Utrecht deel 32 - Alex MF Beeb van het jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
T_PB_Nummer_04.jpg

Mijn foto is door de jury van ‘Fotowedstrijd mooi Utrecht’ gekozen. Echter wil ik natuurlijk ook graag de publieksprijs winnen. Daarvoor moet gestemd worden. Wil jij daar bij helpen?

Klik hier om de foto’s te bekijken: Stemmen | Fotowedstrijd Utrecht 2011 | Thema: Utrecht Bruist! Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
 
Ook lekker druk dus ;)
Blijf het hier sowieso volgen, dus lees wel hoelaat en waar :P

Enne, nee. Geen uitbreiding in de zin van kids :N
Wel van werk :+

Ik ga als vrijwilliger aan de slag bij het korps Utrecht ;)
Vanaf 10 november de opleiding in.

Wel ga ik minderen bij het motorbegeleidingsteam en stoppen als secretaris bij de zxr-club. Dus er gaat eea veranderen hier :P


Hallo Stefan, :W

Leuk om te zien dat het goed met je gaat.
Arianne (Ninjart) en ik zijn weer terug van weggeweest van een uitstapje meer oosterlijk in het land.. Wonen nu weer in Nieuwegein en dat bevalt me uitsteekbaar.

ben ook van plan volgend jaar zeker meer motor te gaan rijden :] en actieve te MF' fen.
 
Pons & Michel & fam S5 & Don & utr & strifer & bahco & achilleos & muerte: hoe is het met jullie allemaal :? :? :?

Kersje :W
Gaat heel erg goed hier hoor, onze kleine is zo klein niet meer en een echte draak aan het worden. Ze heeft d'r bekkie in ieder geval bij d'r. Verder alles zijn gangetje eigenlijk.
Hoe is het met jullie kleine dan?
 
Pons & Michel & fam S5 & Don & utr & strifer & bahco & achilleos & muerte: hoe is het met jullie allemaal :? :? :?
hier is alles prima :) Druk met de beestenboel en de rest. Ben al blij dat de buitenkant van het huis nu af is (paar weekies terug).. wordt je wel zat dat geschilder :+

hoest verder bij huizen Kersje? :? de kleine maakt het goed etc?
 
@Mutsje: graag gedaan. ;) Kijk je nog eens naar je email ?

@Kersie en rest: gaat goed hier zo. *D inmiddels al weer een paar maanden een nieuwe job en bevalt goed. :)
En nu het eerder donkerder wordt is een dag zo voorbij. :o ;( :+
 
Bij zekerheid van behoud van je baan is dat ook wel weer eens lekker!
Effe de boog wat minder gespannen hebben.


Automaat van de Volvo is geflushed vandaag, foutmelding is nog niet teruggekomen, dus even duimen dat het nu opgelost is.
Heerlijk om weer met de Volvo te rijden na een paar weken in de Clio te hebben rondgetuft... :X

Donderdag wordt er een heavy duty turbo control valve (drie x woordwaarde) geïnstalleerd. Dat moet de gasreponse goed verbeteren en komt de turbo er ook een paar honderd toeren eerder in. Ik ben super benieuwd!
 
Bij zekerheid van behoud van je baan is dat ook wel weer eens lekker!
Effe de boog wat minder gespannen hebben.


Automaat van de Volvo is geflushed vandaag, foutmelding is nog niet teruggekomen, dus even duimen dat het nu opgelost is.
Heerlijk om weer met de Volvo te rijden na een paar weken in de Clio te hebben rondgetuft... :X

Donderdag wordt er een heavy duty turbo control valve (drie x woordwaarde) geïnstalleerd. Dat moet de gasreponse goed verbeteren en komt de turbo er ook een paar honderd toeren eerder in. Ik ben super benieuwd!


Fijn lijkt me dat..
heb ook zo'n projectauto, maar dan een Audi 200 Turbo uit 1984 met dampgasinjectie.
aansturing middels Megasquirt MS2 vrij programmeerbare shit met breedband lambdasonde.
Alleen de ontsteking is nog wel origineel, als ik die vervang kan ik eventueel met 2 mappings gaan werken voor gas en benzine zodat de vervroeging bij gas een stukkie verder naar voren gebracht kan worden..

bla... bla... bla :Z
 
Het jammere alleen is dat ik 'm niet als projectauto heb aangeschaft, maar achteraf zo wel bleek te zijn... :X

Als de automaat het goed blijft doen en de nieuwe TCV geïnstalleerd is, dan moet ik nog even uitzoeken welke van m'n wintervelgen krom is en die laten richten. Daarna winterbandjes er op en de 18"-ers voor de pekelperiode er af.
Nog effe een "velgendokter" opzoeken in de buurt van Nieuwegein.
 
Het jammere alleen is dat ik 'm niet als projectauto heb aangeschaft, maar achteraf zo wel bleek te zijn... :X

Als de automaat het goed blijft doen en de nieuwe TCV geïnstalleerd is, dan moet ik nog even uitzoeken welke van m'n wintervelgen krom is en die laten richten. Daarna winterbandjes er op en de 18"-ers voor de pekelperiode er af.
Nog effe een "velgendokter" opzoeken in de buurt van Nieuwegein.

In Reeuwijk schijnt een kerel te zitten die wonderen kan verrichten met velgen :Y
Oke, is geen Nieuwegein :+
 
Goeieavond, allemaal! :W
Pons & Michel & fam S5 & Don & utr & strifer & bahco & achilleos & muerte: hoe is het met jullie allemaal :? :? :?
Hier gaat alles onderhand weer z'n saaie gangetje; m.a.w. na een vakantie van zes weken ben ik al weer twee weken aan 't werk. :/

Niet dat ik in m'n vakantie stil heb gezeten; ik had zo ongeveer m'n hele inboedel naar Shurgard gebracht om hier te kunnen witten, verven en behangen, uiteraard wel in een vakantietempo. (De nieuwe vloerbedekking heb ik laten leggen.) Omdat daarmee tegelijkertijd ook dertien jaar teer- en nicotineaanslag uit mijn huis verwijderd is ben ik ook maar gestopt met roken ...

Ik moet nu alleen nog nieuwe verlichting ophangen en stopcontact-plinten monteren, maar dat loopt nog even vast op een overschot aan betonijzer in het plafond, in dat plafond gegoten electra-leidingen op hinderlijke plaatsen en het ontbreken van aardleidingen. Maar dat gaat allemaal uiteindelijk wel goedkomen. :)

Op motorgebied weinig nieuws. In m'n vakantie ook nog aardig wat gereden ('k heb best mooi weer gehad). Alleen proberen een paar MFers me bang te maken met mobiele trajectcontroles op de Lekdijk. :/


Maar vanaf zondag gaat de zon weer een uur eerder op, dus kan ik ook weer een uur eerder buiten gaan spelen. :] :Y
 
In Reeuwijk schijnt een kerel te zitten die wonderen kan verrichten met velgen :Y
Oke, is geen Nieuwegein :+
Van der Wouden Techniek. Had ik ook al gevonden inderdaad.
Is wel weer een stukje rijden.
In Amersfoort heb je ook wel een bedrijf die kan richten. Moet effe kijken welke goedkoper is en de afstand even meenemen in het plaatje.
 
Van der Wouden Techniek. Had ik ook al gevonden inderdaad.
Is wel weer een stukje rijden.
In Amersfoort heb je ook wel een bedrijf die kan richten. Moet effe kijken welke goedkoper is en de afstand even meenemen in het plaatje.

Reeuwijk is hier om de hoek man :+
En 3 hoeken bij jou vandaan :P
 
:W

Les ging weer goed :Y Heb alle oefeningen zo goed als onder de knie.. 9 nov. theorie, dan ook gelijk m'n 1e AVD *O* M'n instructeur zei eerlijk dat het me alleen maar teveel geld zou kosten om met AVB lessen door te gaan.. Nog ff 1x voor m'n examen en that's it *D

Moet nu nog ff wachten dus.. Maar goed, des te meer ik over houd voor m'n motor right :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan