V Strom 650 kopen? Snel zijn!

meelman

Rookie
8 okt 2002
3
0
Amstelveen
Vandaag de eerste voorzichtige km's gereden op de nieuwe zwarte V Strom! Voelde me vrij snel thuis op de machine. Hoe heet moet je de fohn zetten om de handboeken eraf te krijgen, en hoe lang duurt dat? De stickers op de kuip gingen er gelukkig rap af gewoon met de hand.

De heer Selling van Motoport A'dam vertelde dat hij de eerste lading V Strom's inmiddels kwijt is, de volgende levering zou pas weer ergens in MEI zijn. Dus, ongeduldige aspirant kopers: denk niet te lang na als je er nog een vindt ergens!
 
Vandaag de eerste voorzichtige km's gereden op de nieuwe zwarte V Strom! Voelde me vrij snel thuis op de machine. Hoe heet moet je de fohn zetten om de handboeken eraf te krijgen, en hoe lang duurt dat? De stickers op de kuip gingen er gelukkig rap af gewoon met de hand.

Allereerst gefeliciteerd met je motor en veel :] plezier.

Ik heb gewoon een haarföhn op laagste stand gezet en heel rustig de sticker verwijderd en... dat was een sticker die al negen jaar op mijn 2ehands motor zat :X (fabrieksticker dat je het ruitje niet met krassende middelen moet schoonmaken)

[me]Snarfman zal wel wat wenkbrauwen laten fronzen bij degenen die z'n 'haardracht' kennen ;) :+ [/me]
 
De heer Selling van Motoport A'dam vertelde dat hij de eerste lading V Strom's inmiddels kwijt is, de volgende levering zou pas weer ergens in MEI zijn. Dus, ongeduldige aspirant kopers: denk niet te lang na als je er nog een vindt ergens!

Stond al in een andere posting.
En vertel er dan ook gelijk bij dat hij meteen 400 Euro duurder wordt.
Nieuwe zending is er in juni....
 
Vandaag de eerste voorzichtige km's gereden op de nieuwe zwarte V Strom! Voelde me vrij snel thuis op de machine. Hoe heet moet je de fohn zetten om de handboeken eraf te krijgen, en hoe lang duurt dat? De stickers op de kuip gingen er gelukkig rap af gewoon met de hand.

De heer Selling van Motoport A'dam vertelde dat hij de eerste lading V Strom's inmiddels kwijt is, de volgende levering zou pas weer ergens in MEI zijn. Dus, ongeduldige aspirant kopers: denk niet te lang na als je er nog een vindt ergens!

Gefeliciteerd met de V-strom!Veel :]
de fohn: niet te heet en met enig geduld.... anders trek je net als ik de bovenlaag er in 1 keer af en moet je de plakkende onderlaag met vingers en duim afpulken... heb er een blaar op m'n duim aan overgehouden ;)

Ennuh... die zwarte aan de rechterzijde (met framenummer) gewoon laten zitten... Schijnt dat achter die sticker twee mooie gaatjes in het frame zitten. Daar kwam m'n broer achter met z'n V-strom 1000 8-)

Btw, dat nummer bovenaan de zwarte sticker zou dat het productienummer zijn?

Groeten,
Stephan

www.fanbb.com/vstrom (voorlopig het subforum voor de Vstrom)
www.motomalibu.nl
 
Laatst bewerkt:
Zou ik *&^%$^% vandaag een proefrit op die V-strom 650 maken bij Motoport Uithoorn, heeft ie ook al zijn demo model verkocht, omdat die toch niet meer kon leveren. Nou weet ik nog niet hoe die rijdt :(
 
Fijne fiets he .
Heb sinds 2 weken een DL1000 .
Niet te vergelijken met mijn vorige motor ( TDM 850 ).
Alleen ik hoop dat hij nog wel iets zuiniger wordt . *D
 
een powercommander monteren...daar wordt een HEEL stuk zuiniger van ...
kan schelen tussen de 2 en 5 km per liter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan