Utrecht deel 32 - Alex MF Beeb van het jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* goeiemorgen *O*

@ Gidsie, leuk te lezen dat alles lekker gaat!

nieuwtje vanuit hier, Eelke is onderweg naar de makelaar om het voorlopig (ver)koopcontract te tekenen *O*
Weer een stukje meer zekerheid dat het daadwerkelijk 11 december officieel niet meer van hem is!
En natuurlijk zijn we ondertussen ook al druk op zoek naar een eigen stekkie voor ons beide *D
en een trouwlokatie, datum enz...

Fijn weekend allemaal!
Nog leuke plannen?


:W
 
*O* goeiemorgen *O*

@ Gidsie, leuk te lezen dat alles lekker gaat!

nieuwtje vanuit hier, Eelke is onderweg naar de makelaar om het voorlopig (ver)koopcontract te tekenen *O*
Weer een stukje meer zekerheid dat het daadwerkelijk 11 december officieel niet meer van hem is!
En natuurlijk zijn we ondertussen ook al druk op zoek naar een eigen stekkie voor ons beide *D
en een trouwlokatie, datum enz...
En dan de volgende stap he... ;)
Fijn weekend allemaal!
Nog leuke plannen?
Anders dan overleven bedoel je? :+

Wat bezoek ontvangen en natuurlijk Alex vertroetelen! :Y
 
Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties! Christa heeft tot nu toe alleen op de bovenverdieping geleefd, maar ik heb via de laptop jullie reacties laten zien.

Het gaat allemaal nog uitstekend, hij drinkt erg goed en bij Christa komt de melkproductie ook goed op gang.

Verder ben ik natuurlijk apetrots op ons mannetje, als ik alleen nog maar aan 'm denk zit ik al met een megasmile op m'n hoofd.. :Y

Hij is sterk en temperamentvol. Een nieuwe luier aantrekken terwijl hij het koud heeft of anderszins ontstemd is, is dan ook een hele klus.

1ste badje kwam ook het temperament om de hoek kijken en hij vond het maar niks, maar het badje van vandaag ging al stukken beter.
Alstie dan weer uit het water komt, krijgtie het weer koud natuurlijk en dan krijg je de zieligste smoeltjes te zien die je maar kunt bedenken. Maak niet uit hoe groot en stoere vent je dan bent, je hart smelt in één ogenblik en je bent verloren. Wat een prachtig mannetje.. :}
Leuk om te lezen man.. Echt waar, geniet ervan! *D
 
*O* goeiemorgen *O*

@ Gidsie, leuk te lezen dat alles lekker gaat!

nieuwtje vanuit hier, Eelke is onderweg naar de makelaar om het voorlopig (ver)koopcontract te tekenen *O*
Weer een stukje meer zekerheid dat het daadwerkelijk 11 december officieel niet meer van hem is!
En natuurlijk zijn we ondertussen ook al druk op zoek naar een eigen stekkie voor ons beide *D
en een trouwlokatie, datum enz...

Fijn weekend allemaal!
Nog leuke plannen?


:W
Ben benieuwd, al plannen voor 'n trouwlocatie?

Ik zou dit weekend misschien weer ff gaan rijden, maar m'n instructeur zat in Engeland met de motor :')


Is 't een keer lekker weer... _O-
 
Laatst bewerkt:
Gidsie: erg leuk om je 'smeltverhalen' te lezen! Hoe is het nu met het menneke? En hoe gaat het met Christa? Alweer ietsje op de been? Al beneden geweest enzo? En hoe is het met jullie nachtrust?

@all: welkom in ons nieuwe deeltje *O* Maak er wat moois van, misschien hebben we wel rond 2011 weer een nieuw topic voor de volgende baby :Y ;) Heeft er iemand nog een nieuwtje??? O-)

@mutsie & eelke: jullie zijn er maar druk mee, met alles *D We horen graag de details over al jullie plannen :Y

@terror: wanneer mag je afrijden? Heb je je eerste examen al achter de rug trouwens?

Pons & Michel & fam S5 & Don & utr & strifer & bahco & achilleos & muerte: hoe is het met jullie allemaal :? :? :?

Nou, Kersje heeft weer een drukke dag achter de rug. Weer een busongeval in Spanje, weer eentje waar we bij mij op het werk voor aan de bak zijn gegaan.
Hopelijk krijgen we iedereen zsm naar Nederland.

Nu ff lekker relaxen, ukkie was helemaal gesloopt na een dagje keten bij opa & oma, dus dit ligt heerlijk te tukken. Ik duik er ook op tijd in denk ik *D

:W
 
Nou Cherryb met Don gaat het prima net griepje achter de rug, heb een GS 500 erbij gekocht want met de tractor durf ik me niet te vertonen als strifer in de buurt is. O-)
Verder weinig nieuws te melden dus het gaat prima.
En met jullie gaat het gelukkig ook goed zo te lezen. *D
full
:?
 
Hier gaat het effe wat minder. Christa heeft veel last van d'r borsten en de borstvoedingen gaan dus niet echt lekker. Voor Alex hoeven we nog geen zorgen te maken, want hij krijgt toch genoeg binnen. Hij zit inmiddels alweer boven z'n geboortegewicht (voor de leken onder ons, een baby valt na de geboorte altijd af om daarna pas weer in gewicht toe te nemen).
Maar af en toe zit Christa met d'r handen in het haar en moet ik "heel m'n gezin" troosten.. ;)

Met verschonen ben ik nog niet 1 keer ondergepiest, daar ben ik zelf erg over te spreken.. :}
 
@don: er mist iets aan die fiets...vraag me alleen niet wat.... ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@gidsie: tja, aan de ene kant hoort dat erbij, maar aan de andere kant mag dat niet te lang duren. Heeft ze al eens een lactatiekundige gebeld? Als ze supergraag die borstvoeding met plezier wil blijven geven, is dat echt het consult waard!!!

------------- EINDE BABY BERICHTGEVING ----------------------------
 
Gidsie: erg leuk om je 'smeltverhalen' te lezen! Hoe is het nu met het menneke? En hoe gaat het met Christa? Alweer ietsje op de been? Al beneden geweest enzo? En hoe is het met jullie nachtrust?

@all: welkom in ons nieuwe deeltje *O* Maak er wat moois van, misschien hebben we wel rond 2011 weer een nieuw topic voor de volgende baby :Y ;) Heeft er iemand nog een nieuwtje??? O-)

@mutsie & eelke: jullie zijn er maar druk mee, met alles *D We horen graag de details over al jullie plannen :Y

@terror: wanneer mag je afrijden? Heb je je eerste examen al achter de rug trouwens?

Pons & Michel & fam S5 & Don & utr & strifer & bahco & achilleos & muerte: hoe is het met jullie allemaal :? :? :?

Nou, Kersje heeft weer een drukke dag achter de rug. Weer een busongeval in Spanje, weer eentje waar we bij mij op het werk voor aan de bak zijn gegaan.
Hopelijk krijgen we iedereen zsm naar Nederland.

Nu ff lekker relaxen, ukkie was helemaal gesloopt na een dagje keten bij opa & oma, dus dit ligt heerlijk te tukken. Ik duik er ook op tijd in denk ik *D

:W

18 nov. heb ik AVB examen :Y Heb in 4 lessen alle oefeningen al achter de rug.. Maar ik kan niet eerder examen -O-
 
:Z :Z mogu middag al :Z :Z
lekker die nachtdiensten.

net weer met mutsje wat huisjes bekeken :Z
later weer een afspraak met adviseurs geloof ik deze week.
kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn. :+

zo eerst maar eens wat eten, begin toch wel wat trek te krijgen :Y
eens kijken wat het wordt zo :? ( mutsjes verassing)

verders een fijne avond all :W
strax weer te werk B|
 
In Waarder alles oke hoor ;)
Alleen ff druk op het moment :P
En het wordt nog drukker binnenkort :+

Maar lees wel alles nog mee hier hoor.
Is iig makkelijk bij te houden ;)
 
In Waarder alles oke hoor ;)
Alleen ff druk op het moment :P
En het wordt nog drukker binnenkort :+ ?? uitbreiding?

Maar lees wel alles nog mee hier hoor.
Is iig makkelijk bij te houden ;)

:W Svijf

Goed te lezen dat met jullie ook alles okay is!
Groetjes aan je meiden

Hier inderdaad ook drukke tijden, aan het kijken voor huisjes, trouwplekjes enz.

:X Beetje vervelend dat heel veel op Eelke aankomt nu aangezien bij mij alle stoppen doorgeslagen zijn -O-
Maar ook dat komt wel weer goed

@ Strifer, Thanx!! ;)

zwaai zwaai weer :W
 
Laatst bewerkt:
Ook lekker druk dus ;)
Blijf het hier sowieso volgen, dus lees wel hoelaat en waar :P

Enne, nee. Geen uitbreiding in de zin van kids :N
Wel van werk :+

Ik ga als vrijwilliger aan de slag bij het korps Utrecht ;)
Vanaf 10 november de opleiding in.

Wel ga ik minderen bij het motorbegeleidingsteam en stoppen als secretaris bij de zxr-club. Dus er gaat eea veranderen hier :P
 
Ook lekker druk dus ;)
Blijf het hier sowieso volgen, dus lees wel hoelaat en waar :P

Enne, nee. Geen uitbreiding in de zin van kids :N
Wel van werk :+

Ik ga als vrijwilliger aan de slag bij het korps Utrecht ;)
Vanaf 10 november de opleiding in.

Wel ga ik minderen bij het motorbegeleidingsteam en stoppen als secretaris bij de zxr-club. Dus er gaat eea veranderen hier :P

hahaha uhh tja, zoals het nu lijkt hebben we 24 juli een klein feestje :X
Maar nog niks definitiefs.

Meende me al te herinneren dat jacky ooit gezegd heeft dat jullie fam wel compleet was zo ;)
Maar leuk joh *O* spannende en drukke tijden dus
 
dat zijn grote veranderingen Svijf! :o

Tis maar net hoe je het ziet ;)
Maar eerlijk is eerlijk, er gaat best wel "wat" veranderen :+

hahaha uhh tja, zoals het nu lijkt hebben we 24 juli een klein feestje :X
Maar nog niks definitiefs.

Meende me al te herinneren dat jacky ooit gezegd heeft dat jullie fam wel compleet was zo ;)
Maar leuk joh *O* spannende en drukke tijden dus

Zet hem in de agenda :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan