v85 tt

IMG_20200319_163252.jpg
IMG_20200319_144945.jpg


Waarom veel geld uitgeven aan een beugel? Als een oud stukje aluminium ook werkt
 
Mijn oplossing voor een "Ram mount",
moet wel uitvullen onder de beugel omdat de "kogels"van de (standaard} ruit niet evenwijdig,
dus scheef lopen ten opzichte van het plastic.
20200319_173418[1].jpg
20200319_173338[2].jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook dergelijke steun gemaakt in mei vorig jaar
 
Heb je ooit jarenlang BMW moeten rijden zoals ik, verplicht? Nep? BMW ging vaal stuk,..

Heb je ooit een moto guzzi zo intensief, lang en op dezelfde manier gebruikt als je de bmw reed ik ? Mijn ervaring met guzzi is helaas anders. Het is toch subjectief soms.....

Maar qua looks blijf ik vinden...Italiaanse motoren kan niemand aan tippen....
 
Heb je ooit een moto guzzi zo intensief, lang en op dezelfde manier gebruikt als je de bmw reed ik ? Mijn ervaring met guzzi is helaas anders. Het is toch subjectief soms.....

Maar qua looks blijf ik vinden...Italiaanse motoren kan niemand aan tippen....
Ik rijd al meer dan 10 jaar door weer en wind bijna elke dag honderd kilometer om mijn Guzzi. De laatste 6 jaar zonder dat die een dealer gezien heeft.(doe dat zelf wel om de 10k) BMW praat me er niet van, blij dat we daar vanaf zijn. Yamaha is zoveel beter.
 
Ik rijd al meer dan 10 jaar door weer en wind bijna elke dag honderd kilometer om mijn Guzzi. De laatste 6 jaar zonder dat die een dealer gezien heeft.(doe dat zelf wel om de 10k) BMW praat me er niet van, blij dat we daar vanaf zijn. Yamaha is zoveel beter.
Dat zijn aardige afstanden. Hoeveel heb je op de teller staan?

Ik reed 18.000 p/jaar op een Norge en later een Stelvio. Ik had nog een keer de Stelvio kunnen kopen voor het geld wat ik er achteraan heb gesmeten:buiten regulier onderhoud om. Toen 3jaar Yamaha gereden zonder enig probleem.

Nu rijd ik dagelijks 150km en voornamelijk snelweg. Wilde een Fjr, maar qua rij eigenschappen vond ik persoonlijk de bmw zoveel beter. Ik heb een rt uit 2008. De afgelopen 8.000km gingen probleemloos. Wie weet wat de toekomst brengt.....
 
Je kunt geluk hebben met een BMW maar het blijft een karakterloos ding uit Beieren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan