Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Unusual, interesting & rare motorcycles.



Ja man, deze heb ik ook even gehad, lekker motortje en neemt aardige stappen.
 
Geen foto's dus jullie hoeven me niet te geloven, maar ik reed daarstraks zomaar langs een Triton op de stoep voor een openstaande garage. Omgedraaid en ff praatje gemaakt met de eigenaar (gepensioneerde bankwerker). Heel veel motorfietsen in de schuur en tuin met als topstuk een Vincent Black Shadow. Niet helemaal origineel meer met o.a. Mikuni carbs en elektronische ontsteking maar toch een gaaf ding (volgens eigen zeggen liep 'ie over de 200km/h)... Ging 'ie vroeger mee op vakantie maar tegenwoordig rijdt 'ie d'r niet meer zo vaak op i.v.m. het lastig aantrappen met de kunstknie
 
Laatst bewerkt:
Stond ook een CB750K7 van iemand anders. Die werkt bij een mechanisatiebedrijf en had hem gewoon gekregen van een boer waar 'ie aan het werk was. De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus, kan altijd eens vragen naar die Vincent
 
Stond ook een CB750K7 van iemand anders. Die werkt bij een mechanisatiebedrijf en had hem gewoon gekregen van een boer waar 'ie aan het werk was. De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus, kan altijd eens vragen naar die Vincent
dertig jaar tussen de boeren gezeten maar mij is zoiets nooit overkomen, laat maar horen over de Vincent,
 




From 1914 till 1939 car and motorcycle racing was an annual event at Lake Perkolilli.
It was resumed for pre 1940 machines in recent years.
This was my 1st time there.
Run every 4 years. Its East of Kalgoorlie, 600ks east of Perth.
And that's a long way from anywhere.

Voor de goede orde, ik was er zelf niet bij.