Von Smallhausen
MF veteraan
Heel simpel, de beste crosssers komen hier uit de regio !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie motor hoor! Veel rijplezier ermee!Na meerdere motoguzzi motoren en een eenmalige uitstap naar een ducati Scrambler, ook maar begonnen aan een v85tt. Ik liep tegen een heel frisse 2019 aan met maar 7450 km aan. Kon het niet laten. Met m'n 72 lentes was de Duc wat te wild voor me. De tt is wat bescheidener. Eerste indruk is dat hij prima rijdt. Wel duidelijk zwaarder dan de Duc. Nu kilometers maken. En sleutelen. Blok en verdere techniek lijkt op de vroegere Nevadas. Kon alles met carburateurs en moet nog veel leren over al die electronica en die brandstofinjectie. Weer een nieuwe uitdaging.
Zwaartekracht is denk ik hoger in BrabantWat hebben die brabo's toch allemaal met motor vering?
veel plezier ermee. Is een fantastische motorNa meerdere motoguzzi motoren en een eenmalige uitstap naar een ducati Scrambler, ook maar begonnen aan een v85tt. Ik liep tegen een heel frisse 2019 aan met maar 7450 km aan. Kon het niet laten. Met m'n 72 lentes was de Duc wat te wild voor me. De tt is wat bescheidener. Eerste indruk is dat hij prima rijdt. Wel duidelijk zwaarder dan de Duc. Nu kilometers maken. En sleutelen. Blok en verdere techniek lijkt op de vroegere Nevadas. Kon alles met carburateurs en moet nog veel leren over al die electronica en die brandstofinjectie. Weer een nieuwe uitdaging.
Gelukkig houdt het filter dat allemaal tegen.Ai luchtfilter huis vol zand , dat is niet goed.
Dat zand/stof schuurt binnen de kortste keren je hele motor kapot!
En ook je lucht.......Gelukkig houdt het filter dat allemaal tegen.
Volgens de monteur zat er aan de schone zijde van het filter gelukkig geen zand.
Ik ga het wel beter bijhouden nu, na een Offroad rit het ding maar even uit stofzuigen.
En eens kijken of ik iets kan verzinnen zoals op de echte crossers, een schuim voorfilter.
Die kappen die links en rechts op de uitlaat zitten, die door moeten gaan voor bashplate rammelen bij mij trouwens na de laatste trip als een malle.
Zijn rondom de bout gaten uit gescheurd.
Van garantie was geen sprake volgens de monteur...
Wel als de motor nog net nieuw was geweest
Daarvoor dus maar opzoek naar een stevigere oplossing.
Kun je ons laten weten / zien hoe je dat gedaan hebt?
Alsof hij nu bulkt van het vermogen. Eigenlijk moeten er helemaal geen papieren filter op.Volgens de monteur zat er aan de schone zijde van het filter gelukkig geen zand.
Ik ga het wel beter bijhouden nu, na een Offroad rit het ding maar even uit stofzuigen.
En eens kijken of ik iets kan verzinnen zoals op de echte crossers, een schuim voorfilter.
Die kappen die links en rechts op de uitlaat zitten, die door moeten gaan voor bashplate rammelen bij mij trouwens na de laatste trip als een malle.
Zijn rondom de bout gaten uit gescheurd.
Van garantie was geen sprake volgens de monteur...
Wel als de motor nog net nieuw was geweest
Daarvoor dus maar opzoek naar een stevigere oplossing.