Urgent motorrijders gevraagd huwelijksaanzoek Utrecht

Er is ook een Brag & Boost 030. Die kan je evt ook vragen, kijk ff op facebook en spreek iemand aan van ze.. Die hebben ook een grote groep
 
Ik heb zo juist een mailtje gestuurd naar iedereen die reeds zijn of haar deelname bevestigd heeft over een eventuele meeting locatie zodat we als één groep kunnen rijden naar de bestemming.
 
Er ligt een initiatief van vrienden om te gaan, mogelijk ik ook. Ik kom zelf uit 't oosten, maar ben vrijdag avond in Deventer. Indien het weer goed is zal ik mijn CBR en GoPreaux even aanslingeren en aan komen rolleren. ;) Ik kijk het nog heel even aan!


He M!

Mooi he, ik heb er ondertussen 8 benaderd, dus wat dat betreft kunnen we zomaar met een beste groep heen. Misschien N. achterop meenemen? :P
 
Ik kan in principe wel vanuit amersfoort, daarna wel werk dus als het niet ( te veel) uitloopt ben ik er bij! Stuur maar een pm
 
Ik heb zo juist een mailtje gestuurd naar iedereen die reeds zijn of haar deelname bevestigd heeft over een eventuele meeting locatie zodat we als één groep kunnen rijden naar de bestemming.

Ik heb niks ontvangen?
Of was het bedoeld voor anderen? :P

Edit: wel wat ontvangen, mail was nog niet gerefreshed.

Misschien makkelijk om het gewoon via hier te houden?
Ik wil best ergens afspreken
 
Laatst bewerkt:
Ik was van plan mijn zijspan even uit te laten, dus.... Kan ik ook wel ff langs komen :)
Helaas gaat ze al bij een kennis achterop ;)
Ze is echt geen type voor een zijspan. Das meer voor de bagage :P

Ik heb zo juist een mailtje gestuurd naar iedereen die reeds zijn of haar deelname bevestigd heeft over een eventuele meeting locatie zodat we als één groep kunnen rijden naar de bestemming.
Als gewoon alle mensen van MF die mee willen rijden verzamelen, dan lijkt me dat wel goed.
De helft in die maillijst Seroczynski komt uit Houten.
Maar ik zal ff kijken naar een mooi plekje waar je met een groep kan verzamelen en niet midden op de weg staat.
 
Ja prima, houden we het lekker hier centraal :P

Ik kom zelf uit Arnhem, eindje rijden dus, en ben totaal niet bekend in Houten. Daarom probeer ik ook ruim op tijd aanwezig te zijn en dat is iets dat TS liever ontwijken wilt. Is er niet ergens een Mac o.i.d. in de buurt waar ik even een bakkie kan doen terwijl ik / wij wachten op de rest?
 
Er is een mac ongeveer 6 minuten rijden van mijn locatie.
Ravenswade 1 in Nieuwegein. Daar kunnen jullie misschien verzamelen? Overdag zal het niet druk zijn.
Dat jullie dan om 14:30 - 14:40 daaro verzamelen en dan om 14:40 richting Houten gaan. En dan zeg maar de 'echte' verzamelplek op gaan.

Een verzamelpunt is idd wel handig ja voor mensen die van ver komen.
 
Laatst bewerkt:
Er is een mac ongeveer 6 minuten rijden van mijn locatie.
Ravenswade 1 in Nieuwegein. Daar kunnen jullie misschien verzamelen? Overdag zal het niet druk zijn.
Dat jullie dan om 14:30 - 14:40 daaro verzamelen en dan om 14:40 richting Houten gaan. En dan zeg maar de 'echte' verzamelplek op gaan.

Een verzamelpunt is idd wel handig ja voor mensen die van ver komen.
Lijkt me een prima plan. Ik kan niet precies zeggen hoe laat ik daar aankom maar zou proberen om er rond 14:30 te zijn (kan ik even rustig een bakkie doen, da's belangrijk eh) en dan heeft ook niemand er last van.
 
Laatst bewerkt:
He en Sero, ik kom uut 't Oosten, dan wil ik graag altijd was water kwijt, dus das ook wel handig! :)

Ik vind die mac een great plan
 
De mac staat bij de afrit van de A20.
Alleen zijn er ook mensen die komen van de A27 ...

De mensen van de A27 kunnen bij de carpoolplaats terecht.
Deze zit aan de 'rechterhand' (bij de rotonde) als je afslag Houten hebt genomen.
Hiero ook verzamelen om 14:30 (en 14:40 weg).
 
Laatst bewerkt:
ah prima! verzamelen bij de mac dus. om een uur of 14:00 dus :) en als je meisje het span ziet, veranderd ze misschien wel van gedachten ;)
 
De mac staat bij de afrit van de A20.
Alleen zijn er ook mensen die komen van de A27 ...

De mensen van de A27 kunnen bij de carpoolplaats terecht.
Deze zit aan de 'rechterhand' (bij de rotonde) als je afslag Houten hebt genomen.
Hiero ook verzamelen om 14:30 (en 14:40 weg).
Niet A20, maar A12 . . .
Voordat mensen gaan zoeken :+

Ik rij ook wel eerst die kant op, voor mij de verkeerde kant op, maar prima als verzamelplek :)

Makkelijkste is wel om 1 plek aan te houden. Dus iedereen naar de Mac Nieuwegein Ravenswade (Afslag A12)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan