Urgent motorrijders gevraagd huwelijksaanzoek Utrecht

Hoi, was echt mooi om hier bij te zijn, heb achteraf nog even de aanstaande bruid aangesproken maar ze was nog niet met beide benen op de aarde geland, ze besefte het nog niet helemaal. Ik was zo onder de indruk dat ik bij het wegrijden helemaal dochter lief Kawasaki-Laura vergeten was, dus snel maar even terug gereden om haar op te halen.
Was echt super, bruidspaar heel veel geluk gewenst en veel geluk in jullie verdere leven.
 
Gefeliciteerd!

Was gezellig lekker weertje ook, en leuk om de fotos terug te zien,
 
Was top! En ondanks alle slechte grappen bij de Mac vooraf heeft ze toch ja gezegd :+
Ben benieuwd hoe elco het moment beleefd heeft maar die krijgt waarschijnlijk nu een enorme beurt :')
 
Was erg leuk om te doen en mee te maken!
Veel geluk met zijn tweeen!

Ps, wanneer is de datum? (kunnen we met een hoop kabaal langs rijden) Haha
 
mijn filmpjes zijn mislukt :(
Toch niet goed aangezet in de haast.
Gelukkig hadden de meesten wel door dat het linksaf het laantje in was, waar ik net om de dieplader heen ging :$

Was gezellig, mini meeting, met een prachtig JA!

@ Dwaal: mijn nummer is zelfs nog lager dan ik dacht :+
En dan stonden gjvh en ik nogwel als weg aanwijzers aan het begin van het laantje, speciaal neergezet door TS _O-
 
Mooi man dit! Superjammer dat ik het heb moeten missen. Veelbgeluk voor het bruidspaar!
 
Mijn camera heeft alles gefilmd behalve de rit van de borchen naar de bilt.. echt heel stom dit!! Prima beelden die leuk waren geweest om te laten zien. Hopelijk heeft de rest wel goede beelden voor het bruidspaar!
 
Bedankt voor de felicitaties allen!

Het was een zeer geslaagde middag.
Het ging niet zoals gepland, maar het ging juist perfect!!!
Ik ben echt blij met hoe het is gegaan, en mijn vriendin ook!!

Als ik mijn vriendin dan hoor praten ....
Verbaasd toen ze werd opgehaald door twee motoren, toen een handje erbij, vervolgens staat er een rij van motoren om de hoek. Ze was toen gelijk al overwhelmed.

Dan die rit.
Dan vertelt ze vol enthousiasme dat ze zich nog nooit zo belangrijk heeft gevoeld, dat zelfs het verkeer werd tegengehouden.

Vervolgens het aanzoek, motors in een mooie halve cirkel.

Ze trilde toen ik de ring omdeed.
Ze was nogal overwhelmed *D
Vervolgens uit eten, maar toen was ze nogal voldaan door het aanzoek, waardoor ze aardig weinig at :P

Foto's die gemaakt zijn met een digitale camera, komen nog.


Heel erg super bedankt allemaal!!
Was super!
 
Laatst bewerkt:
Hier een bericht van de bride to be *D :
Wooooooooooow!!! Speechless was ik! En een beetje trillerig... O-)
Wat een onwijs gave ervaring! Het ging veel te snel allemaal, kunnen we het niet een keertje over doen? ;)

Echt heel erg bedankt allemaal! Dit blijft zeker lang op mijn netvlies staan :Y !

Groetjes,
Sabine
 
Laatst bewerkt:
Ja het was leuk om te doen. En een keertje overdoen (zonder aanzoek aan het eind) moet ook wel te regelen zijn. :-)
 
Mijn iphone plaatjes;

.. Ze staan in de verkeerde volgorde :+
Van onder naar boven bekiekn !

bMXnmEn.jpg


rmdTDN1.jpg


jAzSOAy.jpg


uF2ETmh.jpg


WfwX6oT.jpg


1wiHutn.jpg


7OZNsyD.jpg


UjNozO1.jpg


U3L9Ayp.jpg


JJObe2B.jpg


OsqK6Qg.jpg


LqJurvw.jpg


ywIkdZ3.jpg


jO6M6Sq.jpg


Z2a1lu5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik sta op wel erg veel foto's. Kennelijk loop ik steeds in de weg haha. Anyhow, dit was 1 van de leukere ritten dit jaar tot nu toe. Dus proost Elco en Sabine, ik drink nog een biertje op jullie voorgenomen en hopelijk lang en gelukkige huwelijk.
 
Dat was een erg leuke onderbreking van het werk vandaag :) Mag van mij iedere week wel.
Enige foto die ik even snel geschoten heb:
foto%201.jpg
 
Mijn eerste ritje in groepsverband,, zeker leuk om over te doen dit!
Hele mooie ervaring en nog een andere gs brik tegengekomen, altijd leuk.
Nog maals gefeliciteerd!
 
Het was heel erg leuk om te kunnen helpen en mee te maken. En op de terugrit met Petervk en LouLou heerlijk over de dijk terug gereden. Bleek LouLou ook nog eens een paar straten van mij vandaan te wonen, wat een toeval.

Nogmaals gefeliciteerd Eelco en Sabine!
 
mijn filmpjes zijn mislukt :(
Toch niet goed aangezet in de haast.
Gelukkig hadden de meesten wel door dat het linksaf het laantje in was, waar ik net om de dieplader heen ging :$

Was gezellig, mini meeting, met een prachtig JA!

@ Dwaal: mijn nummer is zelfs nog lager dan ik dacht :+

Whahaha, keurig ouwe :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan