Undercover Motoragent houdt Duitser aan.

Tyl

Dutch ProClass 1000 #56
7 mrt 2004
26.442
46
Zeewolde
Vanmorgen reed ik op de A12, toen er op een gegeven moment in mijn binnenspiegel wel heeel snel een Passat aankwam, met daarachter een motor. Toen de Passat mij voorbij ging (was een Duitser) ging er voor mij een auto inhalen. Dus alle rijbanen waren bezet.

De motorrijder ging al bumperklevent wel heel raar doen achter de inhalende auto. Toen er vervolgens een gaatje rechts kwam dook hij er sierlijk tussendoor en verdween in de horizon. Ik dacht nog bij mijzelf: "Zo, dat deed meneer netjes." (Toch kunnen die agenten wel rijden hoor ;) )

Ik gaf ook maar eens gas omdat ik het zaakje niet vetrouwde. De motoragent was inmiddels aangekomen bij de Duitse Passat en ging helemaal links over de doorgetrokken streep naast de Passat rijden en gebaarde dat hij moest stoppen.

Toen zag ik het pas echt. Het was idd een zwarte motor (bmw) met een agent helemaal in het zwart erop. Achterop had ie een zwarte koffer met daarin het bekende rode politie bordje.

Dus wees gewaarschuwd.
 
altijd maar dat die agenten zo goed kunnen rijden..... B|

misschien zijn ze handig in het rijden over gras ed. en van trappetjes af, maar ik geloof niet dat een agent ons effe zoek rijd op het circuit of een dijk....

no way.
 
altijd maar dat die agenten zo goed kunnen rijden..... B|

misschien zijn ze handig in het rijden over gras ed. en van trappetjes af, maar ik geloof niet dat een agent ons effe zoek rijd op het circuit of een dijk....

no way.

Nou mij wel in ieder geval, maarja wie niet eigenlijk :X :+
 
altijd maar dat die agenten zo goed kunnen rijden..... B|

misschien zijn ze handig in het rijden over gras ed. en van trappetjes af, maar ik geloof niet dat een agent ons effe zoek rijd op het circuit of een dijk....

no way.

Zal het zo vriendelijk mogelijk neer zetten..

jij :
- die wat dijkjes rijd en soms over het circuit knalt op een leuke verantwoorde manier want je wil wel thuis komen natuurlijk.
- in de winter je motor stalt omdat het een luxe artikel is

Tegen :
- geoefend rijder dankzij extra rij opleiding.
- dag in dag uit op de motor.
- weer of geen weer.
- rare situatie's meemakend.


Denk dat als ze je laten gaan dat je gewoon te hard rijd dat hun de veiligheid van burgers voor moeten laten gaan.

Ik zou nog maar niet zo zeker zijn over bepaald soort motor rijders.
 
Hahaha de Duister zat reeds te plakken achter een andere auto.. Ik ging zelf met iets van 140 daarnaartoe... Dat moet kunnen ;)
 
Zal het zo vriendelijk mogelijk neer zetten..

jij :
- die wat dijkjes rijd en soms over het circuit knalt op een leuke verantwoorde manier want je wil wel thuis komen natuurlijk.
- in de winter je motor stalt omdat het een luxe artikel is

Tegen :
- geoefend rijder dankzij extra rij opleiding.
- dag in dag uit op de motor.
- weer of geen weer.
- rare situatie's meemakend.


Denk dat als ze je laten gaan dat je gewoon te hard rijd dat hun de veiligheid van burgers voor moeten laten gaan.

Ik zou nog maar niet zo zeker zijn over bepaald soort motor rijders.

ah, zie je ik had gewoon motoragent moeten worden.....
 
altijd maar dat die agenten zo goed kunnen rijden..... B|

misschien zijn ze handig in het rijden over gras ed. en van trappetjes af, maar ik geloof niet dat een agent ons effe zoek rijd op het circuit of een dijk....

no way.
Dream on.... :z

Ze zitten hier vaker op de dijk dan jij en ik samen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar de meesten hebben veel meer motorbeheersing en kunnen ook veel harder rijden dan 99% van de motorrijders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan