een mede motorrijder is welkom
 
@King, duidelijke update!
Praktisch vraagje: blijven we als haag op de motoren zitten? Helm op / helm af?
 
Laatst bewerkt:
@King, duidelijke update!
Praktisch vraagje: blijven we als haag op de motoren zitten? Helm op / helm af?

Mijn bescheiden mening: de koplamp richting de aankomende lijkwagen is het mooist
maar aangezien dit niet erg praktisch is bij het vervolgens parkeren op het terrein stel ik voor de neus richting crematorium te zetten.

Staand naast/achter de motor
Helm af
Bij naderende lijkwagen alle motoren starten waarna deze 1 voor 1 weer uitgezet worden als de lijkwagen is gepasseerd

Nogmaals, mijn bescheiden mening
 
Mijn bescheiden mening: de koplamp richting de aankomende lijkwagen is het mooist
maar aangezien dit niet erg praktisch is bij het vervolgens parkeren op het terrein stel ik voor de neus richting crematorium te zetten.

Staand naast/achter de motor
Helm af
Bij naderende lijkwagen alle motoren starten waarna deze 1 voor 1 weer uitgezet worden als de lijkwagen is gepasseerd

Nogmaals, mijn bescheiden mening


oe ja da's wel mooi ja. Doen we. Zal ik de apprilla boys ook even doorgeven
 
Mijn bescheiden mening: de koplamp richting de aankomende lijkwagen is het mooist
maar aangezien dit niet erg praktisch is bij het vervolgens parkeren op het terrein stel ik voor de neus richting crematorium te zetten.

Staand naast/achter de motor
Helm af
Bij naderende lijkwagen alle motoren starten waarna deze 1 voor 1 weer uitgezet worden als de lijkwagen is gepasseerd

Nogmaals, mijn bescheiden mening

Lijkt me mooi. Zou er nog aan willen toevoegen om evt. de koplamp aan te zetten.
Bedenk me ook net dat, als oud dienstplichtig militair (426 IBC reg. van Heutsz) het zelfs ook nog passend zou zijn voor me om voor René in de houding te gaan staan.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me mooi. Zou er nog aan willen toevoegen om evt. de koplamp aan te zetten.
Bedenk me ook net dat, als oud dienstplichtig militair (426 IBC reg. van Heutsz) het zelfs ook nog passend zou zijn voor me om voor René in de houding te gaan staan.


Mijn koplamp kan niet uit als de motor loopt :')
 
Bertjuuuhh, pdb_zx10r, Bochtenkoning, en wie verder aan wil sluiten; wij rijden om 8.00 uur weg bij Huize King/Sjimmie te Oss. Scammie komt ook hierheen!
 
Mijn bescheiden mening: de koplamp richting de aankomende lijkwagen is het mooist
maar aangezien dit niet erg praktisch is bij het vervolgens parkeren op het terrein stel ik voor de neus richting crematorium te zetten.

Staand naast/achter de motor
Helm af
Bij naderende lijkwagen alle motoren starten waarna deze 1 voor 1 weer uitgezet worden als de lijkwagen is gepasseerd

Nogmaals, mijn bescheiden mening

...... een laatste draai aan het gashendel als groet aan Rene als de lijkwagen passeert,
waarna vervolgens de motor uitgezet wordt!!!!
 
Vanaf de neus van de wagen tot het einde van de wagen 3 á 4000 toeren draaien en dan uit zetten. René hield wel van een beetje herrie
 
Vanaf de neus van de wagen tot het einde van de wagen 3 á 4000 toeren draaien en dan uit zetten. René hield wel van een beetje herrie

Ik zal m'n best doen, maar ik vraag me af of mijn stofzuiger boven het geweld uitkomt hoor..... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan