Uvex service

JanB

geblokkeeerd account
24 jan 2003
47.133
14
Ik heb een half jaartje geleden een Uvex Onyx helm gekocht. Prima helm, goeie pasvorm, lekker licht en uitstekend afgewerkt.

Maar van de winter trad er toch een probleempje aan het licht. Het vizier besloeg na een paar minuten volledig en de enige oplossing was met het vizier half geopend te gaan rijden. Geen pretje in de winterkou.... Je ogen raken al snel betraand en dan zie je ook niet bar veel.....

Ik heb maar ff contact opgenomen met Uvex om te vragen of er een Pinlock of Fogcity ingeplakt kon worden. Het antwoord was dat ze heel trots zijn op dat vizier van ze, dat het juist écht goed moet werken en dat er dus iets mis moet zijn met mijn vizier. Er werd meteen gezegd dat ze me een nieuw vizier zouden opsturen.
Een paar dagen later stond de postbode voor m'n deur met een nieuw vizier. Dat werkt dus inderdaad uitstekend.

Je maakt niet alleen weinig mee dat er nog gereageerd wordt op een mailtje, maar dit is ook nog prima service. Hulde dus.
 
Goede service inderdaad. Ik was op de motorbeurs bij Arai, en gaf aan dat mijn pinlock (die standaard in mijn Arai zit) minder goed functioneerde als de pinlock in mijn vorige Suomy. Zonder tegenvragen kreeg ik direct een nieuwe pinlock opgestuurd (die het inderdaad beter doet als de vorige !

De Kale
 
Terug
Bovenaan Onderaan