v85 tt

In het begin (2021/2022) pingelde de e5 bij 35+. Niet lang daarna (ergens 2/3 van 2022) is er een update gekomen en sindsdien had ik geen last meer van pingelen. Ik moet zeggen dat ik ook nergens meer hoor over het pingelen sinds die tijd. Als je nou nog een motor tegenkomt zonder die update, dan zou ik denk ik toch even verder kijken naar een motor die wel is bijgehouden door zijn vorig baasje 😅. Of er moet wel een er moet wel een erg aantrekkelijke prijs aan hangen of hij moet komen met UPmap.
 
Dank voor de reacties RichieRich, Ron70, Bonobo55, jeeron! Ik heb mijn motor bij een handelaar gekocht (motor komt uit België) en laten controleren door Otomoto. Daar heb ik mijn eerdere motoren ('09 Bonneville dus en daarvoor een '14 BWM F800GS) ook gehaald. Of de laatste software-update erop zit, weet ik dus niet. Ik ga er binnenkort even mee langs de dealer om uit te laten lezen en indien nodig te updaten. Dan bepaal ik daarna of er nog een UPmap overheen mag.

RichieRich

Vorig jaar heb ik proefgereden en een van de redenen om die fiets niet te kopen was de enorme buffering. Te intens aanwezig vond ik het. De vorige eigenaar van mijn fiets heeft er al deze deflectors op laten zetten dus dat is fijn. Hij heeft er onderstaand scherm van Kappa op gemonteerd. Uiteindelijk is het extra scherm hierop dus vervangen voor een kleiner spoilertje van Puig. Het originele ruitje zit er ook bij, dus ik zal op m'n gemak bekijken wat voor mij het beste werkt.


1710428436152.png
 
Dank voor de reacties RichieRich, Ron70, Bonobo55, jeeron! Ik heb mijn motor bij een handelaar gekocht (motor komt uit België) en laten controleren door Otomoto. Daar heb ik mijn eerdere motoren ('09 Bonneville dus en daarvoor een '14 BWM F800GS) ook gehaald. Of de laatste software-update erop zit, weet ik dus niet. Ik ga er binnenkort even mee langs de dealer om uit te laten lezen en indien nodig te updaten. Dan bepaal ik daarna of er nog een UPmap overheen mag.

RichieRich

Vorig jaar heb ik proefgereden en een van de redenen om die fiets niet te kopen was de enorme buffering. Te intens aanwezig vond ik het. De vorige eigenaar van mijn fiets heeft er al deze deflectors op laten zetten dus dat is fijn. Hij heeft er onderstaand scherm van Kappa op gemonteerd. Uiteindelijk is het extra scherm hierop dus vervangen voor een kleiner spoilertje van Puig. Het originele ruitje zit er ook bij, dus ik zal op m'n gemak bekijken wat voor mij het beste werkt.


Bekijk bijlage 1984173
In Kiel-Windeweer zit HMI moto, daar komt mijn V85 vandaan en altijd in onderhoud geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: dph
Over dat pingelen, dat doen alle luchtgekoelde motoren, de 1 meer als de ander. Ik heb oude BMW boxers, oudere en nieuwere Guzzis en Yamahas gehad en ze deden het allemaal.
Het pingelen bij mijn V85e5 is idd wel een stuk minder geworden na een update vorig jaar.
Rijstijl aanpassen bij hitte en super benzine tanken helpt ook goed
 
Dank voor de reacties RichieRich, Ron70, Bonobo55, jeeron! Ik heb mijn motor bij een handelaar gekocht (motor komt uit België) en laten controleren door Otomoto. Daar heb ik mijn eerdere motoren ('09 Bonneville dus en daarvoor een '14 BWM F800GS) ook gehaald. Of de laatste software-update erop zit, weet ik dus niet. Ik ga er binnenkort even mee langs de dealer om uit te laten lezen en indien nodig te updaten. Dan bepaal ik daarna of er nog een UPmap overheen mag.

RichieRich

Vorig jaar heb ik proefgereden en een van de redenen om die fiets niet te kopen was de enorme buffering. Te intens aanwezig vond ik het. De vorige eigenaar van mijn fiets heeft er al deze deflectors op laten zetten dus dat is fijn. Hij heeft er onderstaand scherm van Kappa op gemonteerd. Uiteindelijk is het extra scherm hierop dus vervangen voor een kleiner spoilertje van Puig. Het originele ruitje zit er ook bij, dus ik zal op m'n gemak bekijken wat voor mij het beste werkt.


Bekijk bijlage 1984173
Hi, ik heb dezelfde deflectoren. Tegenwoordig zijn er die wat mooier gemaakt zijn en kleiner, maar deze werken bij mij prima. Het scherm wat jij erop hebt zitten heb ik ook geprobeerd. Is een Puig scherm, ik vond het waardeloos! Nog meer wind dan het standaard touring scherm. Ik heb die dan ook weer verkocht.

Wat mijn huidige inrichting is om wind bulderen tegen te gaan:
  • De wind deflectoren zoals jij ook hebt
  • Ali spoiler (Link)
  • Touring scherm van Moto Guzzi
  • 4/5mm ringen onder de schroeven in het touring scherm, dit geeft wat meer lift en daardoor minder zuigende werking achter het scherm (vergelijk het met sommige schermen die een inkeping hebben onderin om een deel lucht door te laten)
Deze setup zorgt ervoor dat ik met mijn helm open makkelijk tot 100Kmp/h kan rijden zonder last te hebben van buldering. De spoiler zit dan pas halverwege omhoog. Wil ik nog minder wind dan kan ik hem nog verder omhoog zetten. Alleen dan kan ik er niet meer makkelijk overheen kijken en dat vind ik zelf storen. Dit werkt voor mij al prima zo voor een Km of 15.000. 8-)
 
  • Leuk
Waarderingen: dph
Hi, ik heb dezelfde deflectoren. Tegenwoordig zijn er die wat mooier gemaakt zijn en kleiner, maar deze werken bij mij prima. Het scherm wat jij erop hebt zitten heb ik ook geprobeerd. Is een Puig scherm, ik vond het waardeloos! Nog meer wind dan het standaard touring scherm. Ik heb die dan ook weer verkocht.

Wat mijn huidige inrichting is om wind bulderen tegen te gaan:
  • De wind deflectoren zoals jij ook hebt
  • Ali spoiler (Link)
  • Touring scherm van Moto Guzzi
  • 4/5mm ringen onder de schroeven in het touring scherm, dit geeft wat meer lift en daardoor minder zuigende werking achter het scherm (vergelijk het met sommige schermen die een inkeping hebben onderin om een deel lucht door te laten)
Deze setup zorgt ervoor dat ik met mijn helm open makkelijk tot 100Kmp/h kan rijden zonder last te hebben van buldering. De spoiler zit dan pas halverwege omhoog. Wil ik nog minder wind dan kan ik hem nog verder omhoog zetten. Alleen dan kan ik er niet meer makkelijk overheen kijken en dat vind ik zelf storen. Dit werkt voor mij al prima zo voor een Km of 15.000. 8-)
Thanks! Het scherm dat er nu op zit is een Kappa scherm met een klein Puig spoilertje. Dat Kappa scherm bestaat uit twee delen, waar een deel er momenteel niet op zit (heb het er wel bijgekregen). Veel hangt ook af van je lengte natuurlijk - ik ben 1.77m - en daarmee zitpositie, dus het zal voor iedereen net even anders zijn. Er zit ook nog een origineel klein schermpje van MG bij. Voldoende om e.e.a. uit te gaan proberen.

De motor staat klaar om opgehaald te worden, iets eerder nog dan verwacht. *O*

CleanShot 2024-03-15 at 11.57.52.png
 
Thanks! Het scherm dat er nu op zit is een Kappa scherm met een klein Puig spoilertje. Dat Kappa scherm bestaat uit twee delen, waar een deel er momenteel niet op zit (heb het er wel bijgekregen). Veel hangt ook af van je lengte natuurlijk - ik ben 1.77m - en daarmee zitpositie, dus het zal voor iedereen net even anders zijn. Er zit ook nog een origineel klein schermpje van MG bij. Voldoende om e.e.a. uit te gaan proberen.

De motor staat klaar om opgehaald te worden, iets eerder nog dan verwacht. *O*

Bekijk bijlage 1984485
Dat Kappa scherm lijkt een copy van het Airflow (Link) scherm. Ik bedoelde Airflow en niet Puig. Excuse :-)
 
Dat Kappa scherm lijkt een copy van het Airflow (Link) scherm. Ik bedoelde Airflow en niet Puig. Excuse :-)
Daar lijkt hij idd bijzonder veel op :) Ik heb er vandaag uiteraard een stuk mee gereden. Wat een heerlijke motor is het. Ik ben naar huis gereden, heb het Puig spoilertje er afgehaald en tweede Kappa scherm (terug)geplaatst. Toen verder gereden om te testen. Dan heb ik veel meer verstelmogelijkheden mee en zo weet ik vrij snel hoe hoog die moet staan. Misschien niet het mooiste scherm maar ik ben grotendeels van de buffeting af. Yaay!:]
 
Ok, ik ben nu een weekje aan het spelen met mn nieuwe V85 en aantal dingen vallen me op..

Allereerst; rijdt heerlijk! Nog geen seconde spijt van het inleveren van m’n V7 stone!

Allereerst had ik van de week wat koppelingsproblemen. Viel me op dat de koppelingskabel verloopt. Het ronde mechanisme is makkelijk losser en strakker te draaien. Is dat bij jullie ook?

Verder ging het benzinelampje idd al branden toen er nog 150 km gereden kon worden. Op een gegeven moment maar getankt en toen kon er 18,50 liter in. Rijden jullie nog door nadat hij 0 km aangeeft?

Wat bedoelen je steeds met dat ‘pingen’? Is dat dat bokkerige gedrag laag in toeren in de 1e en 2e (en misschien 3e) versnelling?

Ook is het me nu 3 of 4 keer voorgevallen dat als ik hem bij een rood stoplicht uit laat rollen in z’n (denk ik) 2e versnelling met de koppeling in, hij afslaat! Why?!

Tot slot heb ik het met de verkoper gehad over het aanpassen van de mapping. Hij gaf aan daar geen voorstander van te zijn omdat ze dan geen storingen zouden kunnen uitlezen. Klopt dat? Als alternatief stelde hij voor om een soort van sensor op de motor te plakken (?) waardoor de motor veel soepeler zou gaan lopen. Iemand bekend hiermee?
 

Bijlagen

  • IMG_5850.jpeg
    IMG_5850.jpeg
    364,9 KB · Weergaven: 0
  • Leuk
Waarderingen: dph
Ok, ik ben nu een weekje aan het spelen met mn nieuwe V85 en aantal dingen vallen me op..

Allereerst; rijdt heerlijk! Nog geen seconde spijt van het inleveren van m’n V7 stone!

Allereerst had ik van de week wat koppelingsproblemen. Viel me op dat de koppelingskabel verloopt. Het ronde mechanisme is makkelijk losser en strakker te draaien. Is dat bij jullie ook?

Verder ging het benzinelampje idd al branden toen er nog 150 km gereden kon worden. Op een gegeven moment maar getankt en toen kon er 18,50 liter in. Rijden jullie nog door nadat hij 0 km aangeeft?

Wat bedoelen je steeds met dat ‘pingen’? Is dat dat bokkerige gedrag laag in toeren in de 1e en 2e (en misschien 3e) versnelling?

Ook is het me nu 3 of 4 keer voorgevallen dat als ik hem bij een rood stoplicht uit laat rollen in z’n (denk ik) 2e versnelling met de koppeling in, hij afslaat! Why?!

Tot slot heb ik het met de verkoper gehad over het aanpassen van de mapping. Hij gaf aan daar geen voorstander van te zijn omdat ze dan geen storingen zouden kunnen uitlezen. Klopt dat? Als alternatief stelde hij voor om een soort van sensor op de motor te plakken (?) waardoor de motor veel soepeler zou gaan lopen. Iemand bekend hiermee?
Dat gekartelde ding is de contramoer. Deze zit nu helemaal tegen de einde van je verstelmoer gedraait. Deze kan geheel onafhankelik daarvan naar rechts worden gedraait tegen de handel.
 
Ok, ik ben nu een weekje aan het spelen met mn nieuwe V85 en aantal dingen vallen me op..

Allereerst; rijdt heerlijk! Nog geen seconde spijt van het inleveren van m’n V7 stone!

Allereerst had ik van de week wat koppelingsproblemen. Viel me op dat de koppelingskabel verloopt. Het ronde mechanisme is makkelijk losser en strakker te draaien. Is dat bij jullie ook?

Verder ging het benzinelampje idd al branden toen er nog 150 km gereden kon worden. Op een gegeven moment maar getankt en toen kon er 18,50 liter in. Rijden jullie nog door nadat hij 0 km aangeeft?

Wat bedoelen je steeds met dat ‘pingen’? Is dat dat bokkerige gedrag laag in toeren in de 1e en 2e (en misschien 3e) versnelling?

Ook is het me nu 3 of 4 keer voorgevallen dat als ik hem bij een rood stoplicht uit laat rollen in z’n (denk ik) 2e versnelling met de koppeling in, hij afslaat! Why?!

Tot slot heb ik het met de verkoper gehad over het aanpassen van de mapping. Hij gaf aan daar geen voorstander van te zijn omdat ze dan geen storingen zouden kunnen uitlezen. Klopt dat? Als alternatief stelde hij voor om een soort van sensor op de motor te plakken (?) waardoor de motor veel soepeler zou gaan lopen. Iemand bekend hiermee?
Pingelen klinkt als knikkers in een blikken trommel en dat ga je met deze temperaturen echt niet horen tenzij er iets goed mis is. Ook met de warmere temperaturen (30+) zou je het niet meer moeten merken. Ik hoorde het na de update ergens eind 22 iig niet meer ook niet met bijna 40 graden.

En ja, je kunt nog een redelijk eindje door op reserve 😋. Niet overal is een pomp < 50km te bereiken zoals in NL dus dat gebruik ik maar als theorie waarom dat meestal zo ruim staat.

Afslaan geen idee, zou niet moeten. Komt hij te laag in de toeren? Misschien zijstandaard schakelaar niet goed gemonteerd 🤨.

Koppeling die zichzelf aanpast had ik ook geen last van. Die van mij stond braaf 50.000km op hetzelfde puntje.
 
Dat gekartelde ding is de contramoer. Deze zit nu helemaal tegen de einde van je verstelmoer gedraait. Deze kan geheel onafhankelik daarvan naar rechts worden gedraait tegen de handel.
Nee toch? De gekartelde rand is de "kop" van de stelbout.
Er onder zit een veertje dat tegen de kartels drukt en verlopen voorkomt.
Mijn koppeling heb ik nooit hoeven bijstellen, van 0 naar 13.000km.

@Edwin83
150km is inderdaad ongeveer normaal dat het lampje dan gaat branden.
Je kunt gerust door rijden tot 0 km rijbereik. Dan is het wel echt op.. :+

Pingelen inderdaad bij deze temperaturen niet te verwachten. Klinkt als knikkers, knokkend geluid.
Dat bokken dat je beschrijft: iets meer toeren misschien?

Een sensor op de motor plakken voor beter lopen van de motor?
Wat heb jij voor een dealer?
Ik denk dat ze het hadden over een power of booster plug of iets dergelijks.
Die houd je ECU voor de gek door een lagere buitenlucht temperatuur richting die computer te sturen. Deze reageerd daarop door meer benzine in te spuiten.
Sommige mensen vinden het de oplossing andere vinden het kul.. ik heb er geen mening over, tenminste niet eentje die ik hier wil delen :P
 
Laatst bewerkt:
Nee toch? De gekartelde rand is de "kop" van de stelbout.
Er onder zit een veertje dat tegen de kartels drukt en verlopen voorkomt.
Mijn koppeling heb ik nooit hoeven bijstellen, van 0 naar 13.000km.

@Edwin83
150km is inderdaad ongeveer normaal dat het lampje gaat branden.
Je kunt gerust die rijden tot 0 km rijbereik. Dan is het wel echt op.. :+

Pingelen inderdaad bij deze temperaturen niet te verwachten. Klinkt als knikkers, knokkend geluid.
Dat bokken dat je beschrijft: iets meer toeren misschien?

Een sensor op de motor plakken voor beter lopen van de motor?
Wat heb jij voor een dealer?
Ik denk dat ze het hadden over een power of booster plug of iets dergelijks.
Die houd je inspuiting voor de gek door een lagere buitenlucht temperatuur richting de computer te sturen. Deze reageerd daarop door meer Bernisse l benzine in te spuiten.
Sommige mensen vinden het de oplossing andere vinden het kul.. ik heb er geen mening over, tenminste niet eentje die ik hier wil delen :P
M, zou ik het toch eens in RL moeten bekijken.
 
Nee toch? De gekartelde rand is de "kop" van de stelbout.
Er onder zit een veertje dat tegen de kartels drukt en verlopen voorkomt.
Mijn koppeling heb ik nooit hoeven bijstellen, van 0 naar 13.000km.

@Edwin83
150km is inderdaad ongeveer normaal dat het lampje dan gaat branden.
Je kunt gerust door rijden tot 0 km rijbereik. Dan is het wel echt op.. :+

Pingelen inderdaad bij deze temperaturen niet te verwachten. Klinkt als knikkers, knokkend geluid.
Dat bokken dat je beschrijft: iets meer toeren misschien?

Een sensor op de motor plakken voor beter lopen van de motor?
Wat heb jij voor een dealer?
Ik denk dat ze het hadden over een power of booster plug of iets dergelijks.
Die houd je ECU voor de gek door een lagere buitenlucht temperatuur richting die computer te sturen. Deze reageerd daarop door meer benzine in te spuiten.
Sommige mensen vinden het de oplossing andere vinden het kul.. ik heb er geen mening over, tenminste niet eentje die ik hier wil delen :P
Er zit inderdaad een veertje onder, maar die lijkt dus niet al te veel te doen 😅
 
Ok, ik ben nu een weekje aan het spelen met mn nieuwe V85 en aantal dingen vallen me op..

Allereerst; rijdt heerlijk! Nog geen seconde spijt van het inleveren van m’n V7 stone!

Allereerst had ik van de week wat koppelingsproblemen. Viel me op dat de koppelingskabel verloopt. Het ronde mechanisme is makkelijk losser en strakker te draaien. Is dat bij jullie ook?

Verder ging het benzinelampje idd al branden toen er nog 150 km gereden kon worden. Op een gegeven moment maar getankt en toen kon er 18,50 liter in. Rijden jullie nog door nadat hij 0 km aangeeft?

Wat bedoelen je steeds met dat ‘pingen’? Is dat dat bokkerige gedrag laag in toeren in de 1e en 2e (en misschien 3e) versnelling?

Ook is het me nu 3 of 4 keer voorgevallen dat als ik hem bij een rood stoplicht uit laat rollen in z’n (denk ik) 2e versnelling met de koppeling in, hij afslaat! Why?!

Tot slot heb ik het met de verkoper gehad over het aanpassen van de mapping. Hij gaf aan daar geen voorstander van te zijn omdat ze dan geen storingen zouden kunnen uitlezen. Klopt dat? Als alternatief stelde hij voor om een soort van sensor op de motor te plakken (?) waardoor de motor veel soepeler zou gaan lopen. Iemand bekend hiermee?
Klink goed dat je het naar de zin hebt!

Pingen heb je bij warm weer. Dan ontbrand de brandstof door de warmte in het blok eerder dan gewenst en dat geeft klachten. Er zijn genoeg filmpjes op youtube te vinden die je laten horen hoe dat klinkt. Met dit weer heb je daar sowieso geen last van.

Uitvallen, heb ik ook in het begin gehad. Volgens mij is dit opgelost met de laatste updates (eind 2023) van Moto Guzzi.

Aanpassen van de mapping, kennelijk heeft deze meneer er geen verstand van.
Wat hij voorstelt is een boosterplug of de oplossing van Mistral. Ik heb het ook geprobeerd en het werkt ten dele zeker. Je motor wordt er soepeler door. Bij mij verhielp het het pingen niet. De motor wordt wel wat meer responsive op het gas in de lagere toeren gebieden.
Na een seizoen met de boosterplug gereden te hebben (15K Km) ben ik geswitched. nu gebruik ik Upmap. Het laden gebeurd via mijn telefoon en een dongle op de motor. Ik kan de gewenste mapping laden en als hij terug gaat naar de dealer dan kan ik de originele weer terug zetten.
Maar los daarvan, met deze software erin (Upmap is een dochter bedrijf van Piaggio) kun je nog steeds je motor uitlezen op fouten en storingen. Dit kan met de dongle van Upmap en ook met de originele apparatuur van de dealer.
 
Laatst bewerkt:
Klink goed dat je het naar de zin hebt!

Pingen heb je bij warm weer. Dan ontbrand de brandstof door de warmte in het blok eerder dan gewenst en dat geeft klachten. Er zijn genoeg filmpjes op youtube te vinden die je laten horen hoe dat klinkt. Met dit weer heb je daar sowieso geen last van.

Uitvallen, heb ik ook in het begin gehad. Volgens mij is dit opgelost met de laatste updates (eind 2023) van Moto Guzzi.

Aanpassen van de mapping, kennelijk heeft deze meneer er geen verstand van.
Wat hij voorstelt is een boosterplug of de oplossing van Mistral. Ik heb het ook geprobeerd en het werkt ten dele zeker. Je motor wordt er soepeler door. Bij mij verhielp het het pingen niet. De motor wordt wel wat meer responsive op het gas in de lagere toeren gebieden.
Na een seizoen met de boosterplug gereden te hebben (15K Km) ben ik geswitched. nu gebruik ik Upmap. Het laden gebeurd via mijn telefoon en een dongle op de motor. Ik kan de gewenste mapping laden en als hij terug gaat naar de dealer dan kan ik de originele weer terug zetten.
Maar los daarvan, met deze software erin (Upmap is een dochter bedrijf van Piaggio) kun je nog steeds je motor uitlezen op fouten en storingen. Dit kan met de dongle van Upmap en ook met de originele apparatuur van de dealer.
Hee Richie.
Ik heb een vraag over de Upmap die je heb gedaan. Ik heb er mij redelijk in verdiept ik heb een slipon uitlaat misschien jij ook maar kun je mij vertellen welke map ik zou moeten gebruiken mijn MG v85tt 2022 .
Ik neem aan dat het werkt naar behoren
geen vervelende bokken meer ect.

Grt Rob
 
Hee Richie.
Ik heb een vraag over de Upmap die je heb gedaan. Ik heb er mij redelijk in verdiept ik heb een slipon uitlaat misschien jij ook maar kun je mij vertellen welke map ik zou moeten gebruiken mijn MG v85tt 2022 .
Ik neem aan dat het werkt naar behoren
geen vervelende bokken meer ect.

Grt Rob
Hi Rob, ik rij OEM, dus met de standaard demper en originele catalysator. Een andere demper geeft niet meer vermogen, eerder minder in de regio waar je veel rijdt in het toeren gebiedt, zeker als je zonder tegendruk (DB killer) rijdt.
Er zijn volgens mij 2 mappings voor een open map. Dat is die Zard OEM. (zie plaatje) voor een andere slip on en verder standaard. en als je de catalysator verwijderd is er een met een directe link pipe en zard uitlaat (Om gezeur te voorkomen laat de catalysator lekker zitten). Er is er ook 1 afgestemd op het rijden met slip-on zonder DB killer etc. Wat ik zie is dat het het verstandigst is om de DB killer (of standaard utilaat) te laten zitten zodat je de meeste bruikbare PK's en NM's krijgt in de toeren waar je veel zult rijden.

Ik heb er 1 seizoen mee gereden en ben zeer tevreden. Werkt naar behoren en merkbaar dat je motor prettiger reageert op het gas. Maar let op met bestellen, het duurt een paar weken voordat je het opgestuurd krijgt en je krijgt geen reacties op mails of andere contacten. Het blijven Italianen zeg maar ...

Ik hoop dat je alleen een andere slip-on overweegt en vooral lekker de DB killer laat zitten. Om te voorkomen dat er nog meer wegen voor motorrijders worden afgesloten is dat mijn voorwaarde voor tips en advies ;-)
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2024-03-23 om 21.38.21.png
    Scherm­afbeelding 2024-03-23 om 21.38.21.png
    454,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Richie
Bedankt voor je antwoord de slipon die zat er al op dus dat is geen probleem.
Nu zie idd ook dat men mapping heeft voor de slipon
Ik denk dat ik er ook een bestel vooral in de 1ste versnelling vind ik het bokkige gedrag te heftig helemaal verdwijnen zal niet gebeuren maar dat is charme van 2 cilinders
Grt Rob
 
Hoi Richie.
Ik probeer de upmap te bestellen maar typisch Italiaans lukt niet echt .
Ik heb het geprobeerd bij Upmap.it daar kom ik niet veel kosten rond €109 dacht ik maar ook gezien bij de mede ontwikkelaar .guareschimoto.it/ daar was deze rond €340
Vraag eaar heb jij het besteld
Grt Rob
 
Hoi Richie.
Ik probeer de upmap te bestellen maar typisch Italiaans lukt niet echt .
Ik heb het geprobeerd bij Upmap.it daar kom ik niet veel kosten rond €109 dacht ik maar ook gezien bij de mede ontwikkelaar .guareschimoto.it/ daar was deze rond €340
Vraag eaar heb jij het besteld
Grt Rob
Guareschimoto heb ik het besteld. Ik was voor alles bij elkaar 450€ kwijt dacht ik. Bij Upmap kun je alleen een mapping kopen (je krijgt de eerste gratis bij de dongle). Die kosten voor de V85tt zo rond de 109€ idd.
Het gaat om de dongle en een los stekkertje om de dongle op de motor aan te sluiten, bij de bestelling krijg je 1 map gratis. Voor de map moet je dan even kijken welke het beste bij jouw configuratie past. In de beschrijving staat bij iedere map wat de uitlaat configuratie is.

Ik zie dat hij nu voordeliger is. Deze link kun je gebruiken: Link
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan