...
Dus een twin zit sneller over zijn hoogtepunt heen.
...
4 in lijn rijdt heel erg gemakkelijk, vooral aantrekkelijk voor beginners, toerders. Bovenin de toeren het grote vermogen is vooral leuk voor de racers onder ons.
Snap je echt niet wat ie bedoelt of wil je het niet snappen?jij mag mijn 4 in lijn is proberen, ni direct iets voor een beginner vrees ik.
yep,
V-four, heerlijk koppel en racy bovenin.
de fijne combinatie van een V-twin (Vfour trilt amper, en enorm koppel)
en een 4inlijn (bovenin een bak vermogen)
dus, jouw volgende motor wordt gewoon een VF750F of VFR750F
Ok, Helder,
Dus een V-twin zit sneller over zijn hoogtepunt heen.
Thx
Hier ben ik het niet mee eens! Zelf rij ik op een Honda CB-1 (400cc) en heb inmiddels op heel wat motoren gereden, waaronder RSV 1000 R Factory, FJR1300, CBR1000, Yamaha Venture, enzovoort gereden. De overstap is zeer goed te doen, nooit een onzeker moment gehad op een 120+ pk motor.mee eens, maar hij stapt van een 400 / 600 cc af, waar het vermogen alleen bovenin het toerengebied naar buiten komt,
kan ie naar mijn bescheiden mening beter niet direct op een 120+ PK machine stappen
....... Die V-twin trilt je onder je voeten vandaan .....