v85 tt

Wat betreft betrouwbaarheid...
'n Lekke pakking van de kleppendeksel heeft nog niets te maken met het merk. Tenzij de vakken niet vlak zijn geleverd, door wie? Een paar jaar terug een gehad.
Af en toe iets vervangen omdat ik onderuit geschoven ben (ook geen ABS).
Met andere woorden er is in feite niets aan te merken op deze Guzzi.
Zal ook geen "maandag-product" zijn.
Zo'n 10 jaar, 70k. Ben best wel een mooi-weer-rijder.
En, het(hij/zij) is een Bellagio.
:)
 
Wat betreft betrouwbaarheid...
'n Lekke pakking van de kleppendeksel heeft nog niets te maken met het merk. Tenzij de vakken niet vlak zijn geleverd, door wie? Een paar jaar terug een gehad.
Af en toe iets vervangen omdat ik onderuit geschoven ben (ook geen ABS).
Met andere woorden er is in feite niets aan te merken op deze Guzzi.
Zal ook geen "maandag-product" zijn.
Zo'n 10 jaar, 70k. Ben best wel een mooi-weer-rijder.
En, het(hij/zij) is een Bellagio.
:)
En die pakking van het klepdeksel is nog makkelijk te verhelpen ook, daar zijn vervangers voor die 0,8 mm dik zijn en niet meer scheuren, voor 3,15 per stuk heb ik er altijd een paar liggen (die ik dus niet meer tussentijds nodig heb) .
 
Wat betreft die carterplaat , 5mm dik en mooi gemaakt , dan vind ik 300 euro zeker niet duur.
Met een beetje zoeken zie ik dat bijvoorbeeld Touratech voor de meer gangbare allroads (BMW, Honda, Yamaha) carter beschermers aanbied.
Deze kosten tussen de 250 en de 300 euro, beetje afhankelijk van de uitvoering en het merk/type motor waar ze op moeten.

Deze beschermplaat voor de Guzzi zit met de 300 euro (weet nog niet wat verzending kost) mee aan de bovengrens.
 
vandaag opgehaald!
 

Bijlagen

  • IMG_6383.jpeg
    IMG_6383.jpeg
    359,4 KB · Weergaven: 87
Mooie motor! Heel veel plezier ermee!

Vraagje: Is dat ook de nieuwe Guzzi branded topbox? Die heb ik nog niet eerder gezien :)
en @megane

klopt, dit is een nieuw artikel (gaf de dealer aan), deze past exact bij de kofferset van de TT Travel en werk net als de zijkoffers met de contactsleutel van de motor.

Het past er goed bij, 1 sleutel, en in mijn geval wilde ik graag een topkoffer die als rugleuning kan dienen voor mijn kinderen.

(De dealer heeft er nog een paar op voorraad liggen)
 
Heb een V85TT met de aluminium kofferset. De kleine topkoffer omgezet naar een grote 3wtech lookalike. En slot overgezet 🤗 .

Ben tevreden over deze Guzzi. Wel de recall updates gehad, maar 27k kilometers zonder problemen. Vind wel de aandrijving veel geluid maken. Herkenbaar? Is wel zo irritant dat ik overweeg een andere motor te nemen.

Hiervoor een Norge gehad tot 100k kilometers. Grootste euvel hierbij twee keer stil gestaan door de oliepomp en generator.
 
Hoi ik ben Arjen en rijdt sinds begin April rond op deze V85 e5
Vind hem helemaal fantastisch, ondanks mijn vorige Guzzi nog unieker was, een Cali Vintage.
Heb er nu 2000 opzitten, eerste service gehad en is mijn dagelijkse woon werkverkeer machine en hobby natuurlijk .
 

Bijlagen

  • 20210402_120219.jpg
    20210402_120219.jpg
    355,7 KB · Weergaven: 43
Heb een V85TT met de aluminium kofferset. De kleine topkoffer omgezet naar een grote 3wtech lookalike. En slot overgezet 🤗 .

Ben tevreden over deze Guzzi. Wel de recall updates gehad, maar 27k kilometers zonder problemen. Vind wel de aandrijving veel geluid maken. Herkenbaar? Is wel zo irritant dat ik overweeg een andere motor te nemen.

Hiervoor een Norge gehad tot 100k kilometers. Grootste euvel hierbij twee keer stil gestaan door de oliepomp en generator.
Als je de Michelin Anakee banden hebt dan zou dat het geluid kunnen zijn.Ik heb ze ook op mn V85,ze sturen heerlijk ,maar de herrie is voor mij de reden om ze om te wisselen bij de volgende beurt
 
Dat vind ik ook, de anakee stuurt vertrouwd maar is erg luidruchtig. Omdat ik een lekke achterband heb denk ik dat ik ze nu ga wisselen voor een ander merk. Ik had op de griso altijd Dunlop sportsmart. Denk nu dus ook aan Meridian of Mutant. Hebben jullie goede ervaringen met andere all road banden?
 
Al een jaartje in bezit van de Guzzi V85TT Travel, 1700 kilometer tot dusver...

Vandaag maar even de “decat” toegepast en wat een verschil dan met die dikke bak eronder! QD had ik direkt bij aanschaf er al op laten zetten. DB na de 1500 beurt er maar effe uit gefietst. Nu is het een echte motor 😅👌
 

Bijlagen

  • IMG_0334.MOV
    77,5 MB
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan